knipsolini Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Jeg gikk inn på Expert med musikk på ørene for å se på mobiltelefoner. Ved inngangen prøver en ansatt å snakke til meg... "Trenger du hjelp?" "Ellers takk (da hadde jeg spurt etter hjelp)". Jeg går et par skritt videre og må igjen takke nei til hjelp av en annen ansatt. Mens jeg ser på telefoner kommer det en dame som lener seg over skuldrene mine... "trenger du hjelp?". Så jævlig irriterende. Sikkert ment som god kundeservice, men jeg hater konseptet. La meg handle i fred, jeg skal klare å spørre om hjelp om jeg trenger det. 6
Delvis Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Jeg gikk inn på Expert med musikk på ørene for å se på mobiltelefoner. Ved inngangen prøver en ansatt å snakke til meg... "Trenger du hjelp?" "Ellers takk (da hadde jeg spurt etter hjelp)". Jeg går et par skritt videre og må igjen takke nei til hjelp av en annen ansatt. Mens jeg ser på telefoner kommer det en dame som lener seg over skuldrene mine... "trenger du hjelp?". Så jævlig irriterende. Sikkert ment som god kundeservice, men jeg hater konseptet. La meg handle i fred, jeg skal klare å spørre om hjelp om jeg trenger det. Ja det er frustrende teit. Alle som trenger assistanse sier fra. De hadde fått flere kunder om de lot de gå og kikke i fred og si fra selv.
Takkformeg Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 PCER. Hvorfor kan det ikke være like lett som å finne feil på biler
E.C. Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Ikke si det du. Mange ganger er det enklere å finne feil på PC enn på bil.
Slimda Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 PCER. Hvorfor kan det ikke være like lett som å finne feil på bilerDet er faktisk enklere. Maskinen bruker å fortelle hva som er galt, enten ved feilmeldinger eller "pip" i oppstarten. Med dette kan man lett finne ut hva som feiler maskinen. En bil? Den bare funker ikke, den. og lager rare lyder. (har hverken bil eller lappen)
Sexylubb1 Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 PCER. Hvorfor kan det ikke være like lett som å finne feil på bilerDet er faktisk enklere. Maskinen bruker å fortelle hva som er galt, enten ved feilmeldinger eller "pip" i oppstarten. Med dette kan man lett finne ut hva som feiler maskinen. En bil? Den bare funker ikke, den. og lager rare lyder. (har hverken bil eller lappen) Biler er PC-er. De forteller deg hva som er galt. Men du trenger ofte ekstrautstyr for å lese det av.
Skosåle Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Nye biler ja. Det teller ikke. Selv så kan jeg finne feil på både pc og biler. Kall det gjerne en gave!
Sexylubb1 Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Nye biler ja. Det teller ikke. Selv så kan jeg finne feil på både pc og biler. Kall det gjerne en gave! Hva regner du som nye biler?
Takkformeg Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 (endret) PCER. Hvorfor kan det ikke være like lett som å finne feil på bilerDet er faktisk enklere. Maskinen bruker å fortelle hva som er galt, enten ved feilmeldinger eller "pip" i oppstarten. Med dette kan man lett finne ut hva som feiler maskinen. En bil? Den bare funker ikke, den. og lager rare lyder. (har hverken bil eller lappen) Jeg har hatt større problemer med å finne feil på PCen min i kveld enn på bil.. Skjermkort krasj i ett sett, men ikke noe galt med kortet eller driveren.. Nå funker det plutselig igjen etter memtest og defrag.. Og jeg vet ikke hva feilen egentlig var... Har noe med at jeg har null peil på pc og mye peil på bil å gjøre ift mange her inne ;-) Endret 9. mai 2015 av Puffet Ris
TMB Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Jeg gikk inn på Expert med musikk på ørene for å se på mobiltelefoner. Ved inngangen prøver en ansatt å snakke til meg... "Trenger du hjelp?" "Ellers takk (da hadde jeg spurt etter hjelp)". Jeg går et par skritt videre og må igjen takke nei til hjelp av en annen ansatt. Mens jeg ser på telefoner kommer det en dame som lener seg over skuldrene mine... "trenger du hjelp?". Så jævlig irriterende. Sikkert ment som god kundeservice, men jeg hater konseptet. La meg handle i fred, jeg skal klare å spørre om hjelp om jeg trenger det. Du skal være glad du ikke har vært i Tyrkia 1
Datasmurf Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Jeg gikk inn på Expert med musikk på ørene for å se på mobiltelefoner. Ved inngangen prøver en ansatt å snakke til meg... "Trenger du hjelp?" "Ellers takk (da hadde jeg spurt etter hjelp)". Jeg går et par skritt videre og må igjen takke nei til hjelp av en annen ansatt. Mens jeg ser på telefoner kommer det en dame som lener seg over skuldrene mine... "trenger du hjelp?". Så jævlig irriterende. Sikkert ment som god kundeservice, men jeg hater konseptet. La meg handle i fred, jeg skal klare å spørre om hjelp om jeg trenger det. Det gjelder i og for seg en hvilken som helst butikk, i grunn. Spesielt butikker som selger møbler, klær, eller parfyme. Det ser kanskje ut som om jeg trenger hjelp, men når jeg kommer inn med solbriller, store hodetelefoner som pumper musikk inn i skallen min, og fremstår generelt avvisende, er dette et tegn på at jeg IKKE vil ha hjelp. Jeg er der kun for å kikke, og om jeg får kikke i fred, så kanskje kjøper jeg noe, også. Når jeg blir angrepet av 4 - 5 ansatte før jeg har gått min første meter inn gjennom døra, snur jeg, og går min vei. Det får da være måte på. Hva skal til for å få gå i fred? Og selv når jeg høyt utbasunerer for tredje gang, at "Nei, takk, jeg trenger ikke hjelp, jeg er bare her for å se", så kommer de som knott og suger seg fast i meg. Herre Odin i Valhall, som jeg hater å gå i butikker.
Myst Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Klarte å slette noe viktig tror jeg, når jeg skulle slette noe annet. Hater når fingrene jobber fortere enn øynene.
Ssnerk Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Det irriterer meg at jeg ikke har mat hjemme, og har megalyst på sjokolade.
Skogslik Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Finner ikke igjen min Nintendo DS. Får ta en real husleting...
KatrinaS Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Når man kjeder seg ihjel når det ikke er noe å gjøre på skolen, og det ikke skjer noe på forumet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå