Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forøvrig irriterer det meg når pengene går ut samme dag som de kommer inn. Fikk 6000 inn på konto i dag, så gikk 4000 til lånekassen, 500 til diverse abonnement og 1000 til husleie. Jeg har 500 spenn å leve for de neste to ukene, om jeg ikke bruker sparepenger da.

 

Kan du ikke be om stopping av renter osv på studielån når du har liten inntekt?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke drive med noe annet enn musikk, det er bare veien jeg har valgt dit som bekymrer meg.

Greit, musikken jeg lagde før var langt dårligere men det lå mer inspirasjon bak. Nå handler det mye om å gjøre ting teknisk rett men oppgavene på skolen føles mer og mer ut som en norskoppgave på videregående. Satt på spissen.

 

Jeg er litt mer kunnskapsrik enn før, men mindre inspirert.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Lærerslyer som ikke klarer å svare på den helvetes itslearning.

Sier at vi elever må være inne hver dag, men dere lærere er jo faen ikke det!

 

Dritt. Hvis jeg får beskjed om å spille vollyball under turneringen i morgen, kommer jeg til å kverke kontaktlæreren.

Lenke til kommentar

Folk som stopper opp rett før rulletrapper (o.l.). Folk som står i ro med flere i bredden i rulletrapper (o.l.) og ikke legger merke til at folk vil forbi. Generelt folk som er i veien. Savner stasjonene i London i slike situasjoner. Der har de skjønt det!

 

Den uskrevne regelen er så vidt meg bekjent mtp rulletrapper/bånd er at man skal stille seg til høyre for å slippe folk som ikke gidder stå stille hele veien til enden. Men dessverre er det ikke alle som gidder følge eller vet om dette. Og ja, forbannet irriterende er det.

Endret av Smirnoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...