Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner flere som absolutt burde hatt et år i Forsvaret.

Tror du lærer mye av det. MYE mer en det du gjør ved et år på skolebenken. Tror man vokser mye av det, både sosialt og mentalt.

Jepp, der finslipes puslespillbrikkene og man sklir rett inn i mengden!

North_korean_army.jpg

Alle har godt av et år i grønt eller blått.

Noen har.

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Staten har et sett med regler man skal følge. I militæret får man en ordre man må utføre. Gjør man ikke orderen blir man straffet. To vidt forskjellige ting. Har vist seg flere ganger at ordrene går utover folks helse på en veldig dårlig måte.

Du har lov til å nekte ordre om du føler deg utrygg over din egen eller andres sikkerhet og helse. Mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Jeg tror folk sykmeldes alt for lett. Vi i Norden topper statistikken på unødige legebesøk, røntgenundersøkelser, blodprøver osv. En liten krampe i tåa og vi sjekker oss for brystkreft.

 

Dessuten tror jeg det er mange sippehøner som lett lar seg påvirke av placebo-effekten. Det er ikke akkurat produktivt for Norge at fru Hansen får utbetalt 25.000 i måneden fordi hun følte seg uvel her om dagen og alle veninnene hennes på pauserommet skrek: "Du er sikkert utbrent, fru Hansen".

Dette er fru Hansen:

 

little-britain-wallpaper-020-1024.jpg

 

Jeg jobber som kasserer i en butikk som ligger like ved Nav. Du skulle ha sett alt det livstrøtte søppelet som kom inn etter å ha fått utbetalt pengene sine for å kjøpe seg øl, tobakk og frossenmat. Mange (fult kapable til å jobbe) er også utlendinger. Vi har hatt etniske folk ansatt hos oss som ikke har gjort en dritt på jobb, og som har baller til å fortelle sjefen når han spør at: "Nei, jeg er her bare fordi Nav krever at jeg jobber i 3 måneder, ellers får jeg ikke utbetalt".

 

Slike ting provoserer meg.

 

Hvordan ser du at folk er frisk og kan jobbe?

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette irriterer noe harriva-riva-jævlig!

 

http://www.dn.no/val...icle1737680.ece

 

NAV-snyltere som egentlig ikke trenger penger og innvandrere som ikke gjør annet enn å produsere barn og leve på staten. Skulle vært satt i gapestokk hele gjengen...på Karl Johan!

 

Sanneste som er sagt her.

Kudos til deg!

 

Alt for mange som tror de er syke men er 100% frisk fysisk altså.

 

 

Ihvertfall, fuckings regn og vind!! Opplett kl 24 ellers sprenger jeg deg værgud.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...