Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

netcom ringte meg og prakket på meg denne telefonen,, med flexi 199 og surfepakke heletiden og fikk 500 kr avslag på denne

så betaler bare 1299 kr telefonen...

Wii gleder meg

Det vil si 199x12 = 2388,- + 1299 = 3687,- for telefonen med fri internet?

 

Sa dem noe om når den sendes ut?

Lenke til kommentar

netcom ringte meg og prakket på meg denne telefonen,, med flexi 199 og surfepakke heletiden og fikk 500 kr avslag på denne

så betaler bare 1299 kr telefonen...

Wii gleder meg

 

Hey hey hey, be dem ringe meg. I want it. Dette blir jo billigere enn med iConnect? Eller hur?

 

Edit: Det blir jo uansett billigere å velge FlexiTalk istedenfor iConnect. Går jeg på et smell nå hvis jeg avbestiller og bestiller på nytt igjen med FlexiTalk?

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

netcom ringte meg og prakket på meg denne telefonen,, med flexi 199 og surfepakke heletiden og fikk 500 kr avslag på denne

så betaler bare 1299 kr telefonen...

Wii gleder meg

 

Hey hey hey, be dem ringe meg. I want it. Dette blir jo billigere enn med iConnect? Eller hur?

 

Edit: Det blir jo uansett billigere å velge FlexiTalk istedenfor iConnect. Går jeg på et smell nå hvis jeg avbestiller og bestiller på nytt igjen med FlexiTalk?

Det var nemlig det jeg lurte på også. Tviler på det er 199,-x12 for fri internet. Tror nok det er 199,- + 249,- x 12 + telefon.

Lenke til kommentar

netcom ringte meg og prakket på meg denne telefonen,, med flexi 199 og surfepakke heletiden og fikk 500 kr avslag på denne

så betaler bare 1299 kr telefonen...

Wii gleder meg

 

Hey hey hey, be dem ringe meg. I want it. Dette blir jo billigere enn med iConnect? Eller hur?

 

Edit: Det blir jo uansett billigere å velge FlexiTalk istedenfor iConnect. Går jeg på et smell nå hvis jeg avbestiller og bestiller på nytt igjen med FlexiTalk?

 

Oi glemte og si at surfepakka koster 150 kr itillegg hver måned(halv pris)

 

meg og kjæresten min kjøpte hver sin HD med dette

 

jeg får den når alle andre frå netcom får den :p

 

du kan ringe dem på telefon: 982 45 600

Edit: Det blir jo uansett billigere å velge FlexiTalk istedenfor iConnect. Går jeg på et smell nå hvis jeg avbestiller og bestiller på nytt igjen med FlexiTalk?

 

sjekket dette opp det blir samme månedspris men det er billigere med sms og telefonen blir hundre kr billigere

Endret av kadabriel
Lenke til kommentar

netcom ringte meg og prakket på meg denne telefonen,, med flexi 199 og surfepakke heletiden og fikk 500 kr avslag på denne

så betaler bare 1299 kr telefonen...

Wii gleder meg

 

Hey hey hey, be dem ringe meg. I want it. Dette blir jo billigere enn med iConnect? Eller hur?

 

Edit: Det blir jo uansett billigere å velge FlexiTalk istedenfor iConnect. Går jeg på et smell nå hvis jeg avbestiller og bestiller på nytt igjen med FlexiTalk?

 

Oi glemte og si at surfepakka koster 150 kr itillegg hver måned(halv pris)

 

meg og kjæresten min kjøpte hver sin HD med dette

 

jeg får den når alle andre frå netcom får den :p

 

du kan ringe dem på telefon: 982 45 600

 

 

tror nok Netcom har lurt deg litt jeg, du må altså betale 349,- totalt i mnd + 1299,-

 

Det er jo bare til å gå inn på Netcom sine sider å bestille telefonen med Iconnect så får man jo fri internettbruk til 348,- i mnd + telefon 1399,- altså fikk du kun rabatt på 100,-

Lenke til kommentar

Aha! Ja men da er det ikke så nøye :)

 

Noen som forresten har oversikt over hva som er billigst for oss som skal ha telefonen med abb?

 

- NetCom iConnect = 1399 + 348 per mnd = 5575kr

 

- NetCom FlexiTalk 199 = 1799 + 199 per mnd = 4187kr

 

- NetCom iTalk Large = 999 + 998 per mnd = 12975kr (OMG)

 

- **Chess Kunde/iTouch = 1449 + 249 per mnd = 4437kr

 

**Chess er egentlig uaktuelt for meg, siden de forventer å få den inn i desember.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Fikk nesten lyst til å avbestille min HTC Desire HD fra Tele2 til denne fargen kommer til Norge:

http://androidcommunity.com/htc-desire-hd-unboxing-video-20101018/

 

Det er jo samme farge som alle får inn....

 

Har bestilt den nå, så benchmark test av telefonen å den scorer fullt på alt! Å dermed knuser alt annet på marked.

Tidlige rapporter antyder også at batteritiden er bedre enn forventet.

 

Dett blir uten tvil den beste telefonen på markedet en god stund!

Endret av mobifil
Lenke til kommentar

Aha! Ja men da er det ikke så nøye :)

 

Noen som forresten har oversikt over hva som er billigst for oss som skal ha telefonen med abb?

 

- NetCom iConnect = 1399 + 348 per mnd = 5575kr

 

- NetCom FlexiTalk 199 = 1799 + 199 per mnd = 4187kr

 

- NetCom iTalk Large = 999 + 998 per mnd = 12975kr (OMG)

 

- **Chess Kunde/iTouch = 1449 + 249 per mnd = 4437kr

 

**Chess er egentlig uaktuelt for meg, siden de forventer å få den inn i desember.

 

- Netcom Ucan2 Mojo = 2299 + 129 per mnd = 3847kr

Lenke til kommentar

Aha! Ja men da er det ikke så nøye :)

 

Noen som forresten har oversikt over hva som er billigst for oss som skal ha telefonen med abb?

 

- NetCom iConnect = 1399 + 348 per mnd = 5575kr

 

- NetCom FlexiTalk 199 = 1799 + 199 per mnd = 4187kr

 

- NetCom iTalk Large = 999 + 998 per mnd = 12975kr (OMG)

 

- **Chess Kunde/iTouch = 1449 + 249 per mnd = 4437kr

 

**Chess er egentlig uaktuelt for meg, siden de forventer å få den inn i desember.

 

DETTE ER EN DISKUSJON OM DESIRE HD, IKKE MOBILPRISER!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt og fått bekreftet Desire HD. Sendes ut (bekreftet) fra mpx den 29 oktober.

 

Hadde gamle desire men lot meg lure av fanboys til å kjøpe iPhone 4. Skrekk og gru. Det er som å gå på kostskole. Man får ikke gjøre noe slik man selv vil. En måned og jeg fikk nok.

 

Så den solgte jeg. Går tilbake til Htc og android. Frihet er min greie. Ikke overpriset tvang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...