Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Ja, det var så jævlig bullshit. Det var en av få filmer jeg gledet meg til i år og så viser de den ikke engang hva faen. Dersom kinoene i Norge bare skal vise mainstream actionshit fra hollywood så kan de faen meg ta å faktisk vise filmene også. Kino er et perfekt eksempel på hvorfor mainstream kultur suger, de prøver så jævlig hardt å lage film som alle kan like og resultatet er at så godt som absolutt alt de sender der er totalt uinteressant fordi det skal apellere litt til alle. Det eneste gode med filmene er at de har stilige eksplosjoner og sånn siden rikinger pumper penger inn i det. I dette kinoåret for eksempel så har jeg ikke giddet å gå og se noe, men det som var der og som var noenlunde stort har vel absolutt alt vært en del av store franchiser som Marvel og James Bond osv. Selv The Expendables 2 er en del av en franchise, i motsetning til den første filmen som kom som et friskt pust i den dølle kinohverdagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, helt i enig i det der. Om distributørene og filmselskapene hadde faktisk forstått hva folket vil se, så hadde det vært mye bedre. Det er Sony International som har tatt avgjørelsen og ingen vet hvorfor heller. Synd for dem, taper masse penger bare.

 

Forresten, Twilight er en helt annen sak, den får ekstra visninger og maraton og greier. Er virkelig dommedag snart virker det som.

Lenke til kommentar

Ettersom norsk kino ble digitalisert for noen år siden er vel kostnaden av å sende filmen i Norge tilnærmet null ettersom de ikke må sende sånne filmruller lenger? Dersom jeg hadde hatt mer plass på harddisken hadde jeg lastet ned filmen bare for å være kjip.

 

Twilight kan jeg egentlig forstå, det er jo et slags massefenomen som Harry Potter og Ringenes Herre, bare dårligere og mindre ettersom det primært er rettet mot unge jenter.

Lenke til kommentar

Elektronikk som har lys som blinker ofte og/eller sterkt når de er i standby (TVer, laptoper osv.).

 

Jeg hadde en av disse:

 

htMSR.jpg

 

Som navnet tilsier (Sunbeam) så har den kraftige LED i seg og var i stand til å lyse opp hele rommet mitt. Nå er den kastet ut av maskinen.

 

Edit:

 

Helg!? Hahahaha! Neida du. Det får jeg ikke før etter jul.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...