Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde han kjøpt filmet, måtte han ha gått igjennom 30 minutter med "se også denne filmen"-reklame samt "Du ville ikke kopiert en bil"

 

Det har ikke skjedd med meg på leeeeeenge.

 

Mhm. Sluttet å kjøpe film da det var tvungen subtitles på Pitch Black.

 

Å huffa meg, for en forferdelig opplevelse det må være. :roll:

Ja helt jævlig, hater å ha random drit som forstyrrer som dekker en tiendedel elns av filmen. Jeg vil se Riddick være ql og fæle aliens, ikke fuckings tekst! Tekst er til bøker og andre skriftlige medium, IKKE FILM. Hvem faen er det som setter tekst på en film med monstre uanz, er jo ikke sånn at 8åringer og andre som ikke forstår engelsk ser sånne filmer.

Lenke til kommentar

Hei, tråd.

 

Kort sagt irriterende med folk som har en forferdelig lei tendens til å rope "jævla emo!" hver gang de ser noen med svarte klær gå forbi dem.

For det første, klesstilen emo er ikke rent svart. Den heller litt mer mot punk, og gothere og metalere er de som ofte får emostempelet. Hurra.

For det andre, musikksjangeren/stilen emo er IKKE det samme som musikksjangeren metal. Det at en sang handler om å ikke strekke til betyr ikke at den er emo!

 

 

En annen ting som er irriterende er det at folk tar feil av schizofreni og spaltet personlighet. Spesielt når det er journalister som tar feil!

Lenke til kommentar

Hei, tråd.

 

Kort sagt irriterende med folk som har en forferdelig lei tendens til å rope "jævla emo!" hver gang de ser noen med svarte klær gå forbi dem.

For det første, klesstilen emo er ikke rent svart. Den heller litt mer mot punk, og gothere og metalere er de som ofte får emostempelet. Hurra.

For det andre, musikksjangeren/stilen emo er IKKE det samme som musikksjangeren metal. Det at en sang handler om å ikke strekke til betyr ikke at den er emo!

 

 

En annen ting som er irriterende er det at folk tar feil av schizofreni og spaltet personlighet. Spesielt når det er journalister som tar feil!

Jeg forstår ikke situasjonen din. I likhet med alle andre. Det er jævli synd på deg, og livet suger. Skal vi høre på sippemusikk og hate verden sammen?

Lenke til kommentar

Personlig har jeg delt hjernen inn i partisjoner. Har linux på venstre hjernehalvdel, og windows på høyre. Mac fikk plass i lillehjernen.

 

Må ha noe back-up OS når resten klikker :p

 

 

Morsomt nok så har OSX oftere problemer enn Windows.

 

Jeg hater ikke OSX, jeg hater slike pompøse tullinger som deg! Smører kvalmen din i trynet mitt! Behandler et OS som en religion!

 

Jeeezz!

Lenke til kommentar

Hei, tråd.

 

Kort sagt irriterende med folk som har en forferdelig lei tendens til å rope "jævla emo!" hver gang de ser noen med svarte klær gå forbi dem.

For det første, klesstilen emo er ikke rent svart. Den heller litt mer mot punk, og gothere og metalere er de som ofte får emostempelet. Hurra.

For det andre, musikksjangeren/stilen emo er IKKE det samme som musikksjangeren metal. Det at en sang handler om å ikke strekke til betyr ikke at den er emo!

 

Jeg forstår ikke situasjonen din. I likhet med alle andre. Det er jævli synd på deg, og livet suger. Skal vi høre på sippemusikk og hate verden sammen?

Situasjonen min er at jeg og en god del andre i miljøet automatisk blir stemplet som emo ved å gå i svarte klær. ;)

Og du, jeg tror jeg står over. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...