Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, om noen faktisk vurderer N8 etter den filmen der så har de et seriøst problem....Symbian 3 er ingen lifesaver for Nokia overhodet, makan til treghet og møkk.

Den youtube sammenligningen rundt 10 mins, sier jo litt da :D

 

 

Hehe ja han slet noe fælt med den Youtube videoen, tror nok både Nokia og Sony Ericsson kommer til å slite fremover.

Lenke til kommentar

Har skuret internettet i det vide og brede, men har det virkelig ikke kommet ut en eneste review (ikke first-look osv) av denne telefonen enda?

Trenger ikke gå ut av denne nettsiden engang for å finne en artikkel om Desire HD:

http://www.amobil.no/artikler/vi_gaar_htcs_nye_naermere_i_sommene/78429

 

Og det er vel en god del linker bakover i denne diskusjontråden også mener jeg.

 

Og her:

http://www.amobil.no/artikler/htc_desire_hd/78397

Endret av orohne
Lenke til kommentar

MicroSD, ja 4GB følger med.

Class 1,2 og 4 går som regel bra i telefonen. Det står i spesifikasjonslista (kjapt google-søk), at den støtter versjon 2 (ikke klasse 2) av microSD-standarden. Det vil si at class 10 ikke støttes (versjon 3). Kjøp mao ikke bare det med høyest class.

Er ett 8gb kort classe 2 som følger med.. fleste class 10 kort støtter også versjon 2..

 

Er det bare folk i Nederland som har fått telefonen?

 

Er det noen her som vet sånn ca når de kommer til å få sin? Blir det ut i November eller?

 

 

Christian

Ser ut som det er ett par i England som også har mottatt telefonen nå, så håper på at vi ikke får den om så altfor lenge.. har min preorder hos chess og i det siste står de hardnakket på desemnber og hvis så er så er min kansellert ganske fort :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har skuret internettet i det vide og brede, men har det virkelig ikke kommet ut en eneste review (ikke first-look osv) av denne telefonen enda?

Trenger ikke gå ut av denne nettsiden engang for å finne en artikkel om Desire HD:

http://www.amobil.no/artikler/vi_gaar_htcs_nye_naermere_i_sommene/78429

 

Og det er vel en god del linker bakover i denne diskusjontråden også mener jeg.

 

Og her:

http://www.amobil.no/artikler/htc_desire_hd/78397

 

 

de der er jo ingen fulle tester av telefonen. Jeg har også letet etter noen som har gjort en fulstendig test av denne telefonen uten å funnet noe. På tide noen får gjort noe med det.

Lenke til kommentar

Har skuret internettet i det vide og brede, men har det virkelig ikke kommet ut en eneste review (ikke first-look osv) av denne telefonen enda?

Trenger ikke gå ut av denne nettsiden engang for å finne en artikkel om Desire HD:

http://www.amobil.no/artikler/vi_gaar_htcs_nye_naermere_i_sommene/78429

 

Og det er vel en god del linker bakover i denne diskusjontråden også mener jeg.

 

Og her:

http://www.amobil.no/artikler/htc_desire_hd/78397

 

 

de der er jo ingen fulle tester av telefonen. Jeg har også letet etter noen som har gjort en fulstendig test av denne telefonen uten å funnet noe. På tide noen får gjort noe med det.

CNET Asia har ett review ute..

CNET

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Vurderer å bestille dette futteralet før Desire HD kommer i posten. Skulle likt å sett BELKIN lage noe kult av silikon for HTC mobiler, men litt kjedelig å skjule halvparten av mobilen i svart gummi. Denne er likevel ganske stilig!

 

Ble litt ekstra motivert til å finne gummideksel etter å ha sett bildet av en HD som angivelig skal ha falt i gulvet :no:

 

Legger ved en anmeldelse av HTC Desire HD gjort av Cnet. Se videon nederst og velg 720p. Bildegjengivelse og kvalitet er mye bedre enn hva jeg forventet :D

 

Link

 

*Ops, var litt sent ute med anmeldelsen ;) *

Endret av Oystrom
Lenke til kommentar

Tok sin tid å lese gjennom alle innleggene i denne tråden.

 

Jeg ringte Tele2 idag og de sa de muligens får inn telefonen idag og at de da kommer til å sende dem ut iløpet av dagen, men det var ikke helt 100% bekreftet. Jeg spurte også hva sjansen er for at jeg får telefonen iløpet av denne eller neste uke og de sa at de var svært gode + at telefonen ikke er operatør låst hos Tele2.

