Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må igjen irritere meg over reglene for utleie. Vi fikk idag beskjed om at leiligheten vår i huset ikke ble godkjent pga mengden av dagslys var for lite i forhold til størrelsen. De vil vi skal ha panoramavinduer i en kjeller.... de andre kravene vi bestod er også latterlige. 60 000 kroner i arkitekt og diverse utgifter til ingen nytte. Ikke har vi noe gammelt hus heller, men jeg kan tenke meg at det er kun det som er bygget de siste 5 årene som vil bestå, noe som det er LITE av, hvertfall her i Stavanger. Stakkars studenter!

 

Dette betyr også at leiligheten vi skal kjøpe til meg må leies ut, og jeg må heller flytte ned :( Får hvertfall beholde bilen da men... Satan

Endret av Amberlamps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må igjen irritere meg over reglene for utleie. Vi fikk idag beskjed om at leiligheten vår i huset ikke ble godkjent pga mengden av dagslys var for lite i forhold til størrelsen. De vil vi skal ha panoramavinduer i en kjeller.... de andre kravene vi bestod er også latterlige. 60 000 kroner i arkitekt og diverse utgifter til ingen nytte. Ikke har vi noe gammelt hus heller, men jeg kan tenke meg at det er kun det som er bygget de siste 5 årene som vil bestå, noe som det er LITE av, hvertfall her i Stavanger. Stakkars studenter!

 

Dette betyr også at leiligheten vi skal kjøpe til meg må leies ut, og jeg må heller flytte ned :( Får hvertfall beholde bilen da men... Satan

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hater når folk griner om at irritasjonsmomentene mine er "first world problems". De som gjør det, skal enten gi bort alt de eier og arbeide som frivillig i et u-land, eller holde kjeft.

 

At noen av problemene våre virker mikroskopiske i forhold til det som skjer andre steder i verden gjør ikke at vi ikke har lov til å prate om dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hater når folk griner om at irritasjonsmomentene mine er "first world problems". De som gjør det, skal enten gi bort alt de eier og arbeide som frivillig i et u-land, eller holde kjeft.

 

At noen av problemene våre virker mikroskopiske i forhold til det som skjer andre steder i verden gjør ikke at vi ikke har lov til å prate om dem.

 

First World Problems defineres som et problem med fravær fra luksus, ikke problemer i hverdagen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at det er noe som faktisk heter navnedag. Hvorfor i alle dager skal vi ha så mange slike dager, dager hvor vi kan gå rundt og være i godt humør over noe som bare er tull?

 

Gretten fordi du ikke har navnedag i dag? :w00t:

Nei, jeg måtte sjekke opp når jeg har navnedag, og det er ikke veldig lenge siden. Gretten over en tåpelighet og noe så lite viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...