Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytter ikke med paraply når man kjører scooter, kjære. ;)

 

Regnet så ille i natt at katten kom og vekte meg ved å stikke hodet inn gjennom vinduet mitt og halvveis sette seg fast i persiennene mine.

Selvfølgelig sovnet jeg igjen rett etter at jeg hadde sluppet henne inn, og ble vekt etter et kvarter da hun skrapte på døren og klynket sårt og så høyt at hun overdøvet musikken min.

Lenke til kommentar

Går ikke an å se på TV når det regner her. Kan da umulig være normalt.

 

Irriterer meg også over at Amazon ikke shipper til Norge lenger.

Å se på TV i et fortelt til en campingvogn er også klin umulig, pga all støyen fra regnet, irriterende.

 

Jeg bestilte et spill fra Amazon.co.uk for en drøy måned sia.

Lenke til kommentar

Pøsregn irriterer meg så lenge jeg må dra på jobb. Blir jo klissvåt, og har selvfølgelig ikke regnbukse.

Så jeg sitter med våt bukse hele dagen på jobb, når jeg endelig begynner å tørke, er dagen over og jeg kjører hjem, og vips, søkkvåt igjen. ><

Ta med den en ekstra bukse på jobb eller døtt beina i en søppelsekk og lag hull til føttene.

Lenke til kommentar

Søren heller, hvorfor har OsloKino fjernet siden for kommende filmer?? Likte å vite hvilke filmer som skulle komme resten av året.

 

Eller har de byttet plassen på knappen, og jeg er bare blind...

 

Edit: glemte helt at filmweb eksisterte.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Ta med den en ekstra bukse på jobb eller døtt beina i en søppelsekk og lag hull til føttene.

Har ikke en ekstra bukse å bruke på jobb, og fant ingen søppelsekker. Søppelsekk var min opprinnelige plan.

 

Eller kjøpe seg bil.

Det inkluderer å ta lappen, noe som krever penger. Det gjør for så vidt en bil også, så det kommer nok ikke til å skje på denne siden av 2038.

Lenke til kommentar

Ja, lappen er helt utrolig dyr. Jeg missunner de som fikk den av foreldrene sine. Heldiggriser. Foreldrene mine mener vi barna må klare oss selv når det kommer til penger, selv om faren min tjener langt over gjennomsnittet. Egentlig en fin filosofi.

 

Jeg har ikke fått én krone fra det holdet, etter fylte 18. Tok lappen i våres, i en alder av 27. Det har ikke akuratt vært førsteprioritet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...