Gå til innhold

Katy Perry for sexy for «Sesame Street»


*F*

Din mening  

30 stemmer

  1. 1. Er dette for grovt for barn`?

    • Ja, dette er forkastelig
      0
    • Nei, dette er helt greit
      24
    • Jeg bryr meg ikke
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var toppen de reagerte på.

 

De tror at barna, som spiste all sin føde fra sin mor sine bryster det første leveåret kommer til å bli psykopater dersom de ser noe som...

eh...

Hva kan man kalle det når man ikke ser noe?

 

Konservative voksne liker det ikke, og dermed får ikke barna se det uansett om det er helt ufarlig. Basta bom filibom bom bom.

Lenke til kommentar

Dette viste de for barn i England på 70-tallet

http://www.youtube.com/watch?v=007tojIefng

 

For voksne og for barn? Fikk fullstendig lættis :!: Lurer på, hva het dette programmet og hva tenkte dem på? Er jo hysterisk morsomt når du innser hva dem snakker om, men tenkte dem at barn skulle synes dette var morsomt eller hva? Hadde dette blitt sendt på barne-TV i dag tror jeg det hadde kommet nokså voldsomme reaksjoner?

Lenke til kommentar

Dette viste de for barn i England på 70-tallet

http://www.youtube.com/watch?v=007tojIefng

 

For voksne og for barn? Fikk fullstendig lættis :!: Lurer på, hva het dette programmet og hva tenkte dem på? Er jo hysterisk morsomt når du innser hva dem snakker om, men tenkte dem at barn skulle synes dette var morsomt eller hva? Hadde dette blitt sendt på barne-TV i dag tror jeg det hadde kommet nokså voldsomme reaksjoner?

Ble aldri sendt på TV. Ble lekket på nettet senere(i allefall vis man skal tro hva wikipedia artikelen om tvserien sier).

Lenke til kommentar

Dårlig skuespill av Katy Perry + dårlig musikk. :hrm:

tror ikke barna tar skade av hvordan hun kler seg.

 

Der kom jeg på noe. Hvorfor må alle i barnetv lage overdrevne ansiktsutrykk og være smårare hele tiden?

Jeg tror det har noe med at barn ikke oppfatter utrykkene like lett, så om f.eks dem skal se at et dame er overasket, glad eller liknende må evdkommende "overdrive" handlingen.

Jeg vet ikke hva du mener med "smårare", men karakterene er ofte barnslige og enkle, dette fordi barn lettere kan relatere seg med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...