Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

hallo alle samme leste meg gjennom forumet igår og idag.

å laget meg en bruker her nå..

Ser att mange Brukere savner hdmi ut.

men stemmer det ikke at med dlna, streamer du filmer og bilder til f.eks PS3??

noen som har satt seg litt inn i dette?

og har noen opplysninger om når Gingerbread Android 3.0 Kommer ut??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den første kjøpere av Desire HD har kjøpt apparatet siden sist fredag. Så langt ser det ut nå bare for Vodafone som kan levere enheten direkte i Nederland. Men takket være den store interessen for HD Desire, er mange forbrukere fortsatt venter på enheten. Enheten er online eller gjennom fysiske butikker å bestille fra Vodafone. Peter Chou, konsernsjef HTC Corporation, hadde allerede indikert at flere butikker som starter neste uke ønsket om å levere HD.

 

Noen besøkende til nettstedet rapporterer at de Desire HD allerede i deres eie. Andre har allerede bestilt uker siden og er fortsatt venter på sin kopi. Men, de også kan neste uke forventer enheten til matten. Antagelig derfor at mange butikker vil selge Desire HD direkte med alle leverandører.

 

Den første opplevelsen av enheten er positive, som du kan lese kommentarer fra besøkende.

 

Source

 

Wow.. Må si at Google Translate er bra, haha :p (Håper G Translate er brukt)

Lenke til kommentar

Den første kjøpere av Desire HD har kjøpt apparatet siden sist fredag. Så langt ser det ut nå bare for Vodafone som kan levere enheten direkte i Nederland. Men takket være den store interessen for HD Desire, er mange forbrukere fortsatt venter på enheten. Enheten er online eller gjennom fysiske butikker å bestille fra Vodafone. Peter Chou, konsernsjef HTC Corporation, hadde allerede indikert at flere butikker som starter neste uke ønsket om å levere HD.

 

Noen besøkende til nettstedet rapporterer at de Desire HD allerede i deres eie. Andre har allerede bestilt uker siden og er fortsatt venter på sin kopi. Men, de også kan neste uke forventer enheten til matten. Antagelig derfor at mange butikker vil selge Desire HD direkte med alle leverandører.

 

Den første opplevelsen av enheten er positive, som du kan lese kommentarer fra besøkende.

 

Source

 

Wow.. Må si at Google Translate er bra, haha :p (Håper G Translate er brukt)

enig gikk nettopp opp for meg att jeg kan handle på tyske sider uten og tenke på språk :p

 

Men se på de 2 sjærmene på bildene ser ut som det er en desire med amoled og så mye bedre ut en desire HD en..

HTC-Desire-HD-en-HTC-Desire.jpg

Lenke til kommentar

Den første kjøpere av Desire HD har kjøpt apparatet siden sist fredag. Så langt ser det ut nå bare for Vodafone som kan levere enheten direkte i Nederland. Men takket være den store interessen for HD Desire, er mange forbrukere fortsatt venter på enheten. Enheten er online eller gjennom fysiske butikker å bestille fra Vodafone. Peter Chou, konsernsjef HTC Corporation, hadde allerede indikert at flere butikker som starter neste uke ønsket om å levere HD.

 

Noen besøkende til nettstedet rapporterer at de Desire HD allerede i deres eie. Andre har allerede bestilt uker siden og er fortsatt venter på sin kopi. Men, de også kan neste uke forventer enheten til matten. Antagelig derfor at mange butikker vil selge Desire HD direkte med alle leverandører.

 

Den første opplevelsen av enheten er positive, som du kan lese kommentarer fra besøkende.

 

Source

 

Har på følelsen av at du har brukt Google Translator? :p

 

Men ja, vurderer en flytur en helg, litt avkobling og ny telefon.

Lenke til kommentar

MicroSD, ja 4GB følger med.

Class 1,2 og 4 går som regel bra i telefonen. Det står i spesifikasjonslista (kjapt google-søk), at den støtter versjon 2 (ikke klasse 2) av microSD-standarden. Det vil si at class 10 ikke støttes (versjon 3). Kjøp mao ikke bare det med høyest class.

Lenke til kommentar

hallo alle samme leste meg gjennom forumet igår og idag.

å laget meg en bruker her nå..

Ser att mange Brukere savner hdmi ut.

men stemmer det ikke at med dlna, streamer du filmer og bilder til f.eks PS3??

noen som har satt seg litt inn i dette?

og har noen opplysninger om når Gingerbread Android 3.0 Kommer ut??

 

Stemmer det. Med dlna kan du se innhold på telefonen via feks playstation eller en tv som har denne funsjonen. Når android 3,0 kommer vet jeg ikke. Om det er den neste i rekken av android, eller om det kommer noen versjoner ut før 3,0 vet jeg heller ikke.

