Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker å gjøre oppgaver som øker alt for mye i vanskelighetsgrad etter de første få oppgavene. Undervisninga og eksemplene i boka tilsvarer ikke noe mer en de lette oppgavene, og med nytt stoff er det et ork å drive å lære seg ting og finne ut hvordan man skal løse vanskeligere oppgaver selv.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det ikke rart. Men om man beskylder innvandrere for å være høyest på voldtektslistene, så tar man feil.

 

--

 

For all del, det er horribelt at innvandrere topper overfallsvoldtektsstatistikken. Kjenner noen som ble voldtatt av en kraftig utlending, og hun er forsåvidt ødelagt resten av livet.

Får skylde på vikingene.

Dyr tar ikke liv uten grunn.

Å joda.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jo. Jeg så en gang (på tv) at 3 sjimpanser gikk sammen for å drepe en annen sjimpanse. Kun på faen.

Dette synes jeg er uheldig. Slikt skjer dessverre i alle dyreliv. Det er i virkeligheten umulig å kunne unngås. Likevel kan ikke sånt aksepteres i noen som helst sammenheng. Derfor må vi mennesker ta grep og straffe slike psykopatsjimpanser som utfører slike handlinger mot uskyldige medsjimpanser. Rettferdighet er nøkkelen. Man skal heller ikke utelukke at en lekse er lært for det dyret det er snakk om. Det dem trenger er et rettssystem i likhet til det vi har for oss mennesker, og med et velfungerende et vil urettferdigheten avta kraftig. Dog vil jeg benytte muligheten til å kondolere til de pårørende angående det brutale drapet på sjimpansen du skrev om. Jeg gremmes mens tårene triller...
Lenke til kommentar

Elsker å gjøre oppgaver som øker alt for mye i vanskelighetsgrad etter de første få oppgavene. Undervisninga og eksemplene i boka tilsvarer ikke noe mer en de lette oppgavene, og med nytt stoff er det et ork å drive å lære seg ting og finne ut hvordan man skal løse vanskeligere oppgaver selv.

Oppgave 1.

a) 3+3 =

b) 3*3 =

c) 6*8 =

d) (45/2)x^-7 y^8

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...