Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NSB. Allerede nå har de satt på varmeovnene på maks, slik at det blir 30 grader der i rushen. Utrolig ålreit å starte dagen med å komme gjennomvåt på jobb. Kjenner jeg dem rett kommer de, dersom det er teknisk mulig, til å fyre mer og mer i takt med at flere klesplagg må benyttes etterhvert, så jeg gleder meg allerede til vinteren. :new_woot:

Jeg er glad jeg slipper tog eller buss. Det er 5-10 grader for varmt med helt forferdelig dårlig luft. Lurer på hvorfor noen vil ha det sånn..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Må slenge inn her hvor mye jeg irriterer meg over sånne "boliglånskalkulatorer" der en må dra slidere for å justere priser. Det er jo umulig å få rett pris!! På noen kan en også skrive inn manuelt, men dette er et fåtall.

 

Hvorfor må alt være så fancy? Det er jo ikke brukbart!!!

Lenke til kommentar

Eksempel: https://www.dnb.no/privat/laan/kalkulator/boliglaan.html

Du skal ha en bolig til 1.800.000. Du drar slideren mot venstre men den stopper på 2 mill, så må du dra slideren under, så prøve igjen. Unødvendig og irriterende.

 

Og så er det veldig spesielt at man må plotte inn ønsket lånebeløp. Det praktiske er selvsagt å plotte inn egenkapital i kroner, så regner den lånebeløpet ut for deg ved å avregne mot prisantydningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har bodd i leiligheten min i 5 måneder, men først nå oppdager jeg hvor lytt det er!

Huseieren har vært bortreist på sjøen frem til nå. Det er ikke det at de akkurat bråker, men fy fader hvor lytt det er her. De er oppe om natta når jeg prøver å sove. Hører alt fra hva de sier til hva de sier på tv'en.

Og en av de går tydeligvis på hælen med tunge skritt for det buldrer og braker hele dagen. Har bodd under en småbarnsfamilie og de klarte ikke å bråke like mye engang.

Lenke til kommentar

Firmatur i morgen. Det blir en 2 og en halv timers kjøretur. Brodern som også jobber her kan ikke bli med, så jeg fikk nå spørsmål om jeg kunne ha med en annen kolega på vei opp... Så da blir det høyst sannsynlig en lang og klein biltur med en eller annen nyansatt pollak som jeg ikke deler en dritt av interesser med.. Ikke hører jeg på radio som andre hører på heller (nyhetskanalen eller podcast av ekko på p2 f.eks), så da risikerer jeg å måtte høre på p4 eller noe annet ræl, for noe må vi jo høre på. Fy faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...