djgudleif Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Bruker en veldig lang aux kabel og kobler til pcen hjemme når jeg kjører 2 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Bruker stortsett blåtann og Spotify. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Klarte å nesten rive av en tredjedel av neglen på lillefingeren min i går. Det gjorde VONDT. Så nå har jeg en halvveis avrevet negl som jeg ikke kan gjøre noe med (den er fremdeles festet over riften). Må bare vente til den vokser såpass at jeg kan klippe den. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Klarte å nesten rive av en tredjedel av neglen på lillefingeren min i går. Det gjorde VONDT. Så nå har jeg en halvveis avrevet negl som jeg ikke kan gjøre noe med (den er fremdeles festet over riften). Må bare vente til den vokser såpass at jeg kan klippe den. Det er vondt å få neiglen avrevet sånn. Kanskje lurt å rense med klorhexidin eller noe, så det ikke blir betendelse. Og bruke plaster på. Til å begynne med iallefall. Endret 3. oktober 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg brukte nettopp 40 kroner på en lunsj som var utgått i forgårs. Hvordan er det mulig å ha ferskvarer som er utgått i forgårs? Gir de blaffen eller er de evneveike? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Feil skjer uansett hvor du befinner deg. Skal ikke skje, men vanskelig å unngå. Foreslår at du sjekker dato på alt du kjøper. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 At jeg er nødt til å se det stygge glisende trynet til Hussain i VG, der han godter seg over snillismen her i landet. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 At jeg er nødt til å se det stygge glisende trynet til Hussain i VG, der han godter seg over snillismen her i landet. Ja, FY! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 ....eller gliset til ABB Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Irriterer å måtte låne fra sparekontoen for å klare meg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 men vanskelig å unngåHvorfor er dette vanskelig? Hvis jeg hadde hatt butikk ville jeg hatt et dataprogram der man plottet inn holdbarheten til varen og så fikk beskjed om når de skulle sjekkes. F.eks. varer som har 3 dagers holdbarhet kommer opp på dagens sjekkliste etter hver 3. dag. Når ferskvarer som holder i 2-3 dager er 2 dager over så er det noe rart. Det ligger ei kake i disken der også som er utgått for et halvår siden. Like god da, ettersom jeg kom til å kjøpe den andre uten å vite at den var utgått. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Syns også det blitt mye slurv med det der i butikkene siste åra. Virker som de ikke bryr seg så mye. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Irriterer å måtte låne fra sparekontoen for å klare meg. Se det positive, du hadde en plass å hente penger. Hater selv å låne fra meg selv, for jeg er elendig på å betale tilbake. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Irriterer å måtte låne fra sparekontoen for å klare meg. Samme her. Brenner av bufferkontoen min fordi Lånekassen er treg til å behandle søknaden min. With that said så er det også min feil fordi jeg søkte sent, men hadde ikke noen mulighet til å søke tidligere. Jeg er veldig glad for at jeg har en bufferkonto, slik at jeg økonomisk stabil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Den ene tingen jeg ville ha i dag i bakevare avdelingen på obsen i dag, var den eneste dem var helt tomt for. My fucking luck Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Den ene tingen jeg ville ha i dag i bakevare avdelingen på obsen i dag, var den eneste dem var helt tomt for. My fucking luck Du vant i det minste en Bergans-sekk. Endret 3. oktober 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Den ene tingen jeg ville ha i dag i bakevare avdelingen på obsen i dag, var den eneste dem var helt tomt for. My fucking luck Du vant i det minste en Bergans-sekk. Hva er poenget når han ikke får tak i det eneste han vil ha oppi den? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Haha! Joda, var jo heldig med sekken, men skulle gjerne hatt disse bakevarene oppi der! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Hva slags bakevarer er det snakk om? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 http://www.abcnyheter.no/video/2014/10/03/209133/pariserhjul-stoppet-matte-dras-rundt-hand Hun presterer å si: "We didn´t have water, I had half a bottle of water" , det er kanskje varmt og man blir tørst men jeg ville heller tenkt på å komme seg ned. Amerikanere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå