Gå til innhold

Jack Wilshere vs. Tom Cleverley


Xanman

  

106 stemmer

  1. 1. Hvem blir best?

    • Jack Wilshere
      81
    • Tom Cleverley
      25


Anbefalte innlegg

Hm, hvor mange landskamper har Wilshere egentlig. 4? 5?

 

Skal man ta enkeltkamper så kan man jo ta kampen i går til sammenlikning. Cleverley "pissa" tidvis på Yaya Toure og de Jong. Når det gjelder det med den kreftsyke ungen, så er det alltid flott å se sånn.

 

At McEachran p.d.d er bedre enn Cleverley er så useriøst som det kan bli.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, hvor mange landskamper har Wilshere egentlig. 4? 5?

 

Skal man ta enkeltkamper så kan man jo ta kampen i går til sammenlikning. Cleverley "pissa" tidvis på Yaya Toure og de Jong. Når det gjelder det med den kreftsyke ungen, så er det alltid flott å se sånn.

 

At McEachran p.d.d er bedre enn Cleverley er så useriøst som det kan bli.

Han har startet de siste. Legg merke til "så godt som". Jeg sliter dessuten med å finne tre engelske midtbanespillere som er bedre.

 

Det om at han pisset på Xavi og Iniesta var åpenbart ikke alvorlig ment.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er nok ikke tre engelske midtbanespillere som er bedre enn han akkurat nå. Og det er heller ingen tvil om at han er Englands fremtid, men i motsetning til mange her tror jeg også Cleverley er det. Det er viktig å legge til at Wenger har gitt Wilshere flust med muligheter, mens Cleverley er ganske uprøvd på det øverste nivået enda, og sånn sett mer urutinert enn Wilshere til tross for alderen. Vi kommer til å få mange svar denne sesongen hvis Tom blir satset på. Selv om jeg har vanskelig for å se at han på sikt kommer blir bedre enn Wilshere, så er det ingen tvil om at potensialet er skyhøyt.

Lenke til kommentar

1. Wilshere

2. McEachran

3. Cleverley

 

McEachran som var blant banens dårligste da United U18 feide gulvet med Chelsea U18 i FAYC tidligere i vår? Jeg har i hvertfall ikke spesielt troa, men så spilte han jo også mot supertalentene Pogba, Tunnicliffe og Ravel Morrison, ikke lett å skinne da.

 

Det var vel en enkeltkamp, selv Messi og Ronaldo har dårlige dager på jobben hvor man ikke kan se noen tegn til at de er best i verden under kampene. I de kampene jeg har sett ham er han utrolig passningssikker, hard å ta ballen fra og uvanlig rolig og konsentrert i spillet for alderen sin å være.

 

Cleverley er nok bedre enn han i dag, men jeg har tro på de som mener at Wilshere og McEachran er to av de fremste som vil prege Englands midtbane i fremtiden.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ouc7OcNhrbU

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Ingen av dem har levd opp til forventningene så langt, men det er jo forståelig med tanke på skadene de har vært gjennom. Husker Wilshere hjemme mot Barca i fjor, det var noe av det råeste jeg så den sesongen. Cleverley hadde en fantastisk start forrige sesong, helt til en Bolton-idiot satte stopper for sesongen hans. Ingen tvil om at begge har potensialet, og det hadde vært moro om begge slo til for fullt.

Lenke til kommentar

Hvordan er matchformen til Wilshere? Har jo i flere år blitt pratet om hvem som er det største talentet av han og Cleverley, så jeg håper vi får begge med fra start. Bør bli en fin duell på midtbanen.

 

Cleverly er åpenbart bedre pdd.

 

Hvorfor mener du det?

 

En spiller mer eller mindre fast i laget sitt den andre har nettopp kommet tilbake fra 14mnd land skade? Sier seg selv hvem som er best pt.

 

Hvem som er best pt != den som blir best i lengden

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...