Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grønnsaker irriterer meg. Hvorfor må alt som er sunt smake dritt?

Ikke nødvendigvis.

I løpet av hele mitt liv så har jeg ikke funnet noe sunt jeg syntes smaker annet enn dritt. Du kan tenke deg hvor vanskelig det må være.

Endret av Symmetrical
Skrevet

Ikke nødvendigvis.

I løpet av hele mitt liv så har jeg ikke funnet noe sunt jeg syntes smaker annet enn dritt. Du kan tenke deg hvor vanskelig det må være.

Ingenting? Pfsh!

Skrevet

Ikke nødvendigvis.

Ingenting? Pfsh!

... Moren min var så skeptisk til dette i løpet av den perioden hun tvang meg til å spise sunt når jeg var mye yngre. Det hun gjorde var å putte en liten ert i en hamburger og 1cm lang salatblad i en annen burger uten at jeg var klar over dette. Da jeg kom til midten uten å i det hele tatt se på hamburgerne mens jeg spiste de - så kastet jeg nesten opp.

Dette beskriver hvor forferdelig jeg syntes grønnsaker smaker..

Skrevet (endret)

nvm, faen.

Endret av Gjest
Skrevet (endret)

Slutt å syns synd på deg selv, skal være glad du har mat i det hele tatt

Ok bestefar..

Hva er din formening om melon?

At det smaker dritt. De fleste jeg kjenner konstaterer at det smaker vann men til tross for dette syntes ikke jeg det. Det smaker bare helt forferdelig - jeg brekker meg.

Endret av Symmetrical
  • Liker 1
Skrevet

Har det slik eg også, men eg mistenker at det er fordi eg aldri har fått sjansen til å smake skikkelig tilberedte grønnsaker. Har fortsatt mareritt om mat og helse i niande klasse. Løk på ALT, bortsett frå der det passa. Fisk med grovhakka tomatar og upassande krydder. Wok med gyselige, eksotiske og blaute grønnsaker. Eg er jævlig glad for at eg var sjuk då det var grønnsakspai på menyen. Nam nam, brokkoli i pai...

• Liker 1
Skrevet

Blir så irritert når politikerne skylder på norsk topografi når det kommer til debatt om norsk veinett.

Her er en vei i Østerrike, et land der 70% er over 500moh:

Er jo det at vi må "bevare" norsk natur, og med en gang noen vil ta vekk litt skog så er det fyr og flammer i naturarkitektene. Bli kvitt arkitekene og så kan vi ta vekk litt skog. Kan ikke skjønne at vi ikke kan fjerne litt skog for å lage skikkelige veier her til lands, er ikke akkurat en mangelvare dette her. Idiotisk.

• Liker 1
Skrevet

Blir så irritert når politikerne skylder på norsk topografi når det kommer til debatt om norsk veinett.

Her er en vei i Østerrike, et land der 70% er over 500moh:

Jeg blir irritert når en sammeligner et lite befolket land som stort sett bare grenser til svenske skoger og åpent hav med et land som ligger midt i hjertet av Europa, med den gjennomgangstrafikken det medfører og som atpåtil har 8 ganger større befolkningstetthet som Norge samtidig som arealet er 4 ganger mindre.

Skrevet

Jeg blir irritert når et helvettes kjøpelag med navn shitty vinner over et forpult rævvalag QPR og dermed vinner ikke Manchester United ligagullet :(

Rævalaget QPR har scoret 4 ganger flere måt mot City i årets Premier League enn United. Til opplysning.

• Liker 1
Skrevet

Hadde avtalt med en kompis i går at han skulle ringe når han fikk plass i bilen, men det gjorde han selvsagt ikke. Hadde to plasser ledige! Mye unødvendig jobb for å komme seg hjem. Bah!

Generelt sett; folk som ikke følger opp og holder avtaler.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir irritert når et helvettes kjøpelag med navn shitty vinner over et forpult rævvalag QPR og dermed vinner ikke Manchester United ligagullet :(

Rævalaget QPR har scoret 4 ganger flere måt mot City i årets Premier League enn United. Til opplysning.

Irrelevant! United har scoret 2 ganger flere mål tilsammen enn QPR i årets PL. Meeeeen selvfølgelig suger QPR maks når det passer dårligst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...