Occi Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 At det ikke er mulig å skjule diverse aktivitet fra ticketen på Facebook. Er lite interessert i å se at for eks " Marius gave life in Candy Crush Saga". Det som nesten fascinerer meg er at enten så skjønner de ikke at man ofte kan disable slikt, eller så driter de i det ELLER så tror folk faktisk at dette er noe andre kan ha interesse for.
Cakenommy Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 At det ikke er mulig å skjule diverse aktivitet fra ticketen på Facebook. Er lite interessert i å se at for eks " Marius gave life in Candy Crush Saga". Det som nesten fascinerer meg er at enten så skjønner de ikke at man ofte kan disable slikt, eller så driter de i det ELLER så tror folk faktisk at dette er noe andre kan ha interesse for. Jeg fant ut ganske fort hvordan jeg skjulte det, etter at TMB opplyste meg. Fant også ut av jeg har blokkert ca 15 andre spill, bare en god stund siden jeg har hatt behov for å ha gjort det igjen. "ELLER så tror folk faktisk at dette er noe andre kan ha interesse for." Haha, dette fascinerer meg også! De har en mulighet til å skjule all aktiviteten for andre, slik at det vises bare for dem selv. Hvorfor ikke bruke den?
Kaymeerah Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 (endret) En ting som er spesielt irriterende er Cakenommy og kakemot, er de to forskjellige brukere med psykedelisk avatar og med veldig lik skrivestil eller er det samme person? Durr. Etter litt stalking på profilene deres, så virker det som to forskjellige personer. Endret 30. juli 2012 av Kaymeerah
Kaymeerah Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 Begynner å irritere meg litt at jeg ikke har hatt en skikkelig god gammeldags internettkrangel på over to uker.
djgudleif Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 Begynner å irritere meg litt at jeg ikke har hatt en skikkelig god gammeldags internettkrangel på over to uker. Din helvetes soppfaen. 3
Kaymeerah Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 Sorry, men må nok være mer engasjerende enn det. I'll give you a retort when I come up with one.
Saft Suse Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Var på fjellet i helga, og nå har jeg annengradsforbrenning i ansiktet og på henda. Jævlig irriterende. At jeg aldri skal lære! Faen meg tredje gangen det skjer.
djgudleif Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Kontonummerangst. Må dobbeltsjekke minst sju ganger. Er så tafatt system det der.
Quote Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Kontonummerangst. Må dobbeltsjekke minst sju ganger. Er så tafatt system det der. Ah, amen. Jeg har vanligvis sjekket det 5-6 ganger, spesielt når jeg skal gi mitt kontonummer til andre Aldri opplevd feil, men én gang så tenkte jeg; fuck it - etter å ha lest det opp første gangen. Tror du ikke at jeg hadde forvekslet to tall akkurat da...
Quote Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Når jeg memoriserer det, så hender det at jeg blander akkurat de samme tallene - så jeg tør ikke å gamble på det lenger.
cowboy bob Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Ja, jeg hadde det samme telefonnummeret fra da jeg var 10 til...vel, nå egentlig. Bestilte nytt nummer på Lørdag fordi jeg er så jævlig lei av at jeg sa feil hele tiden. Jeg visste nøyaktig hva nummeret mitt og skrev det aldri feil, men jeg sa det feil hele tiden fordi det var så mange like tall elns. Begynner å irritere meg litt at jeg ikke har hatt en skikkelig god gammeldags internettkrangel på over to uker. Du kan jo kanskje prøve å være en hyggelig person istedenfor.
Mladic Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Par som kliner rett foran deg midt under en samtale. 1
Myst Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Å være på jobb rett etter ferien. Selv om batteriene er ladet, er det litt vanskelig å komme seg ut av feriemodus. Blir ikke mye effektiv arbeid i dag nei...
Lami Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Hjemme fra Spania. Så jævla deprimerende og kjedelig å komme tilbake til Bergen, for et høl av en by Og folk som skriver "endelig hjemme!" eller "digg å komme hjem!" på Facebook etter ferie. Hva feiler det de! Må være dum rett gjennom eller vært på ferie i Irak, for hvem synes det er gøy å komme hjem! -.-
Slimda Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Og folk som skriver "endelig hjemme!" eller "digg å komme hjem!" på Facebook etter ferie. Hva feiler det de! Må være dum rett gjennom eller vært på ferie i Irak, for hvem synes det er gøy å komme hjem! -.- Borte bra men hjemme best. Om det ikke stemmer, finn deg et nytt hjem.
Primer4 Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Har ikke vært utenfor Skandinavia på 9 år, synes alt syden-relatert på facebook er deprimerende jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå