Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Påtrengende fjortiser som starter samtaler med "Hei, jeg er deprimert." osv må toppe listen min ganske høyt for tiden. For all del, jeg har nok av venner som faktisk sliter med ting. Og som jeg bryr meg nok om til å prate med om kjipe ting også. Men det er noe med det når folk man sjeldent snakker med, popper opp fra intet. Og nå plutselig skal legge beslag på en hele dagen. 24/7, 52 uker i året.. Ikke vises det noen evne, eller vilje til å gjøre noe med sin egen situasjon heller..

 

Best av alt. Jeg er tydeligvis den ENESTE stakkaren kan prate med. Det er likegyldig om jeg er på jobb, hjemme, eller på besøk hos venner eller kjæreste. Altså, ikke en gang jeg, som oppfatter meg selv som et krevende menneske, forventer så mye av vennene mine..

 

Dagens høydepunkt er forøvrig "Kan du ikke droppe jobben din og komme å være med meg i Oslo daaa? (trenger å prate)". .____. Ja, for jeg vil risikere å miste jobben min for å høre på problemene til en 16år gammel jente (som forøvrig har klart å rote seg fint inn i ting selv)

 

:realmad: (jeg fant desverre ingen smiley som illustrerer frustrasjonen min noe bedre, atm...)

Lenke til kommentar

Hobbypsykolog er vanskelig, til tider. En av grunnene til jeg har sluttet å gjøre det.

En av grunnene til at jeg virkelig prøver å unngå det også. Men det er jo pokker umulig. Msn, face og mobil. Hun får tak i meg uansett. Og svarer jeg ikke blir jeg beskylt for å ignorere (noe jeg forsåvidt gjør). Blir jo fremstilt som verdens mest forferdelige menneske av stakkaren, bare fordi jeg ikke orker å involvere meg i hverdagsproblemene til en jeg sjeldent prater med til vanlig.. :hrm:

Lenke til kommentar

Den beste løsningen er vel bare å gå opp i fistel på personen. "jeg driter i deg, gå vekk"? Slemt men effektivt, skulle man tro.

 

Ikke at jeg hadde gjort det... jeg er for snill...

Du aner ikke hvor mye det frister. "FUCK OFF. FIKS PROBLEMENE DINE PÅ EGENHÅND!" Men jeg er for snill selv. Og hun tar jo virkelig ikke ett hint heller da..

 

"Hei, jeg er på jobb, så jeg kan egentlig ikke prate."

- Jammen, du kan jo prate selv om du er på jobb daaaaa?

"Nei, for jeg prioriterer JOBBEN min og kunder forran det å sitte på msn /mobil."

- Du kan jooo.. være på msn når det ikke er noen kunder da????

*Tre timer senere* "Ja, det er jo det, jeg gjør."

 

Greit, det er jo min egen feil at jeg er på msn når jeg er på jobb. Men det er utelukkende for at jeg skal ha noen å prate med om jeg skulle få 5min til overs, eller om noen skal gi meg en beskjed. (sms SÅ ut for tiden)

Lenke til kommentar

Moms synes jeg egentlig er en fin ting. Er jeg veldig glad vi har skatt i Norge. Frakten derimot.... argh.

 

 

På NRK sender de en serie der en fyr driter på det norske flagget! Fy faen... :thumbdown:

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/697081/

Det er en serie. Skal du sippe like mye hver gang noen blir drept, eller uretferdig fengslet i en film også? Da har du ikke stort å bedrive tiden din med. Dessuten er det jo et godt virkemiddel for å engasjere/provosere seeren (i likhet med uretferdige mord og uskyldige fengslinger), som ser ut til å fungere.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Avgifter irriterer. Norge har avgifter på alt, kun for å håve inn ekstra penger til sparegrisen, som vi aldri kommer til å bruke..

 

Kunne vi ikke heller ha hatt èn stor avgift, istedet for å stresse med alle de små, dyre?? :wallbash:

Selvfølgelig kommer vi til å bruke pensjonsfondet vårt. Hva gjør vi den dagen vi ikke lenger har enorme inntekter fra olje? Da må vi starte å spise av pensjonsfondet. Dessuten er det nettop dette fondet, og disse avgiftene som gjør at du får pensjon når du blir gammel, samt gratis skolegang (til både deg og barna dine - om du får barn noen gang), gratis sykehus.

 

Ikke klag. Du har det godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...