Gå til innhold

Jack Wilshere vs. Tom Cleverley


Xanman

  

106 stemmer

  1. 1. Hvem blir best?

    • Jack Wilshere
      81
    • Tom Cleverley
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får se hva som skjer når van Persie tar sitt første ligagull og Arsenal nok engang viser mangel på ambisjoner. For meg virker Wilshere som en kar som har lyst til å vinne, han har nok fått med seg at samtlige de gode spillerne som har forlatt de seneste årene har endt opp med å vinne ligaen.

Lenke til kommentar

Vi får se. Han er hvertfall under kontrakt til 2018 så såfremt dere ikke hoster opp trolig £50-60M så skjer det nok ikke i den nærmeste fremtiden.

 

Håper og krysser fingrene for at Wenger uansett er vekke innen sommeren 2014. Vil tro at Arsenal under en annen manager vil bli noe helt helt annet når vi slutter å bruke drøssvis med penger på unge-ikke-fullt-så-gode talenter og middelmådige fotballspillere.

Lenke til kommentar

Vi får se hva som skjer når van Persie tar sitt første ligagull og Arsenal nok engang viser mangel på ambisjoner. For meg virker Wilshere som en kar som har lyst til å vinne, han har nok fått med seg at samtlige de gode spillerne som har forlatt de seneste årene har endt opp med å vinne ligaen.

 

Wilshere forsvinner garantert til City eller Chelsea før eller siden. Kroenke og styret ønsker seg jo penger. Kommer et bud på 30m eller så på bordet kan de nok ikke si nei.

 

Wilshere blir neppe med et synkende skip ned.

Lenke til kommentar

Vi får se hva som skjer når van Persie tar sitt første ligagull og Arsenal nok engang viser mangel på ambisjoner. For meg virker Wilshere som en kar som har lyst til å vinne, han har nok fått med seg at samtlige de gode spillerne som har forlatt de seneste årene har endt opp med å vinne ligaen.

Og likevel skrev han nylig under på en langtidskontrakt. Wilshere bryr seg faktisk virkelig om klubben, i motsetning til RvP som aldri har brydd seg om noen andre enn seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Morsomt at denne diskusjonen dukker opp etter at Wilshere nettopp har voldtatt Swansea å fått Cleverly til å fremstå som ikke annet enn et middelmådig engelsk talent. Jeg aner en misunnelse i luften.

Lenke til kommentar

Morsomt at denne diskusjonen dukker opp etter at Wilshere nettopp har voldtatt Swansea å fått Cleverly til å fremstå som ikke annet enn et middelmådig engelsk talent. Jeg aner en misunnelse i luften.

 

Morsomt at folk leser hva som faktisk blir skrevet da. Fikk du meg at det var en United-supporter som bumpet tråden for å rose Wilshere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Morsomt at folk leser hva som faktisk blir skrevet da. Fikk du meg at det var en United-supporter som bumpet tråden for å rose Wilshere?

 

Fikk med meg det. Det varmer et gammelt Gooner-hjerte.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...