 

De sender ut standard varianten av HTC Desire HD dvs mocha farget.

Lenke til kommentar

Den første kjøpere av Desire HD har kjøpt apparatet siden sist fredag. Så langt ser det ut nå bare for Vodafone som kan levere enheten direkte i Nederland. Men takket være den store interessen for HD Desire, er mange forbrukere fortsatt venter på enheten. Enheten er online eller gjennom fysiske butikker å bestille fra Vodafone. Peter Chou, konsernsjef HTC Corporation, hadde allerede indikert at flere butikker som starter neste uke ønsket om å levere HD.

 

Noen besøkende til nettstedet rapporterer at de Desire HD allerede i deres eie. Andre har allerede bestilt uker siden og er fortsatt venter på sin kopi. Men, de også kan neste uke forventer enheten til matten. Antagelig derfor at mange butikker vil selge Desire HD direkte med alle leverandører.

 

Den første opplevelsen av enheten er positive, som du kan lese kommentarer fra besøkende.

 

Source

 

Har på følelsen av at du har brukt Google Translator? :p

 

Men ja, vurderer en flytur en helg, litt avkobling og ny telefon.

 

Ja, brukte Google Translator :p

Lenke til kommentar

Vurderer å bestille dette futteralet før Desire HD kommer i posten. Skulle likt å sett BELKIN lage noe kult av silikon for HTC mobiler, men litt kjedelig å skjule halvparten av mobilen i svart gummi. Denne er likevel ganske stilig!

 

Ble litt ekstra motivert til å finne gummideksel etter å ha sett bildet av en HD som angivelig skal ha falt i gulvet :no:

 

Legger ved en anmeldelse av HTC Desire HD gjort av Cnet. Se videon nederst og velg 720p. Bildegjengivelse og kvalitet er mye bedre enn hva jeg forventet :D

 

Link

 

*Ops, var litt sent ute med anmeldelsen ;) *

Synes denne så veldig anvendlig ut, så fremt det er et hull til kameraet bak. Noen som har erfaringer med denne typen futural?

Endret av Geirern
Lenke til kommentar

Vurderer å bestille dette futteralet før Desire HD kommer i posten. Skulle likt å sett BELKIN lage noe kult av silikon for HTC mobiler, men litt kjedelig å skjule halvparten av mobilen i svart gummi. Denne er likevel ganske stilig!

 

Ble litt ekstra motivert til å finne gummideksel etter å ha sett bildet av en HD som angivelig skal ha falt i gulvet :no:

 

Legger ved en anmeldelse av HTC Desire HD gjort av Cnet. Se videon nederst og velg 720p. Bildegjengivelse og kvalitet er mye bedre enn hva jeg forventet :D

 

Link

 

*Ops, var litt sent ute med anmeldelsen ;) *

Synes denne så veldig anvendlig ut, så fremt det er et hull til kameraet bak. Noen som har erfaringer med denne typen futural?

 

Jeg hadde noe liknende til Htc Diamond. Den hadde åpning til kamera bak, men var mer praktisk å bare ta ut mobilen for å ta bilder. Mulig den er bedre den du peker til så skal ikke si dette sikkert. Her er en annen diskusjon om futteraler og deksler til HD. Liker de som amazon nylig har lagt ut!

Endret av Oystrom
Lenke til kommentar

Vurderer å bestille dette futteralet før Desire HD kommer i posten. Skulle likt å sett BELKIN lage noe kult av silikon for HTC mobiler, men litt kjedelig å skjule halvparten av mobilen i svart gummi. Denne er likevel ganske stilig!

 

Ble litt ekstra motivert til å finne gummideksel etter å ha sett bildet av en HD som angivelig skal ha falt i gulvet :no:

 

Legger ved en anmeldelse av HTC Desire HD gjort av Cnet. Se videon nederst og velg 720p. Bildegjengivelse og kvalitet er mye bedre enn hva jeg forventet :D

 

Link

 

*Ops, var litt sent ute med anmeldelsen ;) *

Synes denne så veldig anvendlig ut, så fremt det er et hull til kameraet bak. Noen som har erfaringer med denne typen futural?

 

Jeg har dette til min HD2:

http://www.expansys.no/piel-frama-htc-hd2-imagnum-leather-case-black-189952/

 

er veldig godt fornøyd. Det er åpning bak til kamera, blitz og høytaler. Dimensjonene er ganske like på HD2 og Desire HD, vet ikke om det passer da Desire HD har litt mer avrundete kanter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...