Kea Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Sovet utrolig dårlig i natt. Kommer til å kræsje hardt senere i dag. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 NSB. Allerede nå har de satt på varmeovnene på maks, slik at det blir 30 grader der i rushen. Utrolig ålreit å starte dagen med å komme gjennomvåt på jobb. Kjenner jeg dem rett kommer de, dersom det er teknisk mulig, til å fyre mer og mer i takt med at flere klesplagg må benyttes etterhvert, så jeg gleder meg allerede til vinteren. Jeg er glad jeg slipper tog eller buss. Det er 5-10 grader for varmt med helt forferdelig dårlig luft. Lurer på hvorfor noen vil ha det sånn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Må slenge inn her hvor mye jeg irriterer meg over sånne "boliglånskalkulatorer" der en må dra slidere for å justere priser. Det er jo umulig å få rett pris!! På noen kan en også skrive inn manuelt, men dette er et fåtall. Hvorfor må alt være så fancy? Det er jo ikke brukbart!!! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Du sitter kanskje på et nettbrett eller noe da? Har ingen problemer med sånt når man bruker datamus. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Du sitter kanskje på et nettbrett eller noe da? Har ingen problemer med sånt når man bruker datamus.Jo, det har jeg hatt. 2 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Du sitter kanskje på et nettbrett eller noe da? Har ingen problemer med sånt når man bruker datamus.Jo, det har jeg hatt. Jaha? Jeg har ihvertfall ikke slitt med det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Eksempel: https://www.dnb.no/privat/laan/kalkulator/boliglaan.html Du skal ha en bolig til 1.800.000. Du drar slideren mot venstre men den stopper på 2 mill, så må du dra slideren under, så prøve igjen. Unødvendig og irriterende. Og så er det veldig spesielt at man må plotte inn ønsket lånebeløp. Det praktiske er selvsagt å plotte inn egenkapital i kroner, så regner den lånebeløpet ut for deg ved å avregne mot prisantydningen. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Klipt håret og nybarbert. Ser ut som en liten shitkid i en uke nå hvertfall... Gratulerer med å se dressert og skikkelig ut Greit med skjegg, men ikke greit med "alle uten skjegg ser ut som gutterumper" Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. september 2014 Rapporter Del Skrevet 24. september 2014 Har bodd i leiligheten min i 5 måneder, men først nå oppdager jeg hvor lytt det er! Huseieren har vært bortreist på sjøen frem til nå. Det er ikke det at de akkurat bråker, men fy fader hvor lytt det er her. De er oppe om natta når jeg prøver å sove. Hører alt fra hva de sier til hva de sier på tv'en. Og en av de går tydeligvis på hælen med tunge skritt for det buldrer og braker hele dagen. Har bodd under en småbarnsfamilie og de klarte ikke å bråke like mye engang. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 24. september 2014 Rapporter Del Skrevet 24. september 2014 Ååå, jeg er så sliten etter jobb at jeg ikke orker noe lenger. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 24. september 2014 Rapporter Del Skrevet 24. september 2014 Ååå, jeg er så sliten etter jobb at jeg ikke orker noe lenger. Sliter med det samme her... ? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. september 2014 Rapporter Del Skrevet 24. september 2014 Folk som okkuperer treningsapparat i timesvis på treningssenter. Måtte faktisk bli en og en halv time ekstra på trening pga 2 idioter som kjørte minst 10 sett hver på knebøyracked med 5 min pause imellom. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 25. september 2014 Rapporter Del Skrevet 25. september 2014 Å miste seks egg på gulvet, som jeg gjorde i går. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. september 2014 Rapporter Del Skrevet 25. september 2014 Miste seks egg på gulvet <<< spyle ned hele kjøkkenet med cocktailmix mens jeg ristet litt for hardt i shakeren. Måtte vaske hele kjøkkenet to ganger før jeg fikk vekk aller meste av klisteret. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. september 2014 Rapporter Del Skrevet 25. september 2014 Firmatur i morgen. Det blir en 2 og en halv timers kjøretur. Brodern som også jobber her kan ikke bli med, så jeg fikk nå spørsmål om jeg kunne ha med en annen kolega på vei opp... Så da blir det høyst sannsynlig en lang og klein biltur med en eller annen nyansatt pollak som jeg ikke deler en dritt av interesser med.. Ikke hører jeg på radio som andre hører på heller (nyhetskanalen eller podcast av ekko på p2 f.eks), så da risikerer jeg å måtte høre på p4 eller noe annet ræl, for noe må vi jo høre på. Fy faen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. september 2014 Rapporter Del Skrevet 25. september 2014 "-gate"-endinger som kallenavn på skandaler og avsløringer. Litt vell oppbrukt nå. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. september 2014 Rapporter Del Skrevet 25. september 2014 "-gate"-endinger som kallenavn på skandaler og avsløringer. Litt vell oppbrukt nå. Eksempler? :-P Lenke til kommentar
iWolfie Skrevet 25. september 2014 Rapporter Del Skrevet 25. september 2014 Sure, gretne og stressa folk irriterer vettet av meg! Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 25. september 2014 Rapporter Del Skrevet 25. september 2014 "-gate"-endinger som kallenavn på skandaler og avsløringer. Litt vell oppbrukt nå. Eksempler? :-P Bendgate, Celebgate(Fappening) etc Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 25. september 2014 Rapporter Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Når folk "holder en fanget" for å høre på tirader om hvilke flotte ting avkommet deres har oppnådd. Selvskryt mao. (det er vel mennesklig, men allikevel, grenseløst irriterende..) Endret 25. september 2014 av kismet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå