Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyttårsaften er så jævlig unødvendig, alle skal ut og forventer at jeg skal ut også, jeg vil sitte hjem å slappe av på disse høytider

Som jeg skulle sagt det selv! 

• Liker 2
Skrevet

Normale mennesker?

Når ble det normalt å spørre hva man skal finne på når det allerede er avtalt og "tradisjon"?

50 år så bare: ja hva skal vi finne på da.

....

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det sto det ingenting om i din originale post.

Skrevet

Nyttårsaften er så jævlig unødvendig, alle skal ut og forventer at jeg skal ut også, jeg vil sitte hjem å slappe av på disse høytider

Som jeg skulle sagt det selv! 

True...

Spesielt gudd etter å ha vært på jobb i dag.

Skrevet

For det er en dag jeg må være avslappet, konsentrert og ikke gjør noe feil. Dessverre er jeg mer stresset, dårlig humør ukonsentrert. Verdt å ta en for kun det?

Skrevet

For det er en dag jeg må være avslappet, konsentrert og ikke gjør noe feil. Dessverre er jeg mer stresset, dårlig humør ukonsentrert. Verdt å ta en for kun det?

Grunnen til det mest sannsynlig at du ikke har spist nok fiber. Kast i deg noen skiver og en skje med tran så ska du se det går bedre ;)

Skrevet

Å være bannet fra Jodel uten grunn (nei, jeg har ikke hetsa eller mobbet noen, jeg er for voksen for den slags kødd), og når jeg får opp en Tinder-match mens jeg fikler med mobilen, trykker på popupen, og finner ut at det ikke er noen der. Hvorfor unmatche noen så fort dere matcher? ><

Skrevet

Fordi det ofte er en bot som sender deg spamlink som automatisk blir bannet?

Jeg har ikke trykket på noen linker på Jodel, ei heller sett noen spammere. Har sett en del mobbing, men det er det.

Skrevet (endret)

At det kommer en svær poster over halve skjermen med følgene skrift: Har du husket og gratulere Ola Nordmann med dagen?

Egentlig bare irriterende...

edit: på facebook.

Endret av SpongeFrog

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...