Lenke til kommentar

hallo alle samme leste meg gjennom forumet igår og idag.

å laget meg en bruker her nå..

Ser att mange Brukere savner hdmi ut.

men stemmer det ikke at med dlna, streamer du filmer og bilder til f.eks PS3??

noen som har satt seg litt inn i dette?

og har noen opplysninger om når Gingerbread Android 3.0 Kommer ut??

 

 

Leste ett sted at Gingerbread/Android 3.0 ihvertfall ikke kommer ut før til neste år, så da blir det jo en stund å vente uansett.

Lenke til kommentar

Har og lyst på denne mobilen, men er ikke denne akkurat litt for stor til å ha i lommen. Føler at grensen for størrelse (til å ha i lommen) går til Iphone 4 ?

Jeg klarer fint å ha min HD2 i lomma, og den er omtrent samme størrelse - men klart, går man med trange skinnbukser vil jeg tro at man bør vurdere en mindre telefon ;)

Lenke til kommentar

Har og lyst på denne mobilen, men er ikke denne akkurat litt for stor til å ha i lommen. Føler at grensen for størrelse (til å ha i lommen) går til Iphone 4 ?

Jeg klarer fint å ha min HD2 i lomma, og den er omtrent samme størrelse - men klart, går man med trange skinnbukser vil jeg tro at man bør vurdere en mindre telefon ;)

 

Er denne skjermen så pass at man kan bruke den som en liten tv når man for.eks løper på tredemøllen ? Prøvde med min Nokia n82 men det var helt HÅPLØST :)

Lenke til kommentar

Har og lyst på denne mobilen, men er ikke denne akkurat litt for stor til å ha i lommen. Føler at grensen for størrelse (til å ha i lommen) går til Iphone 4 ?

Jeg klarer fint å ha min HD2 i lomma, og den er omtrent samme størrelse - men klart, går man med trange skinnbukser vil jeg tro at man bør vurdere en mindre telefon ;)

 

Ja jommen bekymrer man seg for mye rart, den er vel bare litt større enn iphone også

Lenke til kommentar

Har og lyst på denne mobilen, men er ikke denne akkurat litt for stor til å ha i lommen. Føler at grensen for størrelse (til å ha i lommen) går til Iphone 4 ?

Jeg klarer fint å ha min HD2 i lomma, og den er omtrent samme størrelse - men klart, går man med trange skinnbukser vil jeg tro at man bør vurdere en mindre telefon ;)

 

Ja jommen bekymrer man seg for mye rart, den er vel bare litt større enn iphone også

 

He he... Den er vel ganske mye større

Lenke til kommentar

Har og lyst på denne mobilen, men er ikke denne akkurat litt for stor til å ha i lommen. Føler at grensen for størrelse (til å ha i lommen) går til Iphone 4 ?

Jeg klarer fint å ha min HD2 i lomma, og den er omtrent samme størrelse - men klart, går man med trange skinnbukser vil jeg tro at man bør vurdere en mindre telefon ;)

 

Er denne skjermen så pass at man kan bruke den som en liten tv når man for.eks løper på tredemøllen ? Prøvde med min Nokia n82 men det var helt HÅPLØST :)

 

 

Er du morsomm? Du kan ikke løpe og se på skjermen samtditig. Det er en MOBIL-skjerm. Den skal ikke være så stor at du kan ha den som en bærbar TV! Haha. Du kan ikke forvente å se bra hva som skjer på en skjerm på mobil som finnes nå, når du går kanskje, men ikke hvis du løper.

Lenke til kommentar

Vurderte faktisk N8 en periode, men etter å ha sett den filmen der er det liten tvil. venter heller litt lenger for å få Desire HD da ja. Overlegent!

 

Hehe, om noen faktisk vurderer N8 etter den filmen der så har de et seriøst problem....Symbian 3 er ingen lifesaver for Nokia overhodet, makan til treghet og møkk.

Lenke til kommentar

He he... Den er vel ganske mye større

 

Nja, den er jo faktisk ikke så sykt mye større som man tror, i og med at Desire HD har 0.8" større skjerm.

 

iphone-4-vs-htc-desire-hd.jpg

 

iPhone 4

Width - 115,2

Height - 58,6

Depth - 9,3

Weight - 137

 

Desire HD

Width - 123

Height - 68

Depth - 11,8

Weight - 164

 

Uansett, om man har problemer med å ha noe slikt i lomma bruker man åletrange jeans og er lite stor som teskjekjerringa. Til og med Dell Streak på hele 5" fikk plass i lomma. Nei, det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...