Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Familien min er heller ikke kristen (eller andre former for religiøse), men vi gjør oss alltid litt stas på navnedagene våre. Ekstra god middag, noe godt til kaffen osv. Så det blir nok av feiringer, med to navnedager per pers (en navnedag som er den dagen i året for vårt navn, og en navnedag for å "minnes" (eller hva søren) navnefesten, eller hva søren man kaller den humanetiske versjonen av dåp) og en fødselsdag per pers.

Lenke til kommentar
Lami, den 20 Des 2015 - 15:07, sa:

CDON ikke har klart å sende pakken til nå(!!) etter jeg kjøpte og betalte den på onsdag ...

Utrolig.

 

 Nettbutikker som CDON har vel fryktelig mye å gjøre nå, midt i julestria.   :huh:

  

 Det er vel ikke mulig å velge ett særlig verre tidspunkt å bestille krimskrams og dilldall på?

Lenke til kommentar

At jeg ikke besto teoriprøven for bil i sted, særlig irriterende fordi jeg trodde jeg hadde bestått helt til meldinga om "Ikke bestått" og "10 feil" dukka opp på skjermen. Jeg trodde jeg hadde tre, og at jeg kunne dette godt nok. ><

 

Det irriterer meg særdeles at jeg var for selvgod og følte at å lese og ta testen på prove.no i en uke holdt. Senest en halvtime før jeg tok testen, besto jeg med glans på nettprøven. 560 kr rett i dass.

Lenke til kommentar

At jeg ikke besto teoriprøven for bil i sted, særlig irriterende fordi jeg trodde jeg hadde bestått helt til meldinga om "Ikke bestått" og "10 feil" dukka opp på skjermen. Jeg trodde jeg hadde tre, og at jeg kunne dette godt nok. ><

 

Det irriterer meg særdeles at jeg var for selvgod og følte at å lese og ta testen på prove.no i en uke holdt. Senest en halvtime før jeg tok testen, besto jeg med glans på nettprøven. 560 kr rett i dass.

Om du noen sinne skulle stryke på førerprøven vil du innse at 560 kr bare er småtterier. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

At jeg ikke besto teoriprøven for bil i sted, særlig irriterende fordi jeg trodde jeg hadde bestått helt til meldinga om "Ikke bestått" og "10 feil" dukka opp på skjermen. Jeg trodde jeg hadde tre, og at jeg kunne dette godt nok. ><

 

Det irriterer meg særdeles at jeg var for selvgod og følte at å lese og ta testen på prove.no i en uke holdt. Senest en halvtime før jeg tok testen, besto jeg med glans på nettprøven. 560 kr rett i dass.

Om du noen sinne skulle stryke på førerprøven vil du innse at 560 kr bare er småtterier. :p

 

 

I feel it.

Lenke til kommentar

Folk som sier "HÆ har du ikke SETT den filmen? Det er for dårlig!"

"Har du ikke HØRT om bandet Horsefucker Nigger Dick fra 70-tallet?"

 

Nei jeg har ikke sett den average filmen du liker som er rata 5.4 på imdb

Nei jeg gidder ikke å sitte å eksponere meg for all verdens musikk og tilfeldigvis var bandet et av 50 millioner band jeg ikke har hørt om

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Sangere som vifter med hendene på idiotiske måter når de synger.

Leave Shirley Bassey alone....... Goldfingaaaaaaaa , he' s the man , the man with the Midas touch , such a cold fingaaaaaa !

Lenke til kommentar

Folk som sier "HÆ har du ikke SETT den filmen? Det er for dårlig!"

"Har du ikke HØRT om bandet Horsefucker Nigger Dick fra 70-tallet?"

 

Nei jeg har ikke sett den average filmen du liker som er rata 5.4 på imdb

Nei jeg gidder ikke å sitte å eksponere meg for all verdens musikk og tilfeldigvis var bandet et av 50 millioner band jeg ikke har hørt om

Når jeg sier sånn er det litt ironisk, fordi jeg vet at de ikke har sett den. Men når folk er dønn alvorlige er det irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...