Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

John F Kennedy ja ganske utrolig...

 

Det er imponerende at JFK fortsetter å bli dratt inn i illuminatikonspiranoian med hans tale rettet til amerikansk media angående den sovjetiske trusselen. Hvorfor postes ikke hele talen? Ånei, for hvis man setter den i kontekst så er det ganske vanskeligere å koble den til fantasihistorier.

 

bææææ

  • Liker 1
Lenke til kommentar

..og Yoda er en figur fra en sci-fi film

 

Og poenget preller av som vann på gåsa.

 

Eller fakta på konspirasjonsteoretikeren, om du vil.

 

fakta er jammen ikke lett å forholde seg til...

 

Den siste dråpen for min del var når noen i denne tråden mente at stålbjelker på mangfoldige tonn kan brenne på tilsvarende måte som stålull på grunn av litt flybensin...

 

Jeg gikk i alle fall lei og tok en pause...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

..og Yoda er en figur fra en sci-fi film

 

Og poenget preller av som vann på gåsa.

 

Eller fakta på konspirasjonsteoretikeren, om du vil.

 

fakta er jammen ikke lett å forholde seg til...

 

Den siste dråpen for min del var når noen i denne tråden mente at stålbjelker på mangfoldige tonn kan brenne på tilsvarende måte som stålull på grunn av litt flybensin...

 

Jeg gikk i alle fall lei og tok en pause...

Jeg påpekte det samme og fikk en respons om rust..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere vet at termitt blant annet består av metalloksid? Det kan faktisk bestå av jernoksid. http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_oxide - Rust er et annet ord for jernoksid. http://en.wikipedia.org/wiki/Rust

 

Så hvorfor tilføre jernoksid - "SOM ER HELT UMULIG KAN BRENNE", i noe som termitt?

 

http://www.google.no/search?q=%229/11%22+%22cars+blocks+away%22+burned+and+levitated&um=1&hl=no&noj=1&tbm=isch&filter=0&biw=999&bih=484

 

hva skjedde her a? noe god info?

Lenke til kommentar

Folk feiler å se på det store bildet.

 

Hvordan skulle bygning falt 7 uten noen plausibel forklaring?

Flaks for konspiratørene at bygningen ble totalskadet av fallende vrakrester og senere evakuert av frykt for kollaps - for hvis ikke ville konspiratørene måttet la være å senke bygningen...

 

AT verdens smarteste mennesker ikke tenkte på noe SÅ ÅPENBART at man måtte angripe bygninger man vil felle før man kan felle dem!

 

...

...

 

...

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor falt bygning 7 uten noen plausibel forklaring?

Flaks for konspiratørene at bygningen ble totalskadet av fallende vrakrester og senere evakuert av frykt for kollaps - for hvis ikke ville konspiratørene måttet la være å senke bygningen...

 

 

"liten" bommert høhø

 

her er bbc's "coverup team" sitt svar hahah

http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditors/2007/02/part_of_the_conspiracy.html

 

edit; les kommentarer dere som er avhengig av kollektiv tankegang :p , grow up!

Endret av erlendeg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri sett mer kollektiv tankegang enn det konspirasjonstilhengerene bidrar med. Er det ingen som setter spørsmålstegn ved hvorfor BBC skulle rapportert dette på forhånd? Hvorfor skulle noen i det hele tatt ha tatt seg bryet med å informere media på forhånd? Det er jo ingen plausibel årsak til det. Hvis det var en inside-job ville det ikke gitt mening å mate media med noe slikt på forhånd, ergo er "argumentet" håpløst.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Nei, jeg ser heller ikke hvorfor kjempekonspirasjonen skulle gidde å informere mediene på forhånd. Så vidt jeg kan se vil det kun medføre risiko og ingen fortjeneste. Nå ser jeg heller ikke hvorfor de skulle rigge WTC7 med eksplosiver (av typer som kan gjøre ting som vi i dag tror er umulig) og håpe på at deler fra tvillingtårnene skulle falle ned og sette fyr på bygget.

