Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en greiere kar en Lars Erik Blokkhus? Husker jeg var på konsert hos de samme kveld som Terroren i Oslo skjedde, og da stoppet de konserten en liten stund og ba oss tenke på de som hadde det vondt nå. Dette var jo rett etter det hadde skjedd så detaljene var veldig uklare (hvor alvorlig det var osv.) Han er god kar som oppdrar 2 flotte jenter, stiller opp for fansen og er alltid med på privat bilder med mobil osv. Og nå er han ydmyk som et lam, holder seg helt rolig etter at han blir ydmyket offentlig. At det har blitt så mye oppstyr for en så uskyldig liten tørr vits er jo helt utrolig, hørte jo mye verre hver eneste kveld på rikets røst. At disse 2 negerene som raver rundt i Oslo og puler alt de kommer over av norsk kjøtt og sikkert ruser seg på alt slags dritt 24/7 liksom skal være ofrene her er helt utrolig. For noen aper.

På sørlandets travpark? I wuz tehre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis f.eks. Tshawe hadde sagt: "du er nå en bleikfis du", skal jeg love deg at ingen hadde reagert. Typisk politisk korrekte Norge, rasisme går begge veier, men ingen bryr seg.

Du kan jo begynne med å lese denne wikipediaartikkelen, så kanskje du skjønner forskjellen.

Det har absolutt ingenting med saken å gjøre. Rasisme er diskriminering på grunn av rase, uansett hvilken vei det går. Problemet er at politisk korrekte Norge (og forsåvidt resten av verden) har godtatt at negere krenker hvite, men skjer det samme motsatt vei blir det ramaskrik. Jeg syns det er helt greit å bli kalt bleikfis, det som irriterer meg er at alle tydeligvis tror at rasisme kun går den ene veien.

 

grunnen er vel at hvis en neger kaller en hvit bleikfis så blir ikke han hvite fornermet fordi han vet at han som sa det er neger og neger er ikke noe bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finnes det en greiere kar en Lars Erik Blokkhus? Husker jeg var på konsert hos de samme kveld som Terroren i Oslo skjedde, og da stoppet de konserten en liten stund og ba oss tenke på de som hadde det vondt nå. Dette var jo rett etter det hadde skjedd så detaljene var veldig uklare (hvor alvorlig det var osv.) Han er god kar som oppdrar 2 flotte jenter, stiller opp for fansen og er alltid med på privat bilder med mobil osv. Og nå er han ydmyk som et lam, holder seg helt rolig etter at han blir ydmyket offentlig. At det har blitt så mye oppstyr for en så uskyldig liten tørr vits er jo helt utrolig, hørte jo mye verre hver eneste kveld på rikets røst. At disse 2 negerene som raver rundt i Oslo og puler alt de kommer over av norsk kjøtt og sikkert ruser seg på alt slags dritt 24/7 liksom skal være ofrene her er helt utrolig. For noen aper.

På sørlandets travpark? I wuz tehre!

 

Awesome!!1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...