Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

 

Bilfritt et helt liv er en flytur? Høres rart ut, ville trodde det var mer 1-3 år med bil. (skjønner det ikke var poenget, men ble litt nysgjerrig)

 

AtW

Har ikke tid nå til å sjekke datasettet, men det er jo ikke bare en flytur. Og bilen er jo 50% mer.

 

 

Har jeg misforstått? Står jo ONE trans-atlantic round-trip?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva synes folk om denne mailen til Sandberg? Joa, det kan være denne fyren sendte mailen og Sandberg har ikke gjort noe galt med å motta en mail, men i mine øyne er det utrolig suspekt at han tørte å sende denne mailen. Det er en utrolig drøy mail å sende om man allerede ikke har Sandberg helt eller delvis "i lomma", derfor virker det som det ligger noe mer bak.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

 

Bilfritt et helt liv er en flytur? Høres rart ut, ville trodde det var mer 1-3 år med bil. (skjønner det ikke var poenget, men ble litt nysgjerrig)

 

AtW

Har ikke tid nå til å sjekke datasettet, men det er jo ikke bare en flytur. Og bilen er jo 50% mer.

 

 

Har jeg misforstått? Står jo ONE trans-atlantic round-trip?

 

AtW

 

Round-trip. Så jeg tenker frem og tilbake, da.

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke mindre overbevisst om at Per Sandberg er en idiot, men det er vel vanskelig å bevise at han har gjort noe ulovlig eller vært utro i tjenesten, til tross for hans idiotiske manøvrer i fjor, hvor han påla forskere hva resultatet av forskningen skulle være. Slik handler bare en tvers igjennom korrupt eller tvers igjennom dum person.

 

Han Reppe-dusten er miljøtrussel mot kysten vår. Han burde hatt juling og om jeg ikke hadde hatt andre planer i livet, skulle jeg gjort det sjøl. Det beste ville selvsagt være om vi har et rettsvesen som fanger opp denne typen aktitivet, men jeg er redd for at det beste vi kan håpe på er at han avskjediges og får seg en jobb som er like bra betalt, i en mer åpenlyst slimete bransje en norsk fiskeribransje (det skal kanskje litt til, men det finnes).

 

 

Hva synes folk om denne mailen til Sandberg?

Hvilken mail?

 

 
Disse

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Mugabe tilbake i Zimbabwe etter medisinsk behandling i utlandet

 

Zimbabwes 93 år gamle president Robert Mugabe kom lørdag tilbake til hjemlandet etter en «rutinemessig kontroll» i Singapore.

 

Visepresident Emmerson Mnangagwa og Mugabes kone Grace har blitt sett på som mulige utfordrere som kan overta for ham dersom han skulle trekke seg eller dø.

 

https://www.nrk.no/urix/mugabe-tilbake-i-zimbabwe-etter-medisinsk-behandling-i-utlandet-1.13603942

 

Dette var interessangt. Er det mulig å se for seg Zimbabwe uten Robert Gabriel Mugabe? Vil befolkningen klare å holde sammen og gjenoppbygge landet? Eller vil det bli borgerkrig og interne opprør samt maktkamper i alle partiene?

Lenke til kommentar

 

Han Reppe-dusten er miljøtrussel mot kysten vår. Han burde hatt juling og om jeg ikke hadde hatt andre planer i livet, skulle jeg gjort det sjøl. Det beste ville selvsagt være om vi har et rettsvesen som fanger opp denne typen aktitivet, men jeg er redd for at det beste vi kan håpe på er at han avskjediges og får seg en jobb som er like bra betalt, i en mer åpenlyst slimete bransje en norsk fiskeribransje (det skal kanskje litt til, men det finnes).

 

 

 

Hva synes folk om denne mailen til Sandberg?

Hvilken mail?

 

 

Disse

 

Lobbyist svina fornekter seg ikke, tenk å ha en jobb som aktivt undergraver demokratiet uten å tilsynelatende skamme seg. Det legitimerer ingen bot, men rett i fengsel i min bok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Bilfritt et helt liv er en flytur? Høres rart ut, ville trodde det var mer 1-3 år med bil. (skjønner det ikke var poenget, men ble litt nysgjerrig)

 

AtW

Har ikke tid nå til å sjekke datasettet, men det er jo ikke bare en flytur. Og bilen er jo 50% mer.

 

 

Har jeg misforstått? Står jo ONE trans-atlantic round-trip?

 

AtW

 

Round-trip. Så jeg tenker frem og tilbake, da.

 

 

Ok, er vel jeg som er litt upresis, når jeg tar meg en tur, så reiser jeg frem og tilbake, så jeg tenkte på det. Synes det virker veldig høyt.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Han Reppe-dusten er miljøtrussel mot kysten vår. Han burde hatt juling og om jeg ikke hadde hatt andre planer i livet, skulle jeg gjort det sjøl. Det beste ville selvsagt være om vi har et rettsvesen som fanger opp denne typen aktitivet, men jeg er redd for at det beste vi kan håpe på er at han avskjediges og får seg en jobb som er like bra betalt, i en mer åpenlyst slimete bransje en norsk fiskeribransje (det skal kanskje litt til, men det finnes).

