Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i det? Sist jeg sjekket hadde dem ikke garasjer i den lokale Coop butikken. Må vel kanskje bestilles? Koster vel noen kroner også, jeg har bare fem kroner på meg nå, koster vel rundt ti og det har jeg ikke. Da må jeg spare i hvertfall i 15 år.

 

Barebare dere liksom. Hadde jeg hatt en garasje til rådighet hadde jeg da selvfølgelig brukt den.

 

HAUR, tror ikke han var så veldig seriøs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man dreper ikke dyr fordi de liker den varme bilen din. Få deg en garasje eller en hvit bil.

 

Det er ikke snakk om og drepe noe dyr her. I førsteomgang er det vanskelig og få til med pussedotter av bomull.

Også pga noen katter må man lage seg en garasje til flere tusen? Det er en helt unødvendig kostnad når man feks lever på et stamt budsjett.

 

En annen ting er at fordi katteeierne skal la katten gå i det fri. Burde vel nesten de også stå for regningne når det kommer til skadene klørne påfører på bilen.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Jeg synes denne tråden er teit. Hvis dere lar livet deres bli preget av ting som irriterer dere vil dere aldri bli glade. La heller hverdagen bli preget av gleder! Alle de små tingene som gjør deg glad hver dag. Den materialistiske verdenen vi lever i har gjort oss sure, og vi ser ikke lenger medmenneskene våre som vi pleide å gjøre. Spre glede alle sammen!

 

 

Edit: Jeg vil oppforde administatorene på forumet til å låse denne tråden for å gjøre forumet til et bedre sted for oss alle.

Endret av sarsi9
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva med et trekk til bilen? Beskyttet for vær, vind, forbipasserende og katter.

 

Koster i underkant av 4000kr for et ordentlig et. Dessuten vil det bare bli riper ved å ta det av og på hele tiden. Bilen kan jo ikke være 100% fri for støv og møkk hele tiden. Men jeg vurderte det for en liten stund siden faktisk.:)

 

Men bevares meg vel, bilen er jo 9 år gammel, skulle bare mangle at det er noen småriper her og der.

Irriterende er det uansett. Litt kjedelig å gå rundt og våtslipe på grunn av slike hendelser.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Jeg synes denne tråden er teit. Hvis dere lar livet deres bli preget av ting som irriterer dere vil dere aldri bli glade. La heller hverdagen bli preget av gleder! Alle de små tingene som gjør deg glad hver dag. Den materialistiske verdenen vi lever i har gjort oss sure, og vi ser ikke lenger medmenneskene våre som vi pleide å gjøre. Spre glede alle sammen!

 

 

Edit: Jeg vil oppforde administatorene på forumet til å låse denne tråden for å gjøre forumet til et bedre sted for oss alle.

 

Til deg og alle som plusset innlegget:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_AlM77EUEYk

 

Forresten, det at man irriterer seg over ting og poster det i denne tråden betyr ikke at man ikke kan være glad. Tviler innlegget ditt var seriøst uansett.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Så ja, for det er teit å irritere seg over idioter som blåser deg opp i øret med gasshorn. Det er teit å irritere seg over idioter som ikke forstår hva "Nei" betyr, og det er teit å irritere seg over folk som tror de alltid har rett.

 

 

Seriøst? Er du virkelig enig i det?

 

For å være glad kan man ikke irritere seg over slikt?

 

 

Jeg er generelt sett i greit humør for tiden, og jeg irriterer meg fortsatt over en del ting, selv om jeg ikke poster så altfor mye i denne tråden lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...