Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder problemer så er det sjanseløst å angripe et problem. Problemer opphører ved å endre tanker eller atferd. Å endre tanker eller atferd krever tid. Tid løser problemer.

 

Sjanseløst å angripe et problem? La oss si du har en konflikt med to kompiser eller familie. Om du da konfronterer de med det, da angriper du problemet. Capiche?

 

Å endre tanker og/eller atferd er bare en del av løsningen.

 

Et hvert status quo er midlertidig og vil passere. Verken gode eller dårlige tider vil vedvare.

 

Ikke alt er midlertidlig. Flere kan ha depresjoner livet igjennom, nettopp pga at de ikke blir kvitt problemet sitt. Ettersom vi mennesker ikke har svaret på alt. En sykdom kan være vedvarende, avhenger helt av hvordan det er om det bare er dårlige tider.

 

Du kan ha levd et turbulent liv, med vold og store depresjoner. Volden kan være ute av bildet, men er som regel bare en del av problemet. Man blir aldri kvitt frykten, noe som kan ende opp med å bli et enda større problem enn det var til å begynne med.

Lenke til kommentar

Satt å spilte Plague Inc, så klarer jeg å trykke feil å sløse 30 DNA poeng... Som jeg skulle bruke på total organ svikt... Også klarte jeg å kjøpe noe jeg solgte for å få nok... Også tapte jeg...

Du bør ikke kjøpe total organsvikt før alt er infected, og da sitter du gjerne igjen med 80+ DNA-poeng så null stress kies??!

Lenke til kommentar

Eller de som aldri gir opp, etter at de har fått avslått første friendrequesten de sendte. Et nei, blir fortsatt ikke til et ja, uansett hvor mange ganger du sender en request og hvor lenge du prøver. FUCK OFF

Dette gjorde jeg engang. Livet ble ikke det samme etter det.
Lenke til kommentar

Når randoms, som jeg aldri har møtt før prøver å adde meg på facebook.

Eller de som aldri gir opp, etter at de har fått avslått første friendrequesten de sendte. Et nei, blir fortsatt ikke til et ja, uansett hvor mange ganger du sender en request og hvor lenge du prøver. FUCK OFF

Så det du sier er at jeg burde slutte å sende friend requests til Mini Anden?

Lenke til kommentar

Ahh, kjipt MFS :hm:

 

 

Ihvertfall. Har Payfuckcard (paysafecard) med 100kr på. Tenkte jeg skulle bruke dette i går kveld på dx-box.com for å handle deksel, men ikke faen altså. De tar ikke paysafecard. Er absolutt INGEN som tar Paysafecard på nettsidene for faen!!!!!

Står så fint "paysafecard is available from 300000 sales outlets worldwide."

20379326.jpg

 

 

300000 Blizzard og Runescape sider kanskje, men ikke en dritt av vanlige butikker (utenom Steam, men skal ikke handle der!!).

 

Blir så irritert. Skulle bare kjøpt SpendOn selv om det koster 40kr for kun plastkortet. Kan ihvertfall bruke det som et vanlig VISA kort ihvertfall!

 

Nei, får kaste dette dritt paysafecard så slipper jeg å leite meg gjennom 1.000.000 "BUY GOLD WITH PAYSAFECARD! BUY DITT, BUY DATT!"-sider for å se om det er noe vettug jeg kan bruke kronene på.

Lenke til kommentar

Når randoms, som jeg aldri har møtt før prøver å adde meg på facebook.

Eller de som aldri gir opp, etter at de har fått avslått første friendrequesten de sendte. Et nei, blir fortsatt ikke til et ja, uansett hvor mange ganger du sender en request og hvor lenge du prøver. FUCK OFF

 

Hørt om fuckings blokker?

Lenke til kommentar

Hvorfor drar du det totalt ut av sammenheng? Det er ikke "valgfritt" å skrive "valgfritt" eller "hvalgfritt".

 

Det å ikke forstå hva jeg mente er tydeligvis ikke valgfritt.

Det er "valgfritt", ikke valgfritt.

Det er "valgfritt" å skrive Hverken, men man blir sett på som en tosk om man faktisk gjør det.

Skriver man med h, blir man utstøtt og strøket fra gjestelisten.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...