Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
12 hours ago, GiaMahan said:

Hvis du vil, kan du sende meg CV i PM, så kan jeg hjelpe deg med et sammendrag:) Ligger sjuk uansett, og kjeder meg så da får jeg i alle fall gjort noe nyttig herfra i senga! 

Kan du ikke få deg en jobb som du kan gjøre fra sengen din da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ny runde med salg av diverse drit på Finn.

Er overbevist om at hele Norge er full av analfabeter. Hvor vanskelig er det å forstå ordet HENTE? Hvor vanskelig er det å se at prisen står i annonsen?

Frister å kjøre alt på dynga i morgen, hadde gjort det om det ikke var snakk om en rundt kr 20 000,- når alt blir solgt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
DKC skrev (8 minutter siden):

Ny runde med salg av diverse drit på Finn.

Er overbevist om at hele Norge er full av analfabeter. Hvor vanskelig er det å forstå ordet HENTE? Hvor vanskelig er det å se at prisen står i annonsen?

Frister å kjøre alt på dynga i morgen, hadde gjort det om det ikke var snakk om en rundt kr 20 000,- når alt blir solgt. 

Sliter med nesten det samme, SELGES SAMLET, MÅ HENTES står det 2 eller 3 steder i annonsen. Har fått 3 meldinger "Selger du bare x, y eller z og sender til andre siden av landet?????", de blir sure når jeg sier de kan hente i morgen kl 7.30 for full pris av pakken.

Har også fått spørsmål om jeg snakker engelsk på norsk i meldingsboksen, hørte ikke noe tilbake når jeg svarte "ja" lol

Endret av VegardBS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
VegardBS skrev (2 minutter siden):

Sliter med nesten det samme, SELGES SAMLET, MÅ HENTES står det 2 eller 3 steder i annonsen. Har fått 3 meldinger "Selger du bare x, y eller z og sender til andre siden av landet?????"

Føler så sykt med dere begge to. 

Synes du er flink DKC med declutteringsprosessen din, hadde vært gøy med en update om hvordan det går i minimalisme-tråden nå ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
VegardBS skrev (3 minutter siden):

Har også fått spørsmål om jeg snakker engelsk på norsk i meldingsboksen, hørte ikke noe tilbake når jeg svarte "ja" lol

Haha, priceless!

Hadde denne fantastiske samtalen for et par måneder siden, jeg er selgeren:

- Solgt?
- Ja.
- Jeg tar den!
- Den ble akkurat solgt dessverre.
- Hva faen? Jeg skrev jo først?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (2 minutter siden):

Føler så sykt med dere begge to. 

Synes du er flink DKC med declutteringsprosessen din, hadde vært gøy med en update om hvordan det går i minimalisme-tråden nå ? 

Takk! Skal oppdatere når jeg er ferdig. Fortsatt en del igjen å gjøre, men det nærmer seg. Målet er å få plass til alt jeg eier i en liten personbil (med unntak av møbler). Da er det lettere å selge og flytte på kort basis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DKC skrev (2 minutter siden):

Takk! Skal oppdatere når jeg er ferdig. Fortsatt en del igjen å gjøre, men det nærmer seg. Målet er å få plass til alt jeg eier i en liten personbil (med unntak av møbler). Da er det lettere å selge og flytte på kort basis.

Gleder meg:) 

Og hahaaj "jeg skrev jo først"

Hvordan kan de vite at de var først! Du skrev jo til og med ja på at det var solgt! Hvordan går det an å være så rævkjørt i hodet?

Lenke til kommentar
N4K0 skrev (4 minutter siden):

:rofl: 

Ja, folk som f**n ikke kan eller lese hva som står, irriterer så j**lig.

Haha, ja, jeg kan by på noen originale kraftuttrykk i blant ? 

Jeg skriver: 

Varen er i god stand, som ny. Tydelige bilder er også lagt ved. 

Får spørsmål: Er varen i god stand? 

? 

Eller folk som bare svarer med telefonnummeret sitt. Jeg har ikke tenkt til å ringe dem, og jeg venter på at de skal foreslå et konkret tidspunkt for henting eller gjøre en avtale om sending. 

