Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Synes ofte det er dødsfestlig å høre på fjortisjenter som lager store saker ut av de minste ting. Blir litt fascinert, egentlig. Fascinert over hvor utrolig mye drama man kan lage, hvis man er god på det. 14 år gamle jenter er vel verdensmestere på akkurat dette.

 

http://idadi.blogg.no/1296673475_voe_drikker.html for eksempel. Hahaha, trodde jeg skulle dø av latter da jeg startet å lese kommentarene. Festlig er det. Ikke irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ofte det er dødsfestlig å høre på fjortisjenter som lager store saker ut av de minste ting. Blir litt fascinert, egentlig. Fascinert over hvor utrolig mye drama man kan lage, hvis man er god på det. 14 år gamle jenter er vel verdensmestere på akkurat dette.

 

http://idadi.blogg.no/1296673475_voe_drikker.html for eksempel. Hahaha, trodde jeg skulle dø av latter da jeg startet å lese kommentarene. Festlig er det. Ikke irriterende.

 

Hadde jeg vært Voe hadde jeg enkelt anmeldt vedkommende.

 

Synd å ha et så trist liv at man må publisere bilder av D-kjendiser for å få liv i bloggen sin, men folk gjør vel hva som helst for sine 15mins nå om dagen.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært Voe hadde jeg dødd på den personen sine vegne.

 

gjør meg INGENTING at hun drikker, har dere ikke forstått det endå? det som gjør meg er måten hun har uttalt seg på og alt det. løyet til hele norge. det var faktisk ikke meningen at dette skulle bli et så stort oppstyr, i og med at jeg ikke har så sinnsykt med lesere. men det ble det likevell. såffal når en jente (tinass) lenker meg både på bloggen og blogurat. og hun er så imot at jeg har laga dette innlegget, hun er bare selv med på å spre det videre da. hat meg for dette om dere vil, håper dere får bedre selvtillit da. og nei - bruker ikke dette for at jeg skal komme på topplisten. det gjør jeg ikke uansett. og nei igjen - jeg er IKKE mesunnelig. det var det! cya

 

HAHAHA. Jeg dør. Hun løy til hele Norge folkens! HUN DRIKKER!!1one hahaha

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Åguuuud, en ubetydelig eks-blogger har løyet til hele Norge, verdens undergang er nær.

Hahhahaha, faen så idiotisk.

Hahah, my point exactly. Det som gjør det så festlig.

 

Edit@Coa: Superkidzen er jo rå mann. Ingen over. Ingen ved siden av. Norges beste blogger. Lett.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

 

Hadde jeg vært Voe hadde jeg enkelt anmeldt vedkommende.

 

Hvorfor? Hun poster jo bare bilder av vedkommende, mange som gjør det. Bare tenk på alle som har postet bilder og på mange måter hengt ut Superkidzen :whistle:

 

Litt forskjell på å poste et bilde som han sprer selv via sin EGEN BLOGG enn å poste bilder som voe åpenbart ikke vil at allmennheten skal se.

Lenke til kommentar

Superkidzen synes forsåvidt "puledansen" er en fin dans. Han "puledansa" med en JÆVLA fin blondine. Hun var brite. Også "puledansa" han med venninna hennes, som var blondine - og brite. Hu var også jævli digg.

 

Så vet vi det.

 

Dessuten spøy han fisk, poteter og vann!

http://www.youtube.com/watch?v=kRgvCIDGV8I&feature=player_embedded#

 

Elsker superkidzen. Kan se på videobloggene hans i timesvis uten å gå lei.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edit@Coa: Superkidzen er jo rå mann. Ingen over. Ingen ved siden av. Norges beste blogger. Lett.

Superkidzen, ja. Jeg har gått på skole med han i ti år. Ikke mange som kan skryte av det :cool:

 

Mchansern: Joda, jeg ser poenget. Det er likevel viktig å huske på at hun er en offentlig person, og da må hun ta konsekvensene. Hun var en av Norges største bloggere og må ta ulempene som følger med. Å poste et bilde av Voe med en rusbrus i hånda er ikke særlig problematisk.

Lenke til kommentar

Vorspiel. Når alle begynner å skal spille SIN sang som er SÅÅÅÅ mye bedre og man skal avbryte halvveis inn i sangene, som som regel er crap støy. Jeg vil ikke engang kalle det musikk.

Ikke nok med det så er det en som absolutt skal vise frem fotball videoer. FOTBALL for faen!?!?

 

Spar meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...