Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føkkings tåkelys nå i mørket er satans irriterende. Så er det de som enten skal le det bort eller komme med noe vrøvl ala: "det blir jo mer lys og da mener jeg at det er bedre å ha mest mulig lys, bla bla bla...". Noen kjører tåke og park enda det er mørkt, kan umulig se noe. Tror noen ganger at jeg er sikkert den eneste med E36 i lokalområdet som bruker lyset korrekt.

Lenke til kommentar

"Samtlige ting og tang må ut ila uka, det haster". Det er jo en flott frase å høre om morningen. Helgejobbing, here I come. :hm:

 

Edit: og nå kommer jeg ikke videre pga et problem jeg ikke skjønner og kollegaen er opptatt hos noen andre. Kakaopause it is.

Ellers irriterer det også jærska mye med Finn-selgere som verken merker annonsene som solgt eller tar vekk annonsene i etterkant av salget.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Føkkings tåkelys nå i mørket er satans irriterende. Så er det de som enten skal le det bort eller komme med noe vrøvl ala: "det blir jo mer lys og da mener jeg at det er bedre å ha mest mulig lys, bla bla bla...". Noen kjører tåke og park enda det er mørkt, kan umulig se noe. Tror noen ganger at jeg er sikkert den eneste med E36 i lokalområdet som bruker lyset korrekt.

Det er greit nok når man kjører  selv. Da har man sine egne lys som på en måte gjør de mindre kraftig, hvis du skal gå et sted og har slike biler kjørende mot deg med fuckings overdrevne lys så er det helt jævlig. Så jeg tar opp hånda og viser fingeren mens jeg må holde hånda over øynene.

 

Lovlig sett så kan vedkommende i bil blende fotgjengere lovlig.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Jeg har kommet januar i forkjøpet og begynt å trene. Jeg er ikke noen PT, men har trent litt tidligere og det jeg får fnatt av er at folk ikke klarer å gjennomføre øvelsene skikkelig, folk som smeller med vekter fordi det er kult og alle stereotypene som vandrer rundt.

 

- Få noen til å vise deg hvordan du skal gjøre øvelsene skikkelig så du ikke skader deg!!! Spesielt digger jeg når folk sitter på tiltrekksmaskina ala roing og jokker på vekta i en 10 cm frem og tilbake :p Tenk større muskelgruppe!

- Smelling med vektene vitner om lite kontroll, du burde da ikke løfte så mye uten hjelp. Løft mindre, gjør det skikkelig eller ha en spotter.

- Skjeeeer med at du har med deg baggen din rundt om i studioet når du trener? Denne baggen er typisk fullere en hva jeg pakker med meg på en langweekend #LOL.

Endret av DUFF_B33R
Lenke til kommentar

Ja, for det er jo helt vanlig at det blåser og regner like mye som i dag. Tar heller hundre artikler om uvær på vestlandet enn konstante oppdateringer om hva såkalte blogger-kjendiser foretar seg.

 

En relatert ting som irriterer meg er folk i kommentarfelt som tror de vet bedre enn meteorologene hva som er ekstremvær.

Lenke til kommentar

Når man lurer på noe, kan man også si: "Spekulerer "

 

Men hvorfor 99% av alle i Norge istedet sier "Spekulerer i" er uforståelig!

 

Når man spekulerer i noe, gjør man det for personlig vinning. F.eks. 'å spekulere i aksjer'.

 

Derfor blir det grotesk når en nyhetsoppleser sier: "Hva som er årsaken til denne flyulykken kan man jo spekulere i"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...