Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over alle de som sier at man er dust om man deler personlige ting på Facebook, og som trur at siden de selv ikke gjør det, så er de ikke overvåket.

 

Hva du poster av personlige ting har omtrent ingenting å si i denne saken.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Men hva har noe å si?

Jeg har FB kontoen så stengt og innaktiv som mulig. Hva overvåker de meg på da? :hmm:

 

Shadow accounts. Selv de uten FB blir overvåket, eller de har en referanse i systemet i form av slike shadow accounts, basert på nettsider med facebook plugins og generell internett-aktivitet.

https://spideroak.com/articles/facebook-shadow-profiles-a-profile-of-you-that-you-never-created/

 

Wow grensesprengende tanke... Nok til å havne i avisa.

post-79218-0-44809200-1522830713_thumb.png

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over de som tror shitpostingen deres er hellig personlig informasjon.

Og de som har selv oppgitt hvor de bor, telefonummer, navn og bilder er overrasket over at det havner på avveie?.

Javel du får noe targeted ads, big fucking deal... Flytter du inn til skogen kan de ikke nå deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Folk som bruker caps hele tiden. Inne,ute,sommer og vinter. 30 pluss og 30 minus. Nei det er ikke fordi de skjuler dårlig hårvekst, det er 99,9% av gangene pga de tror de er jævla fet på alle måter sålenge de har en helvetes fet brooklyncaps på eller hva faen. Fuck off og brenn i helvete

De fleste som går med caps gjør det for å slippe å fikse håret, tjommis.

Lenke til kommentar

At det vises reklame før filmen i kinosalen. Her har man betalt en god slant for å se en film, men likevel er det 15-20 minutter med reklame før filmen begynner.

Var på kino med minsten. Filmen varte rett over 1 time, men likevel skulle de ha nesten en halv time med reklame, og det for en film som er ment for de absolutt minste!

Kom ut av kinolokalet nesten en halv time etter det som var beregnet ut i fra filmens varighet pga at de startet denne reklamen på filmens starttidspunkt.

 

Og for dette betaler man 200,- + 60 kroner i popcorn + bussbillett i dyre dommer.... (Og man MÅ faktisk kjøpe popcornet for i det hele tatt å klare å holde på interessen til minsten når det tar en halvtime før selve filmen starter.)

 

Er det rart at kinoene opplever dårlig besøk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg er ferd med å forelske meg i ei jente, men bilen min har gått til helvete. Hvordan kan jeg holde på med ei uten bil som fungerer? Hvor tafatt er ikke det å ikke kjøre til romantiske steder. satan

Hvis jenta har en hang mot MDG kan du jo benytte sjansen til å vise hvor fullstendig lavpanne politikken til MDG er :D

Lenke til kommentar

https://www.adressa.no/nyheter/2018/04/03/Bilen-tok-seg-en-tur-på-egen-hånd-16406605.ece

 

Folk som ikke setter på håndbrekket når bilen står i ro, uansett hvor mye eller lite bakke det er. Bare sett det på! Det koster så lite.

"Vi leverer hjem til deg"

 

Skulle de levere til årsmøtet i dykkerforeningen?...

 

(Og der klarte jeg vel å irritere på meg en haug med min elendige humor!)

Endret av KalleKanin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som bruker caps hele tiden. Inne,ute,sommer og vinter. 30 pluss og 30 minus. Nei det er ikke fordi de skjuler dårlig hårvekst, det er 99,9% av gangene pga de tror de er jævla fet på alle måter sålenge de har en helvetes fet brooklyncaps på eller hva faen. Fuck off og brenn i helvete

 

Jeg går alltid med noe på hodet fordi jeg synes det er komfortabelt, enten det er lue eller caps. Det største problemet er holdningen din, der det virker ut som du har lyst til å hamre ned individualismen og folk som ønsker å skape seg et image. Det er lettere å bare si "fuck off" til deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...