 

 

 

Hva synes folk om denne mailen til Sandberg?

Hvilken mail?

 

 

Disse

 

Lobbyist svina fornekter seg ikke, tenk å ha en jobb som aktivt undergraver demokratiet uten å tilsynelatende skamme seg. Det legitimerer ingen bot, men rett i fengsel i min bok.

 

 

Ja, det er ganske drøy oppførsel, men det er en varselslampe at han i det hele tatt tør å sende en slik mail, og at det ikke ble registrert heller, det tyder ikke på at det er helt rent mel i posen på mottaker-siden.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Lobbyist svina fornekter seg ikke, tenk å ha en jobb som aktivt undergraver demokratiet uten å tilsynelatende skamme seg. Det legitimerer ingen bot, men rett i fengsel i min bok.

 

 

Ja, det er ganske drøy oppførsel, men det er en varselslampe at han i det hele tatt tør å sende en slik mail, og at det ikke ble registrert heller, det tyder ikke på at det er helt rent mel i posen på mottaker-siden.

 

AtW

 

 

Nei hva Sandberg og frp`erne bedriver når mørket senker seg og kameraene peker andre vei kan man vel bare spekulere i, spesielt når vi vet integritet aldri er første prioritet....

Lenke til kommentar

 

 

Lobbyist svina fornekter seg ikke, tenk å ha en jobb som aktivt undergraver demokratiet uten å tilsynelatende skamme seg. Det legitimerer ingen bot, men rett i fengsel i min bok.

 

 

Ja, det er ganske drøy oppførsel, men det er en varselslampe at han i det hele tatt tør å sende en slik mail, og at det ikke ble registrert heller, det tyder ikke på at det er helt rent mel i posen på mottaker-siden.

 

AtW

 

 

Nei hva Sandberg og frp`erne bedriver når mørket senker seg og kameraene peker andre vei kan man vel bare spekulere i, spesielt når vi vet integritet aldri er første prioritet....

 

 

Han er i alle fall så opptatt av norsk oppdrettsindustri, at han mener han kan pålegge forskere hva de bør finne ut. Han ser åpenbart det som jobben sin å tyne ut av norsk fauna så mange tonn fisk som mulig, til enhver pris, man må konkludere med at han og Reppe har noe til felles. At de snakker sammen om politisk strategi, privat og med personlig sjargong er kanskje ikke helt tilfeldig.

 

At ministere forventes å ha et visst etisk ansvar, både i forhold til åpenhet om hvordan beslutninger tas og forhold til andre samfunnsmessige og globale faktorer synes å ha gått ham forbi. Det finnes flere forklaringer på denne atferden – jeg vet ikke om korrupsjon eller dumskap er verst, men ingen av delene tilsier at han bør fortsette i sin stilling.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skummel trend i Europa om dagen.

 

https://www.youtube.com/watch?v=TxrTD2PKG0k

 

- Fyren påstår at 60-70% av ungene i landet har innvandrerbakgrunn. Det tror jeg ikke på, men må vel gå an å sjekke et sted?

 

- Hva om de brukte all denne energien på å integrere flyktninger i stedet? Da ville de vel snart ikke hatt noen problemer.

 

- En annen sak er at videoen ikke fungerer i landene Sverige, Polen, Hellas, Frankrike og Tyskland (testa dette selv med VPN). Den funker i UK, Belgia, Nederland, Island, Irland, Italia, Latvia, Portugal, Norge og USA. Dette virker som rein politisk sensur. Hva synes dere om dette?

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Mugabe får enda mer makt

 

Nasjonalforsamlingen i Zimbabwe har stemt for å gi president Robert Mugabe (93) utvidet makt.

 

Den aldrende presidenten vil nå få myndighet til å utnevne landets høyesterettsjustitiarius og andre dommere etter at et flertall av de folkevalgte stemte for å endre grunnloven.

 

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2017/07/25/195319501/mugabe-far-enda-mer-makt

 

Nå skal tydeligvis Zimbabwe bli enda verre takket være at Mugabe får enda mer makt... Hvor lenge kan dette pågå før Det internasjonale verdenssamfunnet griper inn?

Lenke til kommentar

Bilde av tomme buss-seter skremmer vettet av xenofober:

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/facebook-innlegg-om-tomme-busseter-gar-viralt---det-ser-da-virkelig-skummelt-ut-kan-vre-terrorister-med-vapen/3423359933.html

 

Man må vel nesten synes synd på folk som lever med så mye frykt inni seg at en ser det en frykter mest overalt... også når det ikke er der.

 

Enig i det, men her tror jeg vi har et tilfelle av ironi som ikke oppfattes av nettavisen. Jeg har null respekt for slike holdninger, men er ikke vits i å late som de er dummere enn de er heller. Det minner litt for mye om de oppkonstruerte fiendebildene som nettop disse gruppene er eksperter på selv - slikt leder aldri til noe godt.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...