Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det morsomme er at det som regel alltid er kvinner i de irriterende rollene. Kan ikke komme en eneste film der ett mannfolk spiller den irriterende personen. Unntaket er komedier, men da er det jo meningen.

 

Synes det var flere drittkjerringer i Sopranos enn Carmela. Lo for eks ganske hardt da Gloria fikk juling, velfortjent!

Det verste er at karakterene ikke egentlig har noen annen rolle enn å være irriterende. Spesielt The Walking Dead er skyldig i dette, de eneste karakterene som er noe interessante er hvite menn, utenom han nye svarte som kom i sesong 3 og til en viss grad Glen.

Lenke til kommentar

Alle har rett til å ha egne meninger. Folk som blir sure over det kan klage ett annet sted. Hører selv på dem og sangeren har jo også flysertifikat for fly og har også fløyet for flere flyselskaper. Hører på Iron Maiden innimellom selv her. Mye bra fra dem selv om jeg selvfølgelig ikke liker alt. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Det verste er at karakterene ikke egentlig har noen annen rolle enn å være irriterende. Spesielt The Walking Dead er skyldig i dette, de eneste karakterene som er noe interessante er hvite menn, utenom han nye svarte som kom i sesong 3 og til en viss grad Glen.

 

Har ikke sett noe mye av The Walking Dead. Men er ingen tvil om at det er Norman Reedus sin karakter som er den mest interessante! Ikke så verst å se på heller, og det er jo alltid ett pluss.

Lenke til kommentar

Finnes det en film som heter det? Eller mener du Iron Man elleno lignende? De har ihvertfall mange dokumentarer og koncerter på DVD og noen intervjuer, men film tror jeg ikke kjenner til. Eller snakker du om Flight 666? (regner ikke den som en film i mine øyne, men kom akuratt på at den blir jo kalt film av mange :p )

You just went full retard.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Å stå i klesbutikk foran kassen mens den ene som jobber der er opptatt mens den andre snakker med ei venninne. Og hun som snakka med ei venninne visste jævlig godt at jeg sto der. Men hun presterte allikevel å si "jeg så deg ikke". Jadda... Var allerede irritert pga grupper av folk som absolutt skal stå spredd ut og sperre gangene i senteret mens de snakker med hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...