cowboy bob Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 Veldig fornøyd med meg selv for at jeg tok opp dette emnet nå
Skosåle Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 (endret) toro4 sitt innlegg : 1+ Endret 14. april 2013 av Kjetil_90
cowboy bob Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 Herregud, skulle søke opp noen Al-Qaeda relaterte bilder til en skoleoppgave og så får jeg opp et bilde av en kar som har blitt halshogd så jeg bytter til moderat bildesøk og jammen meg får jeg ikke et bilde av en kar med avkappet hode og kniver i skallen og alt mulig. Jeg trengte bare et bilde av en kar som hadde blitt skutt ellerno 5
Cakenommy Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 Når noen man holder på med begynner å høre på kjærlighetssanger. Spenningen forsvinner, ettersom man vet hva man har i vente. Not fun.
Lami Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 (endret) Avisene pumper ut anti-innvandringpropaganda hver eneste dag. De gir et utrolig skjevt bilde av virkeligheten. Frykt selger bedre enn noe annet (sex er muligens en konkurrent). Og det veit de å utnytte. Jeg synes ekstremt synd på innvandrerne her i landet som blir stigmatisert på den måten. Må være helt jævlig. Wat? Så du mener innvandrerne ikke koster penger? Regjeringen har brukt 70 mrd. på innvandring! Store tall og dette er den største samferdsels satsingen noensinne, uttalte ministeren Jens Stoltenberg til NRK forrige fredag. Han la frem Nasjonal Transportplan med et budsjett på 508 milliarder kroner. Stoltenberg har ikke vært tilgjengelig for kommentar gjennom helgen, men det kan blir interessant å hvilke ord han vil bruke om de statlige forpliktelsene knyttet til innvandring. Forpliktelsene har allerede passert 1.000 milliarder med god margin, og forsetter å vokse i ekspressfart, i tak med innvandringen. Forpliktelsene kan sammenlignes med det som i notene til et regnskap beskrives som en «operasjonell forpliktelse». Den vises ikke i balansen, men skal betales og finansieres av noen. Finansavisen sammenlignet innvandringen til Norge med Enron som gikk til grunne på grunn av forpliktelser utenfor balansen, som ledelsen hadde hold skjult. Finansavisen har henvendt seg til alle berørte departementer. De ønsket ikke å kommentere tallmaterialet før over helgen. Det skal bli spennende å se hva Norges beste løgnere(regjeringen) skal lire av seg i oppfølgningen. Endret 15. april 2013 av Lami 2
FrankBjarne Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/bieberfan-satte-seg-i-veien-og-stanset-turnebussen-4028031.html "åsså åsså åsså åsså" KAN VI BRUKE ÅSSÅ LITT MER ELLER? (Ble linket til det på facebook) 1
Akrapovic Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Mangler du stumtjener? A J(odd) produkter _ no!
Carlgutt Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 (endret) Kjøpte en sånn "Thai kylling - Red curry" boks fra Rema som bare er å sette i microen. Er ikke spiselig en gang! Jesus, smaker som noen har lagt små lakris biter i blanding. ÆSJ. Kvelden ødelagt. Endret 15. april 2013 av Carlgutt
djgudleif Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Hadde du seriøst forventa noe annet? Alt som er "bare å sette" i mikroen er forderva, gjennomsyret dritt fra ende til annen, uten unntak. ALT, ABSOLUTT FUCKINGS ALT! Det er som å spise avføring på pinne.
NgZ Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Den ene kyllingretten og lammeretten fra Sarita er faktisk ganske kurant som en nødløsning når man jobber sent.
Carlgutt Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 (endret) Hadde du seriøst forventa noe annet? Alt som er "bare å sette" i mikroen er forderva, gjennomsyret dritt fra ende til annen, uten unntak. ALT, ABSOLUTT FUCKINGS ALT! Det er som å spise avføring på pinne. Har ikke akkurat de høyeste forventningene til micro mat, er ikke akkurat den mest kresne heller, men dette var bare fælt. Endret 15. april 2013 av Carlgutt
Tåkefyrste Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Terrorister, ass. Hjerneskada idioter. Word, folk som føler behov for å drive terror, uavhengig av rase eller religion, er jævlig irriterende for å si det mildt.
BadCat Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 (endret) At jeg tok 90-tallet for gitt og ikke benyttet meg nok av det som var fint mens det var der. Endret 16. april 2013 av BadCat 3
TMB Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 Jeg klarer ikke å fatte hvorfor folk har en så intens trang til å alltid skade eller drepe andre mennesker. Enten det er en eller annen taper fra mammas kjeller som går på skoleskyting i USA eller om det er en sand-neger fra ompalompaland som JIHADer overalt han går. Det irriterer meg grenseløst at det finnes sånne mennesker. Skulle nuka hele midtøsten og USA på en gang 1
Slimda Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 Det irriterer meg grenseløst at det finnes sånne mennesker. Skulle nuka hele midtøsten og USA på en gang Du er klar over at det finnes slike mennesker i alle land? 1
FrankBjarne Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 Det har kommet frem en sånn fyr i Norge au, så da kan vi jo bare nuke dritten ut av Norge i samme slengen også. 2
svelemoe Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 Hadde du seriøst forventa noe annet? Alt som er "bare å sette" i mikroen er forderva, gjennomsyret dritt fra ende til annen, uten unntak. ALT, ABSOLUTT FUCKINGS ALT! Det er som å spise avføring på pinne. Sann derre Fjordland Risgrøt er ikkje så verst.
Sexylubb1 Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 Det var vel nylig en eller annen test som viste at flere fjordlandmiddager rent ernæringsmessig var like bra som hjemmelaget. 1
FrankBjarne Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 Knuser heller opp vitamintabletter og blander det med min egen avføring og har det til middag før jeg frivillig spiser fjordland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå