Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Morgan har vel gått over til Fear The Walking Dead da. Liksågreit egentlig..

Spent på hva som skjer videre. Merkelig at Negan FORTSATT lever.. ?

Endret av VaporHead
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva blir egentlig greia.. Skal det bli Rick og Michone mot Maggie og Daryl?

Virker nesten slik.. Blir litt dumt i så fall..

Skrevet

Moderatormelding

Fjernet 2 innlegg i forbindelse med en spoiler fra tegneserien.

Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Uten Rick så er det ikke vits å fortsette serien lenger enn nødvendig. Og det kommer fra en fan som har sett alle episoder og sesonger.

Endret av Mr supergomp
  • 4 måneder senere...
Skrevet

For min del, så løftet Jeffrey Dean Morgan sin fremstilling sv Negan serien mange hakk. Er dog svært skeptisk til fortsettelsen med han i fengsel..

Skrevet

For min del, så løftet Jeffrey Dean Morgan sin fremstilling sv Negan serien mange hakk. Er dog svært skeptisk til fortsettelsen med han i fengsel..

Enig, synes serien har vært klart bedre med Negan enn alle de sesongene de bare loka rundt i skauen. Vet ikke om jeg fortsatt hadde sett på om det ikke var for han. Veldig underholdende fyr.

Skrevet

Tror folk misforsto meg litt. Jeffrey Dean Morgan som Negan er bare helt konge altså :) Mente mer at etter sesong 7 synes jeg generelt kvaliteten på episodene, skuespillet osv har blitt svakere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...