Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Kan venninne min være sinnsyk?


Kraftwrk

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 16 år, min venninne har i 3 år nå, snakket om en gutt som hun har hatt et slags forhold til.

Jeg har lenge lurt på om dette er sant eller ikke, med tanke på at jeg aldri har møtt han, eller at han ikke har noen venner på facebook, og er aldri på msn.. osv. Ting virket litt spesiellt.

For et år siden, sjekket jeg ut brukeren hans på facebook, og la han til, og han har ikke godtatt. Jeg la han også til på msn, og der snakket vi en del.. Så da gikk mistankene mine om han var ekte eller ikke bort.

Så tok noen mobilen hennes og skrev en melding til denne fyren, det rare var da at den samme melding som hadde blitt sendt, ble motatt sekundet etter. Da begynte jeg å tvile igjen. Senere prøvde jeg å hacke facebook profilen hans, ved å bruke msn hans som epostadresse, og passordet '123456'. Jeg kom meg inn, og så at han hadde 5 venner.. Alle deres brukere passet også med passordet '123456'. Alle "vennene" er bare venner med hverandre, altså et nettverk på 5 mennesker. Ingen ekte personer på 16 år har et så lite nettverk!

Jeg prøvde etterpå å hacke msn hans, det gikk også. Han hadde da bare 3 kontakter, meg, venninen min, og en annen venninne.

Hun har også skrevet på veggen hans, hatt lange samtaler med han på meldinger osv. Det vil da si at hun har sittet å snakket med seg selv.. Jeg hadde skjønt det hvis hun hadde vist oss meldingene "hun hadde fått av han". Men når det bare er hun som leser det, så skjønner jeg ikke hva hun holder på med, hun sitter altså å sender meldinger med seg selv!!

Hva burde vi gjøre?

Hun har tross alt løyet til oss i LANG tid.. det må jo være noe galt med henne, ingen normale mennesker gjør vel noe sånt?

ER VELDIG BEKYMRET!

Alle svar settes stor pris på!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Sinnssyk" er ikke særlig nøyaktig. Hun er ikke ravende gal, det hadde dere ikke trengt å finne oppdiktede venner for å merke. Ikke dermed sagt at hun ikke sliter litt.

 

Det jeg mener er; Hvorfor skal hun finne opp et helt nettverk med venner og "kjæreste" når hun har mange venner fra før av.. det virker bare helt galt!!

 

Sinnsyk er kanskje å ta litt ahrdt i, men hun liker kanskje litt oppmerksomhet.

Oppmerksomhet har nok ikke noe med saken å gjøre, hun er en veldig populær jente..

 

Har du forsøkt å hacke med en DVI-kabel ? Blir mer klarsynt av dette.

 

Jeg har jo hacket alt som er mulig å hacke, det jeg lurer på er "where do i go from now?"

 

Det jeg lurer mest på er hva dette har å gjøre med skjermer :p

Er ikke særlig mye her, måtte bare søke litt hjelp, så sorry, havnet i feil emne ! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

er det ikke ulovlig å lese andres meldinger og hacke email osv til folk da?

Jeg føler dette er et unntak, jeg er bekymret for venninnen min, og jeg hacket alt det der for passordene er noe jeg forbinder med henne.. Så det er jo ikke ekte persone jeg har hacket meg inn på, men fake profiler!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innbilte venner er ganske vanlig blant barn, og det hender de følger en litt videre. Hvis hun er like gammel som deg, er hun ennå ikke voksen, og folk utvikler seg forskjellig. Det spørs om det er noen god ide å gjøre noe med det foreløpig. Det trenger ikke være noe galt, men det kan selvfølgelig være et symptom på en forstyrrelse. Det kommer an på så mye annet at jeg ikke skal prøve meg på noen råd annet enn å være ålreit og ikke se på henne som noen skrulling. Vi har vel alle mørke hemmeligheter.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innbilte venner er ganske vanlig blant barn, og det hender de følger en litt videre. Hvis hun er like gammel som deg, er hun ennå ikke voksen, og folk utvikler seg forskjellig. Det spørs om det er noen god ide å gjøre noe med det foreløpig. Det trenger ikke være noe galt, men det kan selvfølgelig være et symptom på en forstyrrelse. Det kommer an på så mye annet at jeg ikke skal prøve meg på noen råd annet enn å være ålreit og ikke se på henne som noen skrulling. Vi har vel alle mørke hemmeligheter.

Hun er jo en helt normal 16 åring, voksen i hodet, populær og har mange venner..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette seriøst? gjør du alt det der og spør om vennen din er sinnsyk?

Om din venn er sinnsyk så er dere tydeligvis et fint par, for du er minst like sinnsyk som din venn.

 

Dette er helt seriøst. Jeg syns det der er jævlig respektløst. Voks opp!

Dette blir for dumt, jeg spør om hjelp, og får sånne svar. Jeg tenker på min venninne sitt beste, hvis jeg konfronterer henne og fallhøyden hennes blir for stor, det er det jeg tenker på. Så stikk av, hvis du ikke har noe fornuftig å komme med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Kanskje venninnen din har veldig lyst på en kjæreste? Dette er bare en teori, men hvis de fleste vennene hennes har stor erfaring med gutter, og hun selv kanskje aldri har vært ordentlig sammen med noen kan det jo være hun bare føler seg dum? Hun vil jo at dere skal tro at hun har et forhold. Kanskje hun er ensom, til tross for at hun har venner? Kanskje er hun deprimert? Jeg ville snakket med henne om det på en skånsom måte. Skjønner at du er bekymret, og du er sikkert en god venn som ser dette og gjør så mye research for å finne ut av ting og hjelpe henne =)!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...