Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt og fått bekreftet Desire HD. Sendes ut (bekreftet) fra mpx den 29 oktober.

 

Hadde gamle desire men lot meg lure av fanboys til å kjøpe iPhone 4. Skrekk og gru. Det er som å gå på kostskole. Man får ikke gjøre noe slik man selv vil. En måned og jeg fikk nok.

 

Så den solgte jeg. Går tilbake til Htc og android. Frihet er min greie. Ikke overpriset tvang.

 

Du må ikke la deg lure så lett ;)

Neida iPhone 4 er en ok telefon det, men ikke helt utviklet for oss mobil fantaster, er mer for dem som bare trenger en telefon.

Kunne aldri tenkt meg å gå tilbake til iPhone da det er for lukket for min del, var spent på WP7 men ligger i bakevja i forhold til Android.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir nesten nødt til å kjøpe Desire HD jeg også. Tror jeg skal gå for Tele2 Champion 239 hvor man får mobilen for 1699 med mobilsurf medium inkludert. Får bare håpe at 100 mb i måneden er nok. :)

 

Skal noen av dere kjøpe større minnekort? Når jeg først kjøper en slik mobil, så kommer jeg sikkert til å hive innpå en haug med serier, musikk, spill og applikasjoner. Da forsvinner vel fort de 8 gb man har?

Lenke til kommentar

Kan se ut som om Netcom har satt ned prisen på surefepakka 2 til 125 kr per mnd. Noe som er utrolig bra ! Dette er ved kjøp av FlexiTalk 199 og Desire HD at jeg fikk frem de prisene.

 

Tlf til 1299 med flexi talk. 199 pr mnd

Surfepakke til 125 per mnd:

5187kr (12 mnd med FRI internettbruk)

 

Christian

 

EDIT: Dette er gitt at du får det samme tilbudet som en tidligere her i tråden har fått på telefonen til 1299 istedenfor 1799 (?). Kan noen bekrefte at de også har fått det? Kommer nok til å ringe å høre selv etterhvert.

Endret av Chr1stian
Lenke til kommentar

Ser ut som det blir til at jeg bestiller fra ucan2.no. :D

 

Telefonen er jo operatør løst, men det var slik at dette var ikke noe problem å fikse dersom jeg tar en telefon til ucan2/moobi/netcom (enkelte steder på nettsiden er netcoms kundesenternummer henvist til)? Og hvis dem gjør seg vrange, kan jeg fortsatt låse den opp manuelt?

Blir nok til at jeg går for chess sjakk matt. :)

Lenke til kommentar

Aha! Ja men da er det ikke så nøye :)

 

Noen som forresten har oversikt over hva som er billigst for oss som skal ha telefonen med abb?

 

- NetCom iConnect = 1399 + 348 per mnd = 5575kr

 

- NetCom FlexiTalk 199 = 1799 + 199 per mnd = 4187kr

 

- NetCom iTalk Large = 999 + 998 per mnd = 12975kr (OMG)

 

- **Chess Kunde/iTouch = 1449 + 249 per mnd = 4437kr

 

**Chess er egentlig uaktuelt for meg, siden de forventer å få den inn i desember.

 

DETTE ER EN DISKUSJON OM DESIRE HD, IKKE MOBILPRISER!

 

Hvis du ser igjennom, er det jo faktisk en diskusjon om totalprisen av telefonen, utifra hvilke abb. man kjøper den med. Vil tørre å påstå at det innlegget du siterte her har en grei relevans i forhold til emnet "HTC Desire HD".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som det blir til at jeg bestiller fra ucan2.no. :D

 

Telefonen er jo operatør løst, men det var slik at dette var ikke noe problem å fikse dersom jeg tar en telefon til ucan2/moobi/netcom (enkelte steder på nettsiden er netcoms kundesenternummer henvist til)? Og hvis dem gjør seg vrange, kan jeg fortsatt låse den opp manuelt?

Blir nok til at jeg går for chess sjakk matt. :)

 

 

fikk bekreftet fra netcom selv at de låser opp ucan2 telefoner, null problem.

Lenke til kommentar
Ikke like bra skjerm som Desire? Nå ble jeg plutselig litt skeptisk her.

 

dette var litt synd :S

 

jeg har ikke sagt at noen har sagt at skjermen er dårlig, men at vi ikke trenger å freake ut pga et dårlig bilde (Desire vs DHD). Men Desires skjerm er nok bedre, men det er ikke noe jeg henger meg opp i.

Lenke til kommentar

Da skifter jeg tema.. fikk ikke respons på dette så prøver igjen..

ser dere at sjærmen på denne desire HD ser mye mattere ut en den vanlige desire

HTC-Desire-HD-en-HTC-Desire.jpg

 

dette var litt synd :S

 

Dette er jo et latterlig dårlig fotografi som ikke kan brukes som noe som helst grunnlag på om skjermen er bra eller dårlig. Alle som har testet den sier at skjermen er bra. Det er det jeg går ut ifra :)

Lenke til kommentar

Fikk nesten lyst til å avbestille min HTC Desire HD fra Tele2 til denne fargen kommer til Norge:

http://androidcommunity.com/htc-desire-hd-unboxing-video-20101018/

Tror det har noe med lys og vinkler, ihvertfall de som har fått den i nederland melder at de er mere koksgrå enn brune.. men care fargen vil ha den uansett sålenge den ikke er rosa :p

 

Det er bra å høre, gleder meg mer og mer til å få holde den i hånden. Håper at det jeg fikk høre igår av Tele2 stemmer at jeg får den idag eller imorgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...