Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows 10 nå å pc min nå ,:realmad::realmad: jeg  har aldri gjort det før,:cry: skal kjøpe windows 10 i morgen å få hjelp fra komplett vet det er dyrt 650.kr pr time sånn som pc er nå upp fucket faen meg så driter jeg i prisen , skal legge windows inn på nytt den dritten av pc starte på nytt 2 ganger nå grunn av feil jevla dritt pc faen + avakast antivirus fant alvorlige feil det er oppdateringen som har gjort:realmad:

Lenke til kommentar
djgudleif skrev (1 time siden):

Damas regime... Sparing av mat og penger osv. Får ikke lov til å kjøpe snus heller. Men det er jo forsåvidt bra.

Mest irriterende at jeg ikke fortjener å bruke min egen dømmekraft fordi den er så dårlig.

Du er heldig da. Jeg og min samboer er begge svake mennesker sånn sett. Mat og godisbudsjettet sprenges hver måned. 

Lenke til kommentar
6 hours ago, djgudleif said:

Damas regime... Sparing av mat og penger osv. Får ikke lov til å kjøpe snus heller. Men det er jo forsåvidt bra.

Mest irriterende at jeg ikke fortjener å bruke min egen dømmekraft fordi den er så dårlig.

Høres litt kjekt ut da, men ei sånn budeie som holder deg i nakken.

Lenke til kommentar
On 1/16/2020 at 1:58 AM, Calling Dr Love said:

Windows 10 nå å pc min nå ,:realmad::realmad: jeg  har aldri gjort det før,:cry: skal kjøpe windows 10 i morgen å få hjelp fra komplett vet det er dyrt 650.kr pr time sånn som pc er nå upp fucket faen meg så driter jeg i prisen , skal legge windows inn på nytt den dritten av pc starte på nytt 2 ganger nå grunn av feil jevla dritt pc faen + avakast antivirus fant alvorlige feil det er oppdateringen som har gjort:realmad:

Windows 10 og PC virker utmerket det hvis man bruker det riktig og velger gode komponenter. Bruker man det feil/ukyndig eller velger dårlig maskinvare blir opplevelsen deretter.

Lenke til kommentar

Avast (og andre programmer) finner feil som egentlig ikke er feil, og de programmene bruker jeg ikke
Norton ødela systemet for mange mange år siden. og siden den gang har jeg styrt unna Norton

Man lærer ved å gjøre det selv, og W10 er ikke noe problem, da det følger med en manual for hvordan det skal gjøres
Er det en PC med OS allerede er det enda enklere, bare sette inn USB pinnen, så går det nesten av seg selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Avast (og andre programmer) finner feil som egentlig ikke er feil, og de programmene bruker jeg ikke
Norton ødela systemet for mange mange år siden. og siden den gang har jeg styrt unna Norton

<......>

Helt enig.
Ligg unna alt verktøy som "skal hjelpe". Dette skaper bare trøbbel. Veldig ofte når jeg må hjelpe foreldregenerasjonen med PC'en er det fordi Norton eller et eller annet tilsvarende "hjelpeprogram" har rotet til noe...

Lenke til kommentar
BadCat skrev (12 timer siden):

Windows 10 og PC virker utmerket det hvis man bruker det riktig og velger gode komponenter. Bruker man det feil/ukyndig eller velger dårlig maskinvare blir opplevelsen deretter.

Det er windows oppdateringen som har fucka opp pc ikke meg

Min pc i folder du +VR :D

Spoiler

Maskinvare (PC):

L33T Tournament Pro Gaming Desk
usb rgb belysning
Acer 34" LED Curved ED347CKR
3440x1440 VA, 100hz, 4ms, 1000:1, 1800R, DVI/HDMI/DP
Dell UltraSharp U2713HM 27" 16:9 2560 x 1440 AH-IPS 7" Quad-HD Wide med IPS og LED
Corsair CX750M, 750W PSU
ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Modular. 4x 6+2pin PCIe, 8x SATA, 6x Molex,
Akasa AK-959CU Komplett Edition
CPU Cooler, LGA 1150/1155/1156, 115W, PWM,
Intel Core i7-6700K Skylake Prosessor
Socket-LGA1151, Quad Core 4.0GHz, 8MB, 91W, 14nm, Boxed, uten kjøler,
Cooler Master Seidon 120V v2 CPU Kjøler
120mm Radiator, 775/115x/2011/2011-3/1366, AM2(+)/AM3(+)/FM1/FM2, 16.5~75 CFM,
ASUS Z170 PRO GAMING, Socket-1151
Hovedkort, ATX,Z170,DDR4,3xPCIe-x16,SLI/CFX, SupremeFX, GameFirst III,
HyperX Fury DDR4 2133MHz 32GB
4x8GB 2133MHz (PC4-17000) DDR4 CL14, Sort,
MSI GeForce GTX 1080 Aero OC
Skjermkort, PCI-Express 3.0, 8GB GDDR5X, DL-DVI-D, 3xDP, Pascal,
Samsung PM951 SSD 512GB M.2 PCIe
NVMe, up to 1050/560MB/s read/write, for production only,
Seagate Barracuda 2TB 3.5"
SATA 6GB/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, PC-prod only,
MS COA Win 10 Home Nordic
ASUS DVD Writer SDRW-08U5S-U USB 2.0, 8x DVD±R, 6x DVD±R DL, 24x CD-R, Power2Go 8, SILVER, Ultra- thin, Retai
Corsairs SPEC-03,
windows mixed reality
PSVR
Oculus rift
Htc Vive

Oculus 128 GB


 Gear vr mobil vr
HTC VIVE COSMOS

 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (58 minutter siden):

Jeg klarer ikke å skrive noe fornuftig i feltet "sammendrag" på Linkedin. Trøster meg selv med at jeg er en nobody karrieremessig, så det spiller sikkert ingen rolle at det ikke står noe der uansett. Men det irriterer likevel.

Hvis du vil, kan du sende meg CV i PM, så kan jeg hjelpe deg med et sammendrag:) Ligger sjuk uansett, og kjeder meg så da får jeg i alle fall gjort noe nyttig herfra i senga! 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...