Gå til innhold

Jack Wilshere vs. Tom Cleverley


Xanman

  

106 stemmer

  1. 1. Hvem blir best?

    • Jack Wilshere
      81
    • Tom Cleverley
      25


Anbefalte innlegg

Jeg ser hva du skriver. Du feide Sameboe sitt innlegg om Giggs, Scholes, Neville, O Shea, Brown osv rett vekk så du tar jo tydligvis ikke poenget. Du roper ut faktafeil og da er det nyttesløst å prøve å ro det elsewhere. Av enda yngre spillere kan man også nevne i fleng. Gibson, Fletcher, Evans, Welbeck, Rafael, Fabio, Macheda og vår kjære Cleverley.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

niko: Hva i all verden er galt med Kieran Gibbs? Du har sannsynligvis bare sett ham falle som bambi på is mot dere, men han er faktisk et av de største talentene vi har i stallen akkurat nå. Hadde en knallbra kamp mot Tottenham nettopp hvor Lennon måtte til slutt bytte kant. Hadde det ikke vært for at han sannsynligvis har fått en ny, langsiktig metatarsal-skade, hadde han lett gått foran Clichy i min bok. Jeg føler meg mye tryggere defensivt med Gibbs enn Clichy.

Lenke til kommentar

Goldwing; virkelig? Morsom du er.

 

Over til den generell diskusjonen. Faktafeil sprer jeg ei. Arsenal sin førstelagsstall består av 27 spillere der 14 er egenproduserte. United sin førstelagsstall er på 49 spillere der 20 er egenproduserte. Vi har over 50 prosent, dere har under. Faktafeil my ass.

United sine tall blir også mindre imponerende om jeg ikke teller med spillere som Ajose, Amos, Eikrem, Gill og Dudgeon som strengt talt ikke kan regnes som førstelagspillere.

 

7608d1233461694-todays-hippie-flame-you-lose-i_win.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke undervurder hvor mye fotball jeg ser (ref. "Du har sannsynligvis bare sett ham falle som bambi på is mot dere").

 

Du feiltolket innlegget mitt. Ingenting galt med Gibbs, er stor fan av fyren selv og om du er villig til å lete, så har jeg forsvart han i Highbury-tråden tidligere og mot folk som husker tabben hans i CL-debuten og glemmer alt annet.

 

Setter personlig også Gibbs foran Clichy om det skulle være av interesse :)

Lenke til kommentar

Dere må da først bestemme hva dere skal diskutere. Hadde Arsenal eller Man Utd signert meg som talent og satt meg i førstelagsstallen hadde jo ikke det vært noe å skryte av(selv om jeg er en habil fotballspiller :whistle:).

 

Diskusjonen gikk jo først og fremst inn på hvilke spillere som har tatt det siste steget og blitt en habil PL-spiller, da hjelper det ikke å hete Chuks Anene og ikke ha en eneste kamp i PL, uansett hvor stort talent man er.

 

Synes vi skal ta stilling til hvor flesteparten av spillerne i Englands VM tropp hadde sin junior-bakgrunn. Det ville bidratt med noen interessante observasjoner :whistle:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Big Tone

post-90212-1285112504,4886_thumb.gif

 

Edit: Faen heller, denne hadde jeg spart til Limbeck.

 

Jaha :)

 

Så du har spart opp et lager skyts mot meg :)

 

Tar det som et komplemang jeg

 

-------------

 

Dessuten synes jeg det er litt morro hvor ofte jeg hører en konklusjon ala "du ser sikkert ikke så mye fotball" her inne. Tror man skal være litt forsiktig med det siden jeg vil tro at de fleste på denne delen av forumet ser veldig mye fotball :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nei, men han vil se Cleverley fast for United. Just for laughs.

 

Are you Zlatan92 in disguise? Arsenals svar på Wendelinho kanskje?

 

---

 

Har forresten blitt veldig imponert av dem begge i årets PL. Satser på en skikkelig duell mellom de to, i neste års møte mellom Man Utd og Arsenal. Holder fortsatt Wilshere foran, men Cleverley har potensialet til å endre på det.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...