Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ble med ei venninde på noe slikt scheme engang. Måtte holde meg for å ikke le henne opp i trynet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Start en tråd om det på forumet, så skal jeg hjelpe deg å begrunne hvorfor det ikke er mulig å bli rik på MLM. (Eller bare søk på en gammel tråd om emnet, vi har diskutert det før.) Merk at reklame for MLM er forbudt på forumet.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Skrevet

Herregud, jeg må slutte å kjøpe mat..

Jeg har en 2meter lang fryser som er full, et kjøleskap som er fullt(nesten), og et matskap som er fullt. Men jeg fortsetter å kjøpe mat..

Skrevet

Jeg har en 2meter lang fryser som er full, et kjøleskap som er fullt(nesten), og et matskap som er fullt. Men jeg fortsetter å kjøpe mat..

Så hvorfor fortsetter du å kjøpe mat, da?

Skrevet

Jeg kan ta det du ikke trenger av hendene dine altså.
Skrevet

Jeg kan ta det du ikke trenger av hendene dine altså.
Jeg tror han vil beholde hendene sine! Det er mat han har for mye av...
Skrevet

Så hvorfor fortsetter du å kjøpe mat, da?

Fordi hvis jeg ser noe jeg har lyst på så kjøper jeg det.

Skrevet

Det er så mange drittpakker jeg må sortere i posten.

Mange idiotiske firma som bare burde legge ned. De gir meg ekstraarbeid med dritprodukter. Jeg boikotter omlag 6 butikker som er kjent for å bestille for mye drit. Jeg er en lat mann og det er min stille protest.

Skrevet

At de på ferga senker ned oppkjørselen lenge før de åpner lemmen, med det resultat at en haug med biler starter opp og står i gang i mange minutter.

Det er jo nesten ingen på nedre dekk som ser om lemmen er åpnet eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...