Ga bort en hel kjøkkengreier i god stand, hadde skrevet og tatt bilde av alt. Etter Finn-personen hadde kommet for seint til avtalen så presterer han å si "Er det ikke noe mer?" Surt. Ikke et takk, og han er aggressiv. Altså... Hva faen

Har hatt et par utrolig fine opplevelser som heldigvis veier opp for de dårlige. Ga bort en kjole til 1300,- , hun som hentet den var en alenemor som ikke hadde så godt råd. Hun var ble så sykt glad. Og ga bort noen dyre støvler her om dagen.. hun var så takknemlig, og da jeg sa at det var kjekt at hun ble så glad, så ga hun meg en god klem! Og så har jeg jo faktisk hatt en del hyggelige prater med naboer som jeg enten har kjøpt av/solgt til, eller kommet i hyggelig prat med noen kjente musikkartister som har kjøpt ting av meg:) det er det som gjør at jeg ikke har gitt opp Finn.no, selv om det er nære ved noen ganger

 

 

Lenke til kommentar
On 1/17/2020 at 7:30 PM, Calling Dr Love said:

Det er windows oppdateringen som har fucka opp pc ikke meg

Min pc i folder du +VR :D

  Reveal hidden contents

Maskinvare (PC):

L33T Tournament Pro Gaming Desk
usb rgb belysning
Acer 34" LED Curved ED347CKR
3440x1440 VA, 100hz, 4ms, 1000:1, 1800R, DVI/HDMI/DP
Dell UltraSharp U2713HM 27" 16:9 2560 x 1440 AH-IPS 7" Quad-HD Wide med IPS og LED
Corsair CX750M, 750W PSU
ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Modular. 4x 6+2pin PCIe, 8x SATA, 6x Molex,
Akasa AK-959CU Komplett Edition
CPU Cooler, LGA 1150/1155/1156, 115W, PWM,
Intel Core i7-6700K Skylake Prosessor
Socket-LGA1151, Quad Core 4.0GHz, 8MB, 91W, 14nm, Boxed, uten kjøler,
Cooler Master Seidon 120V v2 CPU Kjøler
120mm Radiator, 775/115x/2011/2011-3/1366, AM2(+)/AM3(+)/FM1/FM2, 16.5~75 CFM,
ASUS Z170 PRO GAMING, Socket-1151
Hovedkort, ATX,Z170,DDR4,3xPCIe-x16,SLI/CFX, SupremeFX, GameFirst III,
HyperX Fury DDR4 2133MHz 32GB
4x8GB 2133MHz (PC4-17000) DDR4 CL14, Sort,
MSI GeForce GTX 1080 Aero OC
Skjermkort, PCI-Express 3.0, 8GB GDDR5X, DL-DVI-D, 3xDP, Pascal,
Samsung PM951 SSD 512GB M.2 PCIe
NVMe, up to 1050/560MB/s read/write, for production only,
Seagate Barracuda 2TB 3.5"
SATA 6GB/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, PC-prod only,
MS COA Win 10 Home Nordic
ASUS DVD Writer SDRW-08U5S-U USB 2.0, 8x DVD±R, 6x DVD±R DL, 24x CD-R, Power2Go 8, SILVER, Ultra- thin, Retai
Corsairs SPEC-03,
windows mixed reality
PSVR
Oculus rift
Htc Vive

Oculus 128 GB


 Gear vr mobil vr
HTC VIVE COSMOS

 

Hvis du har oppdateringer påskrudd, noe man ikke bør ha, er det din egen feil. Tjenesten for oppdatering er det første man skrur av både profesjonelt og privat. Oppdateringer gjør man manuelt og kun de som er kritiske og først når andre har prøvd de ut i uker og måneder. Ved profesjonell bruk er det viktig at man kan jobbe kontinuerlig og uten hindringer og da er det rett og slett ikke mulig å ha oppdateringer påskrudd. Det kan medføre store økonomiske tap. 

Lenke til kommentar
Delvis skrev (2 timer siden):

Forbannet. Sølte et svært glass brus over 2 fjernkontroller og musa. Idiot  :wallbash::realmad:

Haha, jeg sølte en gang Pepsi Max i på mine hvite scrubs rett i området ved skrittet. Måtte ned til kjelleren på Haugesund sjukehus for å hente nye scrubs, mens jeg holdt meg foran skrittet og "jeg har ikke tisset på meg selv altså" da jeg småløp forbi ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...