Gå til innhold

Har du høyrt om nynorsk?


enixitan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Men jaggu da! første post er ikke nynorsk, så dere som skriver på nynorsk her - ta en boll med rosiner i. Gullkornet er han som sier: "Han skriver norsk. Aldri hørt om nynorsk har du ?"

Nå får dere som faktisk skriver nynorsk lære dere nynorsk sjæl... For første poster ser ut som en med dialekt fra sør for møre et sted. Og enig at man burde ta seg bryet med å poste på bokmål eller forståelig nynorsk om man lurer på no....

 

 

edit: en leif

Endret av JohnnyDepp
Lenke til kommentar

Når man ber om hjelp, bør man vise såpass respekt overfor brukerne at man skriver riktig bokmål

 

Så du mener at det er respektløst å skrive i sin egen målform? Da kan i såfall jeg mene at det er respektløst av deg å ikke være villig til å lese nynorsk.

 

Halloo, han skriver da ikke på nynorsk i det hele tatt, er jo det som er gullkornet.

 

Ser ut som personen (correct me if i'm wrong) har nynorsk som sitt hovedmål, men også har en dialekt som er miksa inn der. Siden h'n skriver "ej" vil jeg gjette ålesund-ish, men jeg kan godt være helt på jordet.

 

Slutt å skrive tull. Eneste grunnen Nynorsk er i live, er p.g.a. bokmål talende politikere gjennom dette århundret.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌

██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀ <-- "Brukar2"

████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌

▄▄▄▄▄██████████████▀

 

Blah, og tydeligvis hvalen selv.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Hehe. Denne tråden vil visst ikke dø.

Men jeg ser fortsatt ikke hvor ironien er. :)

 

For å sitere:

 

Halloo, han skriver da ikke på nynorsk i det hele tatt, er jo det som er gullkornet.

Nei, nå håper eg at du tuller.... :)

 

å?

 

For min del var eg ironisk då eg skreiv: "Nei, nå håper eg at du tuller.... :)" - Og håpa at alle punktuma skulle understreke at eg var ironisk. For du påpeikte vel eigentleg det dei fleste forstod. Kvifor det vart dratt slik ut, veit eg ikkje. Og ja, eg veit at ironi over internett kan fungere veldig dårleg til tider.

 

Litt betre forklart? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...