Gå til innhold

bIsk0p's treningslogg


bIsk0p

Anbefalte innlegg

Kan skrive litt om hva som skjer for tiden! :)

 

Har siden sist klart å holde meg til 3-4 svømme økter og 0-2 innebandy treninger i uken. Svømmingen tar 30-50 min og jeg svømmer alt mellom 700 og 1800 meter, både bryst og crawl. Fort og sent. Innebandy spiller vi i 1.5-2 timer, ganske intensivt og god trening! :)

 

Vekten har dessverre bare gått nedover, ligger på under 85kg nå. Er ikke direkte fornøyd med dette, men håper at det er mer fett enn muskler som forsvinner. Tenker å starte med styrke trening i juli/august en gang.

 

Tester også ut PF for tiden. Startet sist uke og er langt i fra inni det, men kan se ut som at det virker greit. Har litt problemer med helgene hvor det blir innebandy trening på litt upraktiske tider samt at jeg jobber som dørvakt, men ser ut til å gå greit. Påsken blir også et problem da jeg skal reise til mine foreldre og trolig bli pepret med mat og snop.. Ikke umulig at jeg må starte på ny etter påsken igjen..

 

Tenkte jeg skal prøve å få til noen bilder i dag, time will show! =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kan oppdatere med litt "stats" :) Sitter og ser litt på skreddersydde skjorter, så fikk min samboer til å måle meg, resultatene ble..

 

Hals: 38

Bryst: 105 ("normalt" 90 - 99 i forhold til halsmål)

Midje: 88

Lengde til midje: 45

Hofte: 91

Lengde til hofte: 59

Sete: 101

Lengde til sete: 70

Skjortelengde: 75

Skulderbredde: 60 ("normalt" 44 - 50)

Armlengde: 72 ("normalt" 63 - 68)

Håndledd: 20

Biceps: 34

 

Høyde: 190

Vekt: ~88kg

 

Jeg er tydeligvis ikke helt A4.. =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er vel på tide med et bilde .. :) Som man kan se har det blitt lite bygging av kropp, har krypet en del. Men det kan bygges opp igjen når jeg vet hvor jeg skal bo og blir medlem en plass med vekter! :D

 

Har disse to ukene hatt ferie noe som betyr litt dårlig kosthold, MYE brød, men tror jeg har klart å holde et anstendig inntak av proteiner hele tiden. I tillegg har jeg har 7 lengre ellipse-turer på minst 60 min og stått mye og malt. Så litt mosjon har jeg fått! =)

post-91749-0-16784500-1308918682_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel på tide med et bilde .. :) Som man kan se har det blitt lite bygging av kropp, har krypet en del. Men det kan bygges opp igjen når jeg vet hvor jeg skal bo og blir medlem en plass med vekter! :D

 

Har disse to ukene hatt ferie noe som betyr litt dårlig kosthold, MYE brød, men tror jeg har klart å holde et anstendig inntak av proteiner hele tiden. I tillegg har jeg har 7 lengre ellipse-turer på minst 60 min og stått mye og malt. Så litt mosjon har jeg fått! =)

 

Hvordan kan du ha lagt på deg 20kg? du ser jo ut som ett pinnedyr.

Lenke til kommentar

Faktisk har jeg ikke jobbet med å kvitte meg med fettet, eneste jeg har gjort er å ta pause fra styrketrening. Jeg er mer fornøyd med kroppen min nå enn jeg var der (selv om det så litt mer imponerende ut) Muskelmasse er lett å få tilbake igjen, takk menneskekroppen for muskelhukommelse :D

Lenke til kommentar

Nei, på ingen måte. Hadde jeg hatt min nåværende kunnskap og erfaring da, ville jeg ikke gjort det likt. Men jeg setter pris på erfaringen det har gitt meg.

 

Føler du sier litt i mot deg selv her, du påsto nettopp i loggen min at det ikke var noe dumt i å legge på seg 20kg i løpet av ett par måneder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...