Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fantomtegningen skrev (4 timer siden):

Altså, er det noen hjemme hos dem som styrer? Går det ann å se opp fra A4-arket og se hvordan samfunnet egentlig fungerer?

Høres helt fjernt ut. Hva med å lage flerbruks-parkering, så kan man selge det inn som potensielt ennå flere sykkelplasser, bare for å blidgjøre virkelighetsfjerne politikere. Det er også mer arealeffektivt å ha fleksibilitet framfor statisk fordeling.

Frp kunne spissformulert seg litt mindre. Det er sikkert en hel del ansatte som kunne ha syklet til og fra jobb hver dag.

Også synes jeg de politikerne som stemmer for 1099 sykkelplasser bør få forbud mot å ankomme i noe annet enn sykkel.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dubious skrev (Akkurat nå):

"Men klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen har ingen planer om å gripe inn, og be om at Norge skal slippe å innføre det nye systemet."
Altså enda en fra det partiet som først og fremst ELSKER EU (og vil sikkert melde Norge inn i morgen hvis han kunne) og som har null kontakt med virkeligheten!  AP er og blir udugelige for folket!

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Vi bør ha det sånt at vi bestemmer sjøl alt sånn, ikke EU. Det blir bare tull. Er vi enig med dem er det greit, men ikke uten.
Meld oss ut av det som forårsaker dette. EØS?
Blir bare mer klar på at det blir å stemme Frp - igjen. Det er tross alt det enkleste og det minste ondet ser det ut til.
Ap blir jo avhengig av Rødt om de skal fortsette etter valget. Huff nei..

Endret av Delvis
  • Hjerte 3
Skrevet

Nå har det stått på denne siden til helt i det siste at det er trippetrumf i dag 19.6.
Har planlagt for det lenge og har tomt kjøleskap ovs, men ble obs på akkurat nå at det er endret til 26.6. 

Skrevet
Dubious skrev (5 minutter siden):

Trenger røykvarsler med WiFi.

Jeg trenger en som spiller "Burning down the house" som alarmtone, men kan ikke finne noen. Sjukt irriterende.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
frohmage skrev (7 timer siden):

Jeg trenger en som spiller "Burning down the house" som alarmtone, men kan ikke finne noen. Sjukt irriterende.

Jeg hadde likt en som spiller RATM sin bombtrack.

Burn, burn, yes ya gonna burn. Burn, burn, yes ya gonna burn. Burn, burn, yes ya gonna burn. Burn, burn, yes ya gonna burn. Burn, burn, yes ya gonna burn. 

Skrevet (endret)
Dubious skrev (1 time siden):

Skulle ønske jeg ikke hadde trengt å kjøre gjennom bom når jeg skal på Biltema..

Ingen lokale butikker som har det jeg trenger. 

Samme problemet her.

Har det jeg trenger? Er det noe spesifikt, du trenger naa, saa maa du paa Temu.

Og der ligger det i postkassen, kort tid etterpaa, portofritt og koster eksempelvis, 18 kr.

Her skal de ha ti ganger mer og paa nettet, over hundrelappen i porto, hvis de i det hele tatt har det.

Endret av Karltorbj
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Festing langt til natt.

Jeg bryr meg ikke så mye, men jeg tenker på alle barnefamiliene og alle andre.
De får klage selv. 

Ja de bråker nå, snart 3 på natten. 

Skrevet

Internett nede. Var nede fra jeg drog ut rundt kl 9 og er fremdeles nede når  jeg kom hjem for 1 time siden.
Står opplyst på Telia driftsmeldinger da, ikke lite bare det. Sjelden det pleier gjør. Luerer på om tordneværet i dag tidlig traff dem. Det smalt noe vanvittig rett over her iallefall. Kan ikke huske å ha hørt sånt hardt tordenskrall. 

Skrevet

Når en går i dusjen og når vannet treffer på et punkt så svir det, så ser du ned og lurer på hvor du har fått den skaden. 

Kjente ikke noe før jeg dusjet. 
Er skrubbsår. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...