Skjelvgråt Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) omg 666 edit: Endret 16. mai 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Finnes det en lov som sier at alle kommer til å ringe deg for hjelp når det er 4min til du slutter? Tror det. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Noen har stjålet dørmatten min, så jævelig unødvendig 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Noen har stjålet dørmatten min, så jævelig unødvendig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Noen har stjålet dørmatten min, så jævelig unødvendig Stjeler dørmatter og henger opp drapstrusler på dørene. Deilige naboer du har ass. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Irriterer meg at svensk og britisk er så utrolig mye finere språk enn norsk. Svensk er stygt. Irriterer meg at det er et anonymt nummer som driver og ringer her hele tiden, og når jeg tar telefonen (gjorde det et par ganger) er det ingen som svarer, og jeg kan ikke ringe ut i noen minutter etterpå. Ikke går det an å bare trykke vekk samtalen heller, må bare la det ringe til det slutter. Ringte i ett sett i hele natt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Svensk er stygt. QFT Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Irriterer meg at svensk og britisk er så utrolig mye finere språk enn norsk. Svensk er stygt. Irriterer meg at det er et anonymt nummer som driver og ringer her hele tiden, og når jeg tar telefonen (gjorde det et par ganger) er det ingen som svarer, og jeg kan ikke ringe ut i noen minutter etterpå. Ikke går det an å bare trykke vekk samtalen heller, må bare la det ringe til det slutter. Ringte i ett sett i hele natt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Noen har stjålet dørmatten min, så jævelig unødvendig Stjeler dørmatter og henger opp drapstrusler på dørene. Deilige naboer du har ass. Har du fått det også, Vowels? Drapstrusler? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Noen har stjålet dørmatten min, så jævelig unødvendig Stjeler dørmatter og henger opp drapstrusler på dørene. Deilige naboer du har ass. Har du fått det også, Vowels? Drapstrusler? Ja, hadde en periode der jeg var litt for ivrig på å invitere folk til vorspiel. Var tydeligvis ikke så populært hos enkelte rundt her Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) At DET er førstesideoppslaget til Dagbladet: Endret 16. mai 2011 av Diskutant 6 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Folk som kommenterer alt som skjer i en film vi ser på. Bare hold kjeft og nyt filmen! 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Ble vekket kl 9 -.- Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Ble vekket kl 9 -.- Ble vekket kl 4:30. Russ, gotta love'em. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Som jeg ikke er alene om: 17. Mai irriterer meg noe helt vanvittig. Jeg hater 17. Mai. Bråkete, stressete og irriterende. Endret 17. mai 2011 av Diskutant 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) ^Surpomp. Iriterer meg at jeg må i banken i dag bare pga. pappa sin åndsfraværenhet. Irriterer også at det ikke er noen på MSN så tidlig. Endret 17. mai 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Som jeg ikke er alene om: 17. Mai irriterer meg noe helt vanvittig. Jeg hater 17. Mai. Bråkete, stressete og irriterende. Du kan jo bare sitte hjemme og spille wow hele dagen da hvis du ikke liker å være ute lol!!! 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Bare tanken på at 17. mai eksisterer gjør meg uvel. Skikkelig "ja nå skal vi virkelig ha det gøy, dere" for a4-mennesker i kjernefamilier. Blæh. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har det gøy, og jeg er ikke A4-menneske fra en kjernefamilie. Jeg kan dundre nasjonalromantisk / nasjonalistisk (kommer an på øyet som ser) musikk hele dagen uten at folk kan ta meg på det. Det irriterer meg derimot at det pissregner sånn at jeg ikke vet om jeg kommer meg inn til byen for is, pølse, brus, champis og sigg. Har ikke klær eller fottøy til dette været. -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå