Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over folk som bruker Twitter-hash tag's på Facebook, type #denfølelsen osv.

 

Kunne ikke vært mer enig. Ble irritert bare av å lese eksempelet ditt.

 

 

 

Mens vi er inne på ting som virkelig irriterer meg.

 

Det står en person og røyker på et busstopp. Bussen kommer, men han har ikke kommet mer enn halvveis på røyken.

 

Løsning?

 

Slå bort gloa under skoen, legge den i jakkelomma og sette seg ved siden noen.

 

 

#"%"#¤¤&!!!Fytti hælvette! Skjønner ikke folk at det stinker helt umenneskelig dårlig??

Faen! Enten så får de skaffe seg mer penger slik at de har råd til å kaste bort halve sigaretten eller så får de lære seg å vente på neste buss!

Fittehuer uten sosial intelligens og luktesans!

Endret av Neptjune
  • Liker 7
Lenke til kommentar

*snip*

 

Skulle ha vært skuddpremie på røykere som stinker på kollektivtransport, asosiale f********s.

Jeg pleier å samle sneiper i lommene, også gå skikkelig tett inntil folk. Spesielt når det er rush. Slik at ALLE lukter det.

 

Jeg får dra hjemover nå, sitter på pcen på nav.

 

(til dere som ikke skjønte den, folk som ikke aksepterer røykere, selv om de tar hensyn irriterer meg)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

*snip*

 

Skulle ha vært skuddpremie på røykere som stinker på kollektivtransport, asosiale f********s.

 

Er enig med deg at røyk lukter direkte dritt, røyker selv og har luktet hvordan det er men hvis du er så iritert over det så kan du heller bare slutte å bruke kollektivtransport. Vi røykere har like stor rett som deg til å bruke dette tilbudet ;)

Lenke til kommentar

*snip*

 

Skulle ha vært skuddpremie på røykere som stinker på kollektivtransport, asosiale f********s.

Jeg pleier å samle sneiper i lommene, også gå skikkelig tett inntil folk. Spesielt når det er rush. Slik at ALLE lukter det.

 

Jeg får dra hjemover nå, sitter på pcen på nav.

 

(til dere som ikke skjønte den, folk som ikke aksepterer røykere, selv om de tar hensyn irriterer meg)

 

Du bruker vel sneipene for å kamuflere at du lider avTrimetylaminuri

 

Jeg aksepterer alle røykere, det har ikke så mye med røykere som en gruppe å gjøre. Det det har med å gjøre er at det finnes mennesker som er så fantastisk blåst i hodet og ikke skjønner at det er et forakt mot sine medmennesker å ta med seg sneiper inn på en kollektiv transport.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som bruker Twitter-hash tag's på Facebook, type #denfølelsen osv.

 

Kunne ikke vært mer enig. Ble irritert bare av å lese eksempelet ditt.

 

 

 

Mens vi er inne på ting som virkelig irriterer meg.

 

Det står en person og røyker på et busstopp. Bussen kommer, men han har ikke kommet mer enn halvveis på røyken.

 

Løsning?

 

Slå bort gloa under skoen, legge den i jakkelomma og sette seg ved siden noen.

 

 

#"%"#¤¤&!!!Fytti hælvette! Skjønner ikke folk at det stinker helt umenneskelig dårlig??

Faen! Enten så får de skaffe seg mer penger slik at de har råd til å kaste bort halve sigaretten eller så får de lære seg å vente på neste buss!

Fittehuer uten sosial intelligens og luktesans!

 

Du får heller skaffe deg mer penger til privat transport. Men ja, folk som røyker er ekle jævler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...