Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bing, hvem faen bruker denne søkesiden? Er jo totalt ræva.

Havner plutselig på dne siden av og til, jævla rølp.

Peter Parker bruker Bing, tenk.

Endret av Northern
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lurte på hvorfor det var så sinnsykt varmt i stua her.

Fant ut at dama har satt på varmekablene, fordi hun frøys litt på bena i går kveld.

Vi har akkurat startet på august, ute er det mellom 12-25grader 24/7, hallo?!

Også blir a sur fordi jeg ber a heller kle på seg litt mer, jeg sitter faktisk i bokseren og svetter bort..

For ikke å snakke om unødvendig strømbruk :wallbash:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 4
Skrevet

Har aldri skjønt fenomenet "Skru opp varmen, for så kle på meg mer klær". Fryser du kler du på deg. Fryser du fortsatt kler du på deg enda mer. Er det forsatt kaldt så kan du skru opp varmen.

Skrevet

Trodde damer flest var fan av å ha sånn 40 grader varme inne jeg?

Har varmekabler i gulvet på rommet, ventilasjon, vifte i taket, takvindu og flere vinduer. Rører sjeldent termostaten, men om det er noe skrur jeg varmer ned, og ikke opp. Faller meg rett og slett ikke inn å røre termostaten, spesielt ettersom jeg alltids har et par ullsokker liggende fremme.

Røre termostaten < Ullsokker.

Skrevet

Har aldri skjønt fenomenet "Skru opp varmen, for så kle på meg mer klær". Fryser du kler du på deg. Fryser du fortsatt kler du på deg enda mer. Er det forsatt kaldt så kan du skru opp varmen.

Tull.

Skrevet

Jeg er ofte kald på føttene, så jeg gikk til innkjøp av noen duntøfler som regulerer temperaturen akkurat passelig. De er bedre enn fotbad.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Nei. Fryser du, men ingen andre så kler du på deg mer klær.

Spørs hvilken temperatur det er. 23-25grader rr passe om vinteren. Ellers blir det pledd

Skrevet

Jeg irriterer meg selv med svakheten min. Jeg klarer altså ikke å ta meg sammen om morgenen når jeg er dautrøtt og bare stå opp. Jeg MÅ ligge 5 minutter til, som naturligvis blir til flere timer. Sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...