Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cliff Curtis skal ha mannlige hovedrollen i søsterserien til The Walking Dead som trolig vil starte med utbruddet, eller starte rett før alt gikk til helvete. Satt til et annet sted i USA, men ganske minimal tilknytning til hovedserien.

 

Veldig bra et en skuespiller som han får en rolle som dette, spesielt med tanke på hvor mye bedre filmrollene hans har vært enn tv. 46-åring i en hovedrolle i en storsatsing for tv eller film skjer ikke så mye.

 

http://deadline.com/2014/12/cliff-curtis-cast-the-walking-dead-companion-series-spinoff-1201308108/

 

TWD-skaper Robert Kirkman har skapt serien sammen med Dave Erickson (Sons of Anarchy).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det med at hershel bare har ett ben spiller vel ingen rolle om han er getaway driver? Han kjører jo tross alt automat som alle amerikanere og trenger derfor kun ett ben.

 

Kan stemme det, men Hershel mister jo høyrebenet. Og det er jo det benet du gasser med. Ikke umulig, men ganske knotete hvis han allikevel velger å prøve å kjøre med venstrebenet ;)

 

gnb7mlzzdfqamhh6kyrk.jpg

Lenke til kommentar

Ah, så ikke nærme nok på bildet. At han satt benet der. Men ja, det er knotete men det går. Prøvde nettopp å kjøre bilen min med kun venstre benet (bruker normalt bare høyre som du påpekte og skifter mellom brems og gass bare ved å vri foten). Dog når jeg prøvde med venstre, så fungerte det ihvertfall ikke like godt, da jeg må løfte foten istedet å bare vri den med hælen plantet i gulvet.

 

Kanskje de har modifisert Hyundaien off-screen på et bilverksted til å passe nettopp for hershel :hmm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da er eg endelig ferdig med serien, og eg sier endelig fordi eg faktisk synes det begynnte å bli litt kjedeligt, håper di gjør noe med storyen i neste del. For det er alt for mange kjedelige plotter. Mange av karakterene eg bare får lyst å skippe over, så dreper di ein av dei eg liker, jippi :)

 

Jaja, skal fortsatt følge med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...