 

Men, om du ser problemene med dette er du visstnok bare ett offer for massesuggesjon og en hjernedød zombie. Frittenkende individer og sannhetssøkere bryr seg ikke om slike detaljer må vite.

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar

Siden WTC7 er så viktig for konspirasjonen, så må en vel gå utifra at WTC7 hadde en rolle i det større bildet?

 

Rene tilfeldigheter fikk wtc7 til å kollapse da miksen av temperatur, strukturell skade, konstruksjon osv var tilstrekkelig. Hvorfor spille på et slikt sjansespill? Var det kalkulert at fallende rester fra twin towers skulle skape disse strukturelle skadene som måtte til? Det er mange brikker som måtte på plass for å dekke over en kontrollert riving, og disse bitene har utvilsomt skjedd ved tilfeldigheter. Om ikke bitene hadde vært til stede så kunne ikke en kontrollert riving funnet sted, fordi det ville da nettopp ha vært for lett å se at det var det.

 

Poenget: Hvorfor ta seg bry, sjanse osv på at alt skulle falle på plass slik at wtc kunne rives, når et fly for eksempel kunne bomme på det ene tvilling tårent og tatt ut wtc 7 i ett slag?

 

Hvis wtc 7 var målet, så har denne eliten av jøder, romvesene, reptiler eller hva det nå skal være, virkelig kastet terning om å skape de rette forholdene for en dekkoperasjon. Rimer dårlig med bildet konspirasjonsteoretikerne maler av samme "elite".

Lenke til kommentar

fakta er jammen ikke lett å forholde seg til...

 

Den siste dråpen for min del var når noen i denne tråden mente at stålbjelker på mangfoldige tonn kan brenne på tilsvarende måte som stålull på grunn av litt flybensin...

 

Jeg gikk i alle fall lei og tok en pause...

 

Når ble 90.000 liter litt? Det avgir store mengder varme itilleg til alt det andre som brant.

 

Noen sider tilbake her er det også en video som viser hvordan en stålbjelke svikter når den blir utsatt for varme fra hydrokarboner(bensin, olje osv) som brenner

Lenke til kommentar

Nei Traveldag, det var brannmenn fra NYFD (som med unntak av de 350 som døde i tårnene) var med på konspirasjonen. Etter at BBC så at tilstrekkelig mengde skrot hadde havnet på WTC7 gav de ordre til brannvesenet om å sprenge bygget. Så da ringte brannvesenet til eieren Silverstein som løy om en hel masse, men sa en eneste sann ting; "pull it"!, og dermed rykket brannvesenet inn og rigget bygningen for rivning samme ettermiddag. Resten er historie, og alt gullet var i god behold etterpå, men Silverstein fikk seg et nytt bygg. Det er i alle fall slik jeg har forstått dagen, men håper på en mer spesifisert oppklaring fra de med innsikt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når ble 90.000 liter litt? Det avgir store mengder varme itilleg til alt det andre som brant.

 

Noen sider tilbake her er det også en video som viser hvordan en stålbjelke svikter når den blir utsatt for varme fra hydrokarboner(bensin, olje osv) som brenner

 

Først og fremst så er "miste styrke" noe langt annet enn å faktisk smelte og for det andre så skal du jammen ha god tro om du tror at 90.0000 liter lå å småputret inne i tårnene.

 

99% forsvant i løper av de første 5-10 sekundene "on inpact".

 

Men når det skal være sagt så blir ikke 90.0000 liter spesielt mye varmere enn 1000 liter om vi snakker maksimal temperatur. Et gitt brennstoff som har en maksimal forbrenningstemeratur overstiger ikke denne om man øker mengden.

 

Til eksempel så blir ikke flammen på en parafin lampe særlig mye varmere om man har mange av dem...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...