Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle tro du bodde i samme bolig som meg.. Er en her som skryter hemningsløst av seg og ungen, og man kommer ikke til for å si man ikke har tid til å høre på...

Dette var en godt voksen, og deres voksne "onge". Men selvskryt har jo ingen aldersgrense.

Pinlig...

Endret av kismet
Lenke til kommentar

kismet.. han her hos meg nærmer seg enden på visa, og sønnen hans er jo så fantastisk, fagbrev i det meste, har en bmw 7 serie med ørtåførti hester også videre... Eneste jeg har sett han sønnen besøke faren i er en sliten volvo.. Jeg vet at dama hans har en subaru wrx som ho tok kassa i og den klarer ikke han å bytte, så ikke kom til meg å si han driver å kjøper, fikser og selger biler :p

Lenke til kommentar

H.R.: He he. Reint oppspinn altså.

Her var det et ønske som ikke kunne innfris før sønnen hadde snakka med en av sine mange venner "in high Places".

 

G.: Er det ikke på en måte selvskryt, det er jo ens egne onger, (ingen som skryter av andres onger?) men ok, jo, mennesklig og ikke uvanlig.

Endret av kismet
Lenke til kommentar

G.: Er det ikke på en måte selvskryt, det er jo ens egne onger, (ingen som skryter av andres onger?) men ok, jo, mennesklig og ikke uvanlig.

 

Det er vel veldig subjektivt. Jeg synes ikke at det er skryt siden du gir æren til noen andre, og ikke deg selv. Indirekte er det vel skryt, men ingen bryr seg om det. Om du har bygget en tresnekke så har du lov til å snakke om hvor fin den er og hvor fornøyd du er med den, selv om det var du som gjorde den så god. Skryt er i min bok når du snakker om hvor fin du er selv.

 

Hele de sosiale normene rundt skryt er unødvendige og jantete etter min mening. Så lenge du ikke nedlater andre så er det bare greit å være fornøyd med seg selv.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

G.: Er det ikke på en måte selvskryt, det er jo ens egne onger, (ingen som skryter av andres onger?) men ok, jo, mennesklig og ikke uvanlig.

Det er vel veldig subjektivt. Jeg synes ikke at det er skryt siden du gir æren til noen andre, og ikke deg selv. Indirekte er det vel skryt, men ingen bryr seg om det. Om du har bygget en tresnekke så har du lov til å snakke om hvor fin den er og hvor fornøyd du er med den, selv om det var du som gjorde den så god. Skryt er i min bok når du snakker om hvor fin du er selv.

 

Hele de sosiale normene rundt skryt er unødvendige og jantete etter min mening. Så lenge du ikke nedlater andre så er det bare greit å være fornøyd med seg selv.

 

Ja, greit det. Du er god du:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...