Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper, og tipper det er Eugene.. Han fikk liksom sin farvel og anerkjennelse tidligere i episoden, og de som får litt ekstra metningskjøtt på den måten i serier, pleier å ryke nokså kort tid etter. For å gjøre sjokket sterkere antar jeg, siden man har fått fornyet medfølelse og slikt for vedkommende.

Lenke til kommentar

Håper, og tipper det er Eugene.. Han fikk liksom sin farvel og anerkjennelse tidligere i episoden, og de som får litt ekstra metningskjøtt på den måten i serier, pleier å ryke nokså kort tid etter. For å gjøre sjokket sterkere antar jeg, siden man har fått fornyet medfølelse og slikt for vedkommende.

 

Tror også det er Eugene  muligens abraham..  Hele tiden da de ble stoppet av veisperringer ble de påminnet om å ta vare på alle som om det var deres siste dag på jorden, det passer også litt med at han gav fra seg oppskriften for å lage kuler til Rick og at hans tid var over og skulle være bait i RV'en.. de sa sine adjø til Euguene. 

Lenke til kommentar

Nei...

 

Folkens... 99% sikkert.

 

 

 

Det er Glenn. Han får skallen knust inn av Negan.. Det har vært et øyeblikk folk trodde skulle komme tidligere. Satt å leste litt om han som spiller Negan, fordi han likner på Robert Downey Jr. Folk lurte på når han skulle gjøre det samme som skjedde i tegneserien.. Med mindre de har gjort en merkelig og unødvendig endring i forhold til tegneserien da.

 

 

Men kjip episode da. Tynt plott. De burde egentlig bare holdt seg i Alexandria, men plottet tvang dem ut i det som skjedde på en litt kunstig og merkelig måte. Men men.. Man kan ikke ha evig med kreativitet.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Nei...

 

Folkens... 99% sikkert.

 

 

 

Det er Glenn. Han får skallen knust inn av Negan.. Det har vært et øyeblikk folk trodde skulle komme tidligere. Satt å leste litt om han som spiller Negan, fordi han likner på Robert Downey Jr. Folk lurte på når han skulle gjøre det samme som skjedde i tegneserien.. Med mindre de har gjort en merkelig og unødvendig endring i forhold til tegneserien da.

 

 

Men kjip episode da. Tynt plott. De burde egentlig bare holdt seg i Alexandria, men plottet tvang dem ut i det som skjedde på en litt kunstig og merkelig måte. Men men.. Man kan ikke ha evig med kreativitet.

 

Det er ikke sikkert at det er

Glenn...

 

Jeg ser klart at både tegneserien og tv serien har for lenge siden gått sine veier når det gjelder hvem som dør og når de dør...

Endret av Malvado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, røper jeg egentlig noe i det hele tatt der?  Sier jo seg selv at det er vanskelig å følge tegneserien 100% og det er jo også vanskelig for tegneserien å følge tv-serien nå som den har tatt såpass drastisk innpå , det jeg kan si selv er at jeg stadig vekk blir både overrasket og gledet over at det er såpass stor forskjell.

 

Det jeg derimot er litt lei av er "enkle" løsninger og inkompetansen til Rick & Co , noen ganger skulle man trodd at de ikke hadde peiling på hvordan man skal overleve i en slik situasjon med tanke på alle valgene de tar gang på gang på gang... Sukk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har admin fjernet noen innlegg i natt?

Klarer liksom ikke se noen spoilere :p

 

En ting som slo meg, hvordan kunnr the saviors vite at rick og de skulle forlate campingbila der de gjorde? Nå er det vel litt sånn jakt taktikk inn i bildet på måten de drev de i den retningen de ville, men hvordan kunne de vite hvor de i utgangspunktet var?

Er jo et stort landskap. The saviors kan da ikke være så mange at de har folk over alt?

Lenke til kommentar

Jeg ser klart at både tegneserien og tv serien har for lenge siden gått sine veier når det gjelder hvem som dør og når de dør...

 

 

Kjipt hvis de har endret det da. Det var jo en viktig hendelse i tegneserien såvidt jeg har fått med meg og et markant øyeblikk i bekjentskapet med Negan.

Lenke til kommentar

Har admin fjernet noen innlegg i natt?

Klarer liksom ikke se noen spoilere :p

 

En ting som slo meg, hvordan kunnr the saviors vite at rick og de skulle forlate campingbila der de gjorde? Nå er det vel litt sånn jakt taktikk inn i bildet på måten de drev de i den retningen de ville, men hvordan kunne de vite hvor de i utgangspunktet var?

Er jo et stort landskap. The saviors kan da ikke være så mange at de har folk over alt?

 

Mener at dem har nok folk til det. For det første, så hadde dem blokkert alle veier til The Hilltop + veiene som går ut av Alexandria.

For det andre så drepte Rick & Co noe rundt 50 av Negans menn, men det ser ikke ut til å laget et bulk engang. Derfor tror jeg at Negan har konsentrert mesteparten av folkene sine til dette området og hadde derfor lite problem med å spore gjengen til Rick & Co. Jeg tipper at dem også hadde sett på et kart fordi de visste at Rick på et tidspunkt måtte dra til The Hilltop.  

Lenke til kommentar

Tja, røper jeg egentlig noe i det hele tatt der?  Sier jo seg selv at det er vanskelig å følge tegneserien 100% og det er jo også vanskelig for tegneserien å følge tv-serien nå som den har tatt såpass drastisk innpå , det jeg kan si selv er at jeg stadig vekk blir både overrasket og gledet over at det er såpass stor forskjell.

 

Det jeg derimot er litt lei av er "enkle" løsninger og inkompetansen til Rick & Co , noen ganger skulle man trodd at de ikke hadde peiling på hvordan man skal overleve i en slik situasjon med tanke på alle valgene de tar gang på gang på gang... Sukk...

 

Ja, hele episoden var egentlig ganske merkelig.

 

Med tanke på hvor usannynlig det er at serien blir kvitt populære karakterer, så synes jeg det var merkelig at de tok mer Aaron.. Sikkert han som dør da, siden han er så uviktig.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Ga15Pt4.jpg

 

næh, funker dårlig å basere seg på klippingen av scenen for å komme fram til hvem som dør. Uansett, det er Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Glenn
som dør, med mindre de er så teite at de endrer en av de mest minneverdige scenene i tegneseriene til nå. Men de har allerede vist at de trolig "pussy out" når det gjelder scenen i seg selv, så jeg blir ikke overrasker om de gjør flere endringer. Den som lever får se.
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke forfatterne selv vet en gang hvem de vil drepe. Er ikke sikkert at scenen var fullstendig innspilt heller når det eneste vi ser er han gå løs på kameraet. Denne var bare en feig måte å avslutte ting på så de skulle vinne tid for å sikkert drøfte hvem som er villig til å forlate serien.

 

Så lenge skaperne selv ikke glipper en spoiler om hvem det gjelder, så blir det bare spekulasjon og sløsing av tid og energi.

 

My 2 cents.

Lenke til kommentar

næh, funker dårlig å basere seg på klippingen av scenen for å komme fram til hvem som dør. Uansett, det er Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Maury
som dør, med mindre de er så teite at de endrer en av de mest minneverdige scenene i tegneseriene til nå. Men de har allerede vist at de trolig "pussy out" når det gjelder scenen i seg selv, så jeg blir ikke overrasker om de gjør flere endringer. Den som lever får se.

 

 

Om noe så er jeg åpen for at hva som helst kan skje , det er vel egentlig det jeg liker best  med Tv serien at det faktisk er små endringer som har store ramifikasjoner over tid i både utviklingen av plottet og ikke minst på karakterene som er med.

 

Hadde dog forventet at det var brukt litt mer intelligens i tv serien i forhold til hvordan ting utarter seg , men der ble jeg utrolig skuffet.

Lenke til kommentar

 

næh, funker dårlig å basere seg på klippingen av scenen for å komme fram til hvem som dør. Uansett, det er Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Maury
som dør, med mindre de er så teite at de endrer en av de mest minneverdige scenene i tegneseriene til nå. Men de har allerede vist at de trolig "pussy out" når det gjelder scenen i seg selv, så jeg blir ikke overrasker om de gjør flere endringer. Den som lever får se.

 

 

Om noe så er jeg åpen for at hva som helst kan skje , det er vel egentlig det jeg liker best  med Tv serien at det faktisk er små endringer som har store ramifikasjoner over tid i både utviklingen av plottet og ikke minst på karakterene som er med.

 

Hadde dog forventet at det var brukt litt mer intelligens i tv serien i forhold til hvordan ting utarter seg , men der ble jeg utrolig skuffet.

 

Helt enig, så lenge endringene som gjøres er til det bedre. I mine øyne så er det få eksempler på det så langt i TV-serien. Men så er det ting som fungerer like dårlig i både tegneserien og TV-serien. F.eks alle "redshirt" karakterene som man ikke har noe forhold til og ikke har noe betydning for plottet. "Ted døde, å nei!" "Hvem?".

 

Ja, litt mer intelligens hadde vært noe. De bruker f.eks til tider helt utrolige late metoder å kvitte seg med folk/skape drama, ninja zombier er en klassiker.

Sesongavslutningen var klønete, og etter å hatt "blue balls" i lang tid i påvente av Negan sin ankomst, så ødela de øyeblikket i sluttscenen. Det var så jævlig unødvendig. Den scenen er utrolig sterk i tegneserien, og de hadde ikke trengt å lage en så teit cliffhanger for å få seerne til å komme tilbake for neste sesong, den original scenen hadde vært mer enn nok, spesielt hvis den hadde vært like brutal som i tegneserien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...