Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kalles kunder.

 

Var ikke en kunde. Var en dritt som slo til skulderen min fordi han ikke likte hvor jeg gikk. Så vi slengte noen banneord til hverandre og jeg gikk bort med et elendig humør og adrenalinet skutt opp i været.

 

Sure kunder kan jeg takle, men når det er personlig og fysisk så blir jeg irritert.

Lenke til kommentar

Var ikke en kunde. Var en dritt som slo til skulderen min fordi han ikke likte hvor jeg gikk. Så vi slengte noen banneord til hverandre og jeg gikk bort med et elendig humør og adrenalinet skutt opp i været.

 

Sure kunder kan jeg takle, men når det er personlig og fysisk så blir jeg irritert.

 

Han slo først, er bare å gi en på tygga tilbake.

Lenke til kommentar

Blir ikke noen konflikt. Etter et slag og to ligger han jo bare der og spytter blod og angrer seg.

 

Det er ikke helt min ting å resultere til fysisk vold. Sist gang jeg endte opp i en konflikt så tok jeg saken opp med politiet og ga han en 5-sifret bot. Vold er en uting.

 

Jeg hadde nok ikke sluppet unna med å gi et slag tilbake, siden det var et krenkende dytt i skulderen og ikke et kraftig slag. Hadde han slått til meg skikkelig så må du spørre panikk-Gavekort om han hadde slått tilbake. Jeg får vanligvis en god cocktail av adrenalin og testosteron når jeg blir satt i et hjørne, men så langt så har jeg ikke vært så låst at jeg blir "farlig".

 

Edit: Dagen min blir heldigvis reddet av hyggelige kunder, og det betyr en del for min tro på menneskeheten.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Han dro frem en kniv og det var 5 mot 3, så nei. Det var kniven jeg fikk tatt han for, ikke fordi han krenket meg.

 

Kniv er værre. Kan jeg spørre hvordan du/dere kom dere bort når de hadde kniv?

+1 for voksenhet, da. Det skal du ha. Sjelden jeg tyr til vold selv, spørs hvor provoserende fyren er. Et lite slag som det du fikk nå gjør ingenting, men om han driver å ypper en hel kveld og begynner å dytte på meg, sprute spytt på meg når han snakker og snakker dritt til meg, da holder det ikke for meg med en "saftig bot" - av den enkle grunn at de som oftest driter i det med mindre det er kniv i bildet slik som det var nå.

 

 

Det er da mye mer tilfredsstillende å gi fyren en saftig bot. Det er bare korttenkt og idiotisk å slå tilbake, viser null selvkontroll.

Se svaret over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...