Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

 

 

 

Vært en ok sesong hittil, men skal ærlig innrømme at det blir godt med en slutt snart. At dette blir siste sesong er helt greit. Vart litt for lenge nå. Enkelte ting har vært litt overfladisk og sært.

Dette er ikke siste sesong. Er planlagt sikkert 10-15 sesonger til. Dem har ingen planer om at dette skal ta slutt. Dette er bare en pause til neste år. 

 

 

Oisann, forveksla det med en helt annen serie :p

Men stemmer det altså, at det skal vare helt ti 15? Det kan fort bli litt lenge..

 

 

Regner med folk som leser denne tråden er oppdatert på siste episode? Chandler Riggs har (ubevisst?) bekreftet at TWD går mot slutten. Jeg følger en walking dead spoilerside på Facebook. Tidligere i kveld ble det lagt ut et bilde av en mail han hadde sendt til admin (for at de ikke skulle avsløre noe fra kveldens episode. Skal ikke gi ut hele innholdet men "one of the last few seasons" var en av setningene som ble skrevet av Riggs selv.

 

Det er heller tvilsomt at Riggs sitter med noe inside information, da slike ting sjelden deles med skuespillerne. Det er i beste fall snakk om en kvalifisert gjetning basert ting og tang han har plukket opp gjennom årene.

TV-serien ligger langt etter tegneserien, så det mangler ikke på kildemateriale for mange sesonger til, selv om TV-serien skiller seg bare mer og mer fra tegneserien.

Chandler Riggs er nok ikke den eneste skuespilleren som har lyst til å gjøre andre ting også, så det spørs om de klarer å holde på skuespillerne som er igjen lenge nok. Det er en veldig såpete serie, men det er ikke like enkelt å erstatte nøkkelroller tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne sesongen var grei nok. Et par kjedelige episoder, men ellers mye action. Litt for lite Negan.

 

Det største spørsmålet jeg sitter igjen med er hva i all verden problemet til Jadis er. Hvorfor snakker hun sånn? Mest irriterende seriefiguren på lenge.

 

Sesongen er heldigvis ikke ferdig enda. Bare en pause frem til februar. Og ja, Jadis er grusom å høre på. Håper noen snart setter fyr på søppeldynga deres.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Med mindre han er "kuren" og immun mot viruset. Det ville vært en kjip og lite kreativ sak

Men det hadde også kanskje vært det eneste som faktisk kan pushe serien videre til å gi mening. At de går tilbake til å jobbe mot en løsning. Da tror jeg faktisk at jeg hadde skrudd på for å se på serien igjen. Føler ikke at jeg har mistet noe hittil i sesong 8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Synes denne episoden var forholdsvis langdradd og rotete, regner med neste blir litt mer fast-paced.

Vi har jo visst lenge at Carl var død, så klarte ikke å engasjere meg følelsesmessig i farvel-scenene. Den reaksjonen som var kom når han viste bittet for noen mnd siden, så ble ingen våt øyekrok av alt klisset i denne episoden - de scenene burde vært kjørt i samme episode som avsløringen av bittet synes jeg.

Endret av toth
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...