Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det er nesten umulig å få tak i glødetrådpærer lenger. Jeg mener da ikke halogenpærer, men helt vanlige pene glødetrådpærer, gjerne med matt glass. Dessuten lages pærene slik at de lyser sterket mulig per watt. Greit nok, men jeg vil ikke ha så himla sterkt lys, jeg vil ha pent, dempet og varmt lys - uten å ha dimmere over hele huset.

Endret av CFM
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At det er nesten umulig å få tak i glødetrådpærer lenger. Jeg mener da ikke halogenpærer, men helt vanlige pene glødetrådpærer, gjerne med matt glass. Dessuten lages pærene slik at de lyser sterket mulig per watt. Greit nok, men jeg vil ikke ha så himla sterkt lys, jeg vil ha pent, dempet og varmt lys - uten å ha dimmere over hele huset.

Ekke så rart, de tradisjonelle glødepærene er ikke lovlige i Norge

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Folk som antydet på at det var en innvandrer som begikk drapet på hun Ålesund-jenta pga politiet sa "norsk statsborger" når det viste seg at det var en etnisk norsk mann som gjordet det. Det er som om jeg skulle ha sagt til politiet at det var den personen pga hat/ikke liker personen, uten at personen hadde noe med hvaendetmåtteevære. Folk er flinke til å dømme fort.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Folk som antydet på at det var en innvandrer som begikk drapet på hun Ålesund-jenta pga politiet sa "norsk statsborger" når det viste seg at det var en etnisk norsk mann som gjordet det. Det er som om jeg skulle ha sagt til politiet at det var den personen pga hat/ikke liker personen, uten at personen hadde noe med hvaendetmåtteevære. Folk er flinke til å dømme fort.

Det er fordi det er så mange innvandrerer som voldtar og overfaller kvinner i norge

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Rart det der, med tanke på at vi bor i Norge.

Selvfølgelig er det ikke rart. Men om man beskylder innvandrere for å være høyest på voldtektslistene, så tar man feil.

 

--

 

For all del, det er horribelt at innvandrere topper overfallsvoldtektsstatistikken. Kjenner noen som ble voldtatt av en kraftig utlending, og hun er forsåvidt ødelagt resten av livet.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vi vet ikke ennå. Politiet har sagt at hun ble kvalt. Det er alt vi vet. Motiv? Umulig å si hittil. Mest sannsynlig var hun bare på feil plass til feil tid.

Er ihvertfal fryktelig trist, jeg bor selv i ålesund og har de siste 14 årene, etter dette kommer jeg ikke til å tørre å farte rundt skog områdene når jeg vet jeg kan bli angrepet vist jeg er på feil sted til